Kattedama Skrevet 25. august 2021 #49341 Del Skrevet 25. august 2021 gjestvest skrev (13 minutter siden): Ned en plass, deretter opp annen plass er balanse. ???? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10.54 Skrevet 25. august 2021 #49342 Del Skrevet 25. august 2021 10 minutter siden, Rosenrød said: Det er mulig at jeg er litt treg, men er det ikke egentlig nå kommet fram at både Brimi seter og Visit Jotunheimen benekter å ha sponset CBE? Hvordan kan det i så fall ha seg? Nei, jeg skjønner ingenting, for å være ærlig... Men har kommet til samme konklusjon som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 25. august 2021 #49343 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Inocybe skrev (56 minutter siden): Utrolig uproft! Av alle parter. - CBE som etter snart 12 år i gamet ikke vet hvem hun reklamerer for og der med hvem hun er pålagt å kreditere og føre opp i regnskapet sitt. - Visit Jotunheimen for ikke å sjekke de faktisk får valuta for pengene og det hadde de ikke fått hvis ikke en KGer hadde spurt direkte. - En mindre forseelse for Brimi Sæter og Elveseter for ikke å følge med i hvem som tagger dem. De kan havne i skattetrøbbel på grunn av rotet til CBE. De bør holde seg unna, eller jeg bør vel skrive "proffe", influencere som CBE, men skjønner det kan være vanskelig om det bestilles opphold som om de er der på privat ferie. Mange som går i den fellen. Oser av kvalitet dette her 🙄For å ikke glemme «best i klassen». Endret 25. august 2021 av Lill :) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. august 2021 #49344 Del Skrevet 25. august 2021 24 minutter siden, gjestvest said: Ned en plass, deretter opp annen plass er balanse. Hva mener du? Synes du det er ok å poste at han drikker alkohol på en konto der han liksom skal inspirere og trene andre, en konto der han kaller seg for coach? Vært noe annet om han hadde postet det på sin private konto og ikke på sin liksome coach konto. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 25. august 2021 #49345 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) pøbelsara skrev (5 timer siden): Nettopp for å forhindre KROPPSPRESS. Men det tenker ikke CBE over at hun driver med i sine kanaler. Edit; mista sitatet; På min lokale SATS er det ikke lov å trene i bare BH - så med den som utgangspunkt, tenker jeg at det ikke er helt allment akseptert som antrekk ute blant folk når det ikke engang er OK i et treningsstudio. Endret 25. august 2021 av Torden 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 25. august 2021 #49346 Del Skrevet 25. august 2021 Han kommer vel med en disclaimer snart, «Det var jo Munkholm, og KG-kjerringene osv...». 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 25. august 2021 #49347 Del Skrevet 25. august 2021 Minnie Mus skrev (10 minutter siden): Hva mener du? Synes du det er ok å poste at han drikker alkohol på en konto der han liksom skal inspirere og trene andre, en konto der han kaller seg for coach? Vært noe annet om han hadde postet det på sin private konto og ikke på sin liksome coach konto. Dersom man lager sak ut av hver minste detalj mister en troverdighet. Innlegget heter: Viktig med balanse. Han har rett. Det er viktig å ikke være altfor opphengt i trening og kosthold. Man skal også kose seg iblant. Dette er noe de fleste vet. Inkludert jeg. Du ser alkohol. Det gjør ikke jeg. Det er også et faktum at de fleste koser seg med øl i solen. Du kan velge å se sannheten, eller kritisere kun fordi dette er LKE. Jeg kommentere til enhver tid på bakgrunn av det jeg ser. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. august 2021 #49348 Del Skrevet 25. august 2021 2 minutter siden, gjestvest said: Dersom man lager sak ut av hver minste detalj mister en troverdighet. Innlegget heter: Viktig med balanse. Han har rett. Det er viktig å ikke være altfor opphengt i trening og kosthold. Man skal også kose seg iblant. Dette er noe de fleste vet. Inkludert jeg. Du ser alkohol. Det gjør ikke jeg. Det er også et faktum at de fleste koser seg med øl i solen. Du kan velge å se sannheten, eller kritisere kun fordi dette er LKE. Jeg kommentere til enhver tid på bakgrunn av det jeg ser. Det jeg ser, og det han formidler til følgerne sine, er fokus på lav fettprosent pluss at han fronter bruk av alkohol. Øl er jo som kjent full av kalorier. Hvorfor synes han det er ok å legge ut bilde av alkohol på en såkalt treningskonto der han kaller seg for coach? Har til dags dato aldri sett andre som er coach, legge ut og indirekte oppfordre folk til å drikke alkohol. Dette er bare nok et bevis på hvor useriøs han er. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 25. august 2021 #49349 Del Skrevet 25. august 2021 Det er utrolig snodig at CBE nå merker innlegg med spons/reklame, også er det ikke rett samarbeidspartner i merkingen. Når en i tillegg vet hvor mye "gratis reklame" (umerket) hun gir diverse andre samarbeidspartnere, framstår hele denne saken som uforståelig. