Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, FruRosa said:

Vet dere hva som hadde vært inspirerende fra CBE?

Å vise at hun henter i barnehagen usminket, iført utvasket t-skjorte og jeans. Gjerne ikke-kroppsnære plagg.

Det kan jeg garanter 110 % aldri kommer til å skje.  Men ja, det hadde vært mye mer befriende om hun hadde vist seg som en vanlig småbarnsmamma i full jobb. Vært mye bedre enn det der sinnsyke opplegget de driver med nå. Jeg lurer oppriktig på hva barnehagepersonell og foreldrene til de andre barna tenker og sier om denne fremtoningen som dette paret er???

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.  

Så hvorfor endret du i overskriften?

2.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

En liten misforståelse siden jeg har hatt direkte kontakt med Elveseter og Brimi Sæter i forbindelse med bookingen, mens de som har ansvar for å selge annonser for meg har hatt kontakt med Visit Jotunheimen 🙂

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/23/alpakkavandring-og-fantastiske-brimi-saeter/#comments

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavande
Finlay skrev (19 minutter siden):
  1.  

Så hvorfor endret du i overskriften?

2.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

En liten misforståelse siden jeg har hatt direkte kontakt med Elveseter og Brimi Sæter i forbindelse med bookingen, mens de som har ansvar for å selge annonser for meg har hatt kontakt med Visit Jotunheimen 🙂

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/23/alpakkavandring-og-fantastiske-brimi-saeter/#comments

Men hvem sponset oppholdene på Elveseter og Brimi Sæter? Visit Jotunheimen svarte jo at de ikke gikk inn med noen midler, jf.  https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/2467/?tab=comments#comment-28190237

Screenshot_20210825-141413_Chrome.jpg.002a908a202c5ff32f69f82df0a5e5a1.jpg

Og hva med Horten Gård? Hvorfor merket de ikke dette? Jf:

Lavande skrev (1 time siden):

De reklamerer for Horten Gård på instagram, jf. https://www.instagram.com/p/CSJoI7QDxbs/?utm_medium=copy_link

Screenshot_20210825-153404_Instagram.thumb.jpg.e7de2d5ba6f320f8f14fe7361e619dd1.jpg

Men hvor ble reklamemerkingen av på bloggen - https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/23/alpakkavandring-og-fantastiske-brimi-saeter/?(Først var det merket med reklame for Elveseter og Brimi Sæter. De har endret det til reklame for Visit Jotunheimen) .

Aktiviteten "alpakkavandring" nevnes i overskriften, og besøket på  "Horten Gård" skrives om, og der er bilder fra besøket:

Screenshot_20210825-153758_Chrome.thumb.jpg.1b2b8df1264f7747055bb5fbed53e6ee.jpg

Det ser ikke ut til at Horten Gård er en av medlemsbedriftene til Visit Jotunheimen (som er eneste merkingen akkurat nå) - https://www.visitjotunheimen.no/om/medlemmar-i-visit-jotunheimen 20210825_154425.thumb.jpg.3815bf3f10dde59d04237979ccf79280.jpg

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (3 minutter siden):

Igjen så gir "oppklaringen" til CBE ingen mening. Gjetter på hun ikke har fortalt hele historien denne gangen heller. 

Enig. Og det er dessverre følgende av troverdighet på minussiden, man tror ikke på Treasures og det påvirker også de de reklamerer for for min del. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (4 timer siden):

Jeg gir meg enda over🤦🏽‍♀️I går sendte jeg henne en mld på hvorfor hun reklamerte for Brimi Sæter når de påstår at de ikke hadde samarbeid med henne. Idag har hun endret overskriften sin. Så da hadde vi rett likevel da!

Jeg sendte også en mld til Brimi Sæter om det stemte at de hadde et samarbeid, og at jeg da ikke kom til å besøke de fordi jeg ville ikke støtte noe som hun/bedriften fikk sponsa. 
Har også tipsa VG, da dette er løgn og bedrageri! Håper flere kan gjøre det samme med en mld til VG (sms til 2200)

Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no

D7BC9FFB-38E7-43A1-BC53-C98601C414FE.jpeg

Jobbermedbarn skrev (4 timer siden):

Så merkelig. Det er fortsatt reklame, men nå for Visit Jotunheimen som det ikke var for i går? Da var det for Brimi sæter? Hva er egentlig sannheten her? Så utrolig useriøst. 

Ja, det var da bare en misforståelse, må vite! For alle andre også kalt løgn. Ærlig talt så lite profesjonelt de holder på. Dette er en bedrift! 🙄

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først et innlegg med bilde av cottage cheese med teksten at fettprosent må ned, så kommer et innlegg med bilde av øl og det er viktig å finne en balanse 😂 Ikke på sin private konto, men på coach Eriksen sin 

Screenshot_20210825_175702_com.instagram.android.jpg

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquarius04 skrev (Akkurat nå):

Ja, det var da bare en misforståelse, må vite! For alle andre også kalt løgn. Ærlig talt så lite profesjonelt de holder på. Dette er en bedrift! 🙄

Synes det framstår mest som slurv jeg, forårsaket av dårlig/upresis kommunikasjon mellom management og influencer.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (32 minutter siden):

Først et innlegg med bilde av cottage cheese med teksten at fettprosent må ned, så kommer et innlegg med bilde av øl og det er viktig å finne en balanse 😂 Ikke på sin private konto, men på coach Eriksen sin 

Screenshot_20210825_175702_com.instagram.android.jpg

Ned en plass, deretter opp annen plass er balanse. 

Dette er videre Instagram konto til en trener. Bildet viser vedkommende kose seg med en øl i solen med tekst: Viktig med balanse. 

Det er viktig å kose seg iblant selv om en opprettholder en sunn livsstil. 

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Slurv? De har jo gjennom hele ferien sin reklamert for Brimi seter, helt til noen sendte dem melding og sa at Brimi seter ikke sponset ferien deres i år. Da ble