Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Jeg tror dessuten at antall klager faktisk teller. 

Det hjalp ikke sist såvidt jeg vet.

CBE har "kg kjerringer" tilfestet seg. Sånn sett antall klager som vil automatisk være antatt å være kg kjerringene ikke hjelpe. 

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kollontaj said:

Jeg tror dessuten at antall klager faktisk teller. 

Enig. Det har nok større innvirkning hvis flere skriver klage enn at bare en person gjør det.  

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (9 minutter siden):

Enig. Det har nok større innvirkning hvis flere skriver klage enn at bare en person gjør det.  

Hjalp det sist?
Dere sender 10 klager opp mot hennes flere tusen følgere. Matematikken tilsier slaget er tapt. 

Send en sterk henvendelse til rette personer. 

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebill skrev (3 timer siden):

Nå gjorde jeg noe jeg ikke har gjort før - jeg sendte mail til coop og sa hva jeg mente om samarbeidet. Frem til nå har jeg protestert i det stille - ved å la være å handle hos enkelte butikker og bedrifter, men jeg synes dette har gått alt for langt! Tenk at det er mulig å tjene penger på dette her, det er helt ufattelig. Det er på tide at bedrifter som velger å samarbeide med denne bedriften forstår at de dermed også stiller seg bak enkelte verdivalg som tas, for eksempel med tanke på eksponering av mindreårige.

Så enig!! Ikke ofte jeg kontakter selskapet direkte, men dette provoserte meg kraftig.. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjestvest skrev (2 minutter siden):

Hjalp det sist?

Jeg vet ikke, jeg skrev ikke sist. Forbrukermakt hjelper. Kanskje ikke med en gang, men det hjelper. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok..

Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel..

12ADF48A-B41B-44FB-A69E-C208135DA5FE.jpeg

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke, jeg skrev ikke sist. Forbrukermakt hjelper. Kanskje ikke med en gang, men det hjelper. 

Dette er også forbrukermakt. Antall og matematikken tilsier at bedriftens mange tusen forbrukere er de Coop vil lytte til. Det er en realitet. 

Bilde_2021-09-12_201118.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel..

OnlyFans neste. Åpenbart at det er neste karrierremål. SE må bare gjøre det først, og ta all støyen.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen legger jo ut sånne bilder når en er voksen. Snakker ikke om magen, men den tunga. Det er bare rart og skivebom. kleint. Men sånn er dte vel når en ikke trenger å ta hensyn til noen andre enn seg selv tilsynelatende. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva det gjør med barn å vokse opp i et hjem med et slikt hinsides kropp- og utseendefokus.

Ville hun oppført seg på samme måte med 2 sønner? 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Donpedro skrev (1 minutt siden):

Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min.

Herregud, de har virkelig ikke skjønt det...... 🙄

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (9 minutter siden):

Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min.

Er det mulig? Hva skjer med COOP? Er rimelig sjokkert.. Svarer med et hjerte! Stopp karusellen, jeg vil av... 

Endret av Marioposa
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

dette bildet grenser jo mot komisk …

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (13 minutter siden):

tragisk - naive folk i Coop 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...