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 25. august 2021 #49350 Del Skrevet 25. august 2021 gjestvest skrev (1 minutt siden): Dersom man lager sak ut av hver minste detalj mister en troverdighet. Innlegget heter: Viktig med balanse. Han har rett. Det er viktig å ikke være altfor opphengt i trening og kosthold. Man skal også kose seg iblant. Dette er noe de fleste vet. Inkludert jeg. Du ser alkohol. Det gjør ikke jeg. Det er også et faktum at de fleste koser seg med øl i solen. Du kan velge å se sannheten, eller kritisere kun fordi dette er LKE. Jeg kommentere til enhver tid på bakgrunn av det jeg ser. Akkurat her er jeg enig med deg. At noen som trener mye og med faktiske mål (det kan man ikke ta fra LKE) poster bilde av en øl er ikke et problem. Han er ingen toppidrettsutøver, og han virker dedikert til løpingen sin. Jeg forstår at dette er noe som er viktig og sikkert positivt for ham. Hadde han hatt én ryddig og mindre personlig kanal, så hadde det fungert bedre. Jeg har sett mange ultraløpere som har kontoer dedikert til sporten, mange er veldig inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. august 2021 #49351 Del Skrevet 25. august 2021 6 minutter siden, tarantulla said: Akkurat her er jeg enig med deg. At noen som trener mye og med faktiske mål (det kan man ikke ta fra LKE) poster bilde av en øl er ikke et problem. Han er ingen toppidrettsutøver, og han virker dedikert til løpingen sin. Jeg forstår at dette er noe som er viktig og sikkert positivt for ham. Hadde han hatt én ryddig og mindre personlig kanal, så hadde det fungert bedre. Jeg har sett mange ultraløpere som har kontoer dedikert til sporten, mange er veldig inspirerende. Men hvorfor publisere det at han drikker øl på sin "trener" konto? Synes ikke det hører sammen i og med at han kaller seg for coach. På sin private konto blir det noe annet. Ser du forskjellen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neon_sun Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49352 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg er enig her, la nå den ølen passere. Samme med grønnsakene på tacoen og andre pirkerier. Akkurat nå er det så vanvittig mange gode innlegg her at de må ikke drukne i usaklig kritikk. 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 25. august 2021 #49353 Del Skrevet 25. august 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Men hvorfor publisere det at han drikker øl på sin "trener" konto? Synes ikke det hører sammen i og med at han kaller seg for coach. På sin private konto blir det noe annet. Ser du forskjellen? Joda, men hvem trener han egentlig? Det er lite alkohol på coach-kontoen hans, da er det verre med fruens. Som sagt følger jeg en del ultraløpere, og mange av dem har "balanse" på kontoene sine. Forskjellen ligger i at få av dem kaller seg trenere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. august 2021 #49354 Del Skrevet 25. august 2021 2 minutter siden, tarantulla said: Joda, men hvem trener han egentlig? Det er lite alkohol på coach-kontoen hans, da er det verre med fruens. Som sagt følger jeg en del ultraløpere, og mange av dem har "balanse" på kontoene sine. Forskjellen ligger i at få av dem kaller seg trenere. Hehe, du har et poeng der, hvem trener han egentlig utenom seg selv.... Enig med deg der, forskjellen er at dem ikke kaller seg coach. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. august 2021 #49355 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg ser sjelden på IG nå - men er det eneste som skjer løping og smiling til kamera, ispedd avtaler til å fikse på utseendet? Hvordan kan man tjene penger på dette? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. august 2021 #49356 Del Skrevet 25. august 2021 Minnie Mus skrev (39 minutter siden): Men hvorfor publisere det at han drikker øl på sin "trener" konto? Synes ikke det hører sammen i og med at han kaller seg for coach. På sin private konto blir det noe annet. Ser du forskjellen? Jamen han publiserte det jo ikke på sin trener konto? LKE tagget coach kontoen sin, og så lå det i storien til coachLKE, at LKE tagget coachLKE. Han prater med seg selv sånn egentlig.. litt som at man liker sine egne bilder 😂🙈 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49357 Del Skrevet 25. august 2021 9 minutter siden, MacBeth said: Jamen han publiserte det jo ikke på sin trener konto? LKE tagget coach kontoen sin, og så lå det i storien til coachLKE, at LKE tagget coachLKE. Han prater med seg selv sånn egentlig.. litt som at man liker sine egne bilder 😂🙈 Er ikke til å bli klok på dette. Hvem trener dem? Hvem reklamerer dem for? Jaggu ikke godt å si med disse folka der 😂 Imens vi får klina oppi trynet om fettprosent, barn, frua som henter barn i barnehagen i bh, frua som står og tar selfier i alt som har med speil å gjøre mens hun digger seg selv. Samtidig som dem reklamerer for bedrifter som egentlig ikke sponser dem, ispedd kjøttrester fra hesten LK kjørte på og drepte, og alkohol blandet med lav fettprosent og "sunt" kosthold. For et sammensurrium 😅 Og nei, jeg tror ikke at noen er interesserte i å vite hvordan frua liker havregrøten sin 😂 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. august 2021 #49358 Del Skrevet 25. august 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Er ikke til å bli klok på dette. Hvem trener dem? Hvem reklamerer dem for? Jaggu ikke godt å si med disse folka der 😂 Imens vi får klina oppi trynet om fettprosent, barn, frua som henter barn i barnehagen i bh, frua som står og tar selfier i alt som har med speil å gjøre mens hun digger seg selv. Samtidig som dem reklamerer for bedrifter som egentlig ikke sponser dem, ispedd kjøttrester fra hesten LK kjørte på og drepte, og alkohol blandet med lav fettprosent og "sunt" kosthold. For et sammensurrium 😅 Og nei, jeg tror ikke at noen er interesserte i å vite hvordan frua liker havregrøten sin 😂 Nøyaktig min tanke! Men sikkert mange som har spurt da😅 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 25. august 2021 #49359 Del Skrevet 25. august 2021 Det kan ikke være mulig at de ikke vet hvem de reklamerer for, dette er jo jobben deres, det de lever av. Om det ikke er sånn at de forsøker å skryte på seg samarbeid. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49360 Del Skrevet 25. august 2021 Nijole skrev (6 timer siden): Ble informert av den som skrev den øverste posten her, i dette tilfellet. klart de leser her…. Ofte også…. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå