Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Har opplevd det, 16-20 år gamle jenter feks, men kanskje helst når de skal til venner/fest/byen etter juleselskapet. 

Og ikke kvinner på noen og tredve og med etterhvert ganske store barn 

Endret av Pusern3
  • Liker 15
Skrevet
Pusern3 skrev (21 minutter siden):

Og ikke kvinner på noen og tredje med etterhvert ganske store barn 

Nettopp. Det frontes en del der som jeg anser som svært usunt. 

• Liker 7
Skrevet

Kvinner på noen og tredve skal ikke kle seg i det de vil med andre ord? 

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (7 minutter siden):

Absolutt. Det er kanskje mer problematisk hvilke verdier som formidles. 

• Liker 17
Skrevet
cerruti skrev (16 timer siden):

Rett og slett ubehagelig å se! Hvem legger ut noe sånn? Rød silkekjole og kysser et barn på munnen. Tacky…

HVORFOR er det noe å ta bilde av og legge ut?! Det ER tacky!

• Liker 11
Skrevet
cerruti skrev (22 minutter siden):

Absolutt. Det er kanskje mer problematisk hvilke verdier som formidles. 

Jo, men valg av kjole er virkelig ikke en slik verdi. 

• Liker 2
Skrevet

Er det bare meg, eller skjer det noe rart med buen og sømmen på denne stolen? Gjort overarmen tynnere slik at noe strekkes litt tro?

Screenshot_20211212-175711_Instagram.jpg

• Liker 14
Skrevet
7 minutter siden, however said:

Er det bare meg, eller skjer det noe rart med buen og sømmen på denne stolen? Gjort overarmen tynnere slik at noe strekkes litt tro?

Var dette selskapsantrekket?

Det er jo en nattkjole. I beste fall en underkjole. Reklameres det for dette antrekket? Ingen vil vel gå med noe sånt i et selskap? Eller er det bare kroppen som "selges" 🤔 Til hvilket formål?

• Liker 39
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
bun9 skrev (På 10.12.2021 den 16.20):

Jeg husker det var flere som lurte på hvordan det så ut i profil når hun tok bilder forfra og poserte for å fremheve midjen, magen og thigh gap. Vel, CBE innfrir.. Ser like latterlig ut som jeg så for meg. Trist skue.

Screenshot 2021-12-10 at 16.17.03.jpg

Meg ❤️ Meg❤️ Meg❤️

Skrevet (endret)
however skrev (56 minutter siden):

Står hun og skal lage julelandsby i den råsexy stoffbiten der? Ja hvorfor ikke egentlig, veldig fotballfrue 😆Mannen min hadde nok klart å holde seg i ca 3 minutter om jeg tok på meg en slik liten sak 😁

Lurer forresten på hvordan strømregningen er i det hundre år gamle huset der, dama er jo nærmest allergisk mot klær.

Endret av Solaire
Skrevet
however skrev (38 minutter siden):

Ikke bare armen men ansiktet er filtrert. Hun ser ikke sånn ut. Det så jeg på Megahit. Det er langt unna hennes egentlige utseende. Hva får hun ut av å legge ut slike bilder? Øyne, nese, munn. Alt er manipulert. 

• Liker 35
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Så klart de kan få kle seg i hva de vil 😀men i min omgangskrets hadde man ledd om noen kom slik, men det er fordi man stort sett opptatt av å være sammen og å h den hyggelig sammen, ikke å vise frem kroppen sin og stå i speilet og vrikke på seg. Som flere sier; det viser hvilke verdier man har og hva man har å tilbyr. Her er det kropp, kropp, kropp og meg selv som tilbys. 

jeg kan ikke fri meg fra tanken på hva som diskuteres og hva man snakker om når man har denne familien på besøk. Enhjørninger, hvordan unngå rippling, nyeste mote på negle fronten, hvor dumme lovene i Norge er og hvor mye man har trent de siste ukene?

• Liker 39
Skrevet
123Frustrert skrev (11 minutter siden):

Så klart de kan få kle seg i hva de vil 😀men i min omgangskrets hadde man ledd om noen kom slik, men det er fordi man stort sett opptatt av å være sammen og å h den hyggelig sammen, ikke å vise frem kroppen sin og stå i speilet og vrikke på seg. Som flere sier; det viser hvilke verdier man har og hva man har å tilbyr. Her er det kropp, kropp, kropp og meg selv som tilbys. 

jeg kan ikke fri meg fra tanken på hva som diskuteres og hva man snakker om når man har denne familien på besøk. Enhjørninger, hvordan unngå rippling, nyeste mote på negle fronten, hvor dumme lovene i Norge er og hvor mye man har trent de siste ukene?

Det vet vel du absolutt ingenting om. Usympatiske spekulasjoner.

• Liker 10
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (21 minutter siden):

Det hadde jo vært vanvittig kleint, men vi hadde nok bare prøvd å overse det dersom en av gjestene i familieselskapet vårt kom i en slik dampende sexy, blodrød kjole med sideboob, dyp utringing og naken rygg. Hadde aldri konfrontert dem med at kjolen var upassende, da det hadde blitt veldig pinlig for gjesten.

Endret av Solaire
Skrevet

Blir mer og mer lik Bree i frustrerte fruer. 

• Liker 20
Skrevet
Kiosk skrev (16 minutter siden):

Det vet vel du absolutt ingenting om. Usympatiske spekulasjoner.

Mulig det er usympatisk, men da er bloggen også usympatisk.. det er jo team som er gjenganger der 😀

• Liker 9
Skrevet (endret)
Klink skrev (2 timer siden):

Det handler jo bare om kutyme, skikk og bruk. Du stiller ikke i bryllup i en sliten joggedress. Du drar ikke i konfirmasjon i loslitte jeans og møkkete genser. Og du kommer ikke i familieselskap i en kjole som skriker sex. Men for all del, det er jo ikke meg personlig som får servert silikonpupper til familiemiddag ☺ Og igjen, det er jo veldig fotballfrue å dra på hundre ganger mer enn alle andre. Yrket hennes er tross alt å pleie kropp og hjem; hun bruker jo faktisk fem hele arbeidsdager hver eneste uke på nettopp det. Og hvordan skal hun kunne finne motivasjon til noe så meningsløst som å pleie seg selv i huset sitt i timevis hver eneste dag, dersom hun ikke får vist seg frem ved alle tenkelige anledninger 🤷‍♀️

Endret av Solaire
Skrevet

Fritt frem å kle seg i det man vil. Men det er også lov å ha meninger om hva folk har på seg. jeg synes fruen kler seg tacky og alt for lettkledd for anledningen. Men hun har for guds skyld all rett i verden til å gjøre det. 

• Liker 33
Skrevet

er det noen som kan det egentlig? det er jo vanlig å forvente at man kler seg etter anledningen enten man er kvinne 30, mann 50, gutt 70 eller jente 10. For å ta noen tilfeldige eksempler.

• Liker 36
Skrevet

Selvsagt skal Caroline (og alle andre) kle seg i akkurat hva de vil og liker. Men da må det for ørnte gang kanskje nevnes at hun legger ut bilder av hva hun har på seg i en influencerkanal. I en så stor jobbkanal legger man ut bilder for at andre skal påvirkes, inspireres (evt også irriteres) 

Jeg har ikke noe imot kjolen, men syns den virker tynnkledd til denne årstiden, og litt feil til en julemiddag. Den passer kanskje bedre på en nattklubb. Det er min mening, men jeg blåser i hva hun har på seg. Hun valgte å legge ut outfitbilde av kjolen i påvirkerkanalen sin, og da inviteres vi alle til å si ditt eller datt om den. 

Det jeg ikke syns noe om er å dele kyssebildet. Ikke fordi det er galt å kysse datteren sin. Men fordi bildet kan misbrukes på nettet. En annen vel så viktig sak er at fagfolk anbefaler at barn skal skjermes og få lov til å lage (eller ikke lage) sin egen digitale verden når de er gamle nok. Det er noe absolutt alle vet. Det visste forøvrig også Caroline tidligere, så det er veldig merkelig at de tilsynelatende ikke lenger bryr seg om det. 

Det har blitt satt mye fokus på dette i sosiale medier den siste tiden, og det har gjort oss mer bevisste på at vi ikke ønsker å utlevere barna eller gå i detalj på deres private liv. Det må de selv få muligheten til å bestemme når de er eldre, sier 31-åringen

https://www.seher.no/kjendis/derfor-skjermer-hun-barna-i-bloggerne/70172347

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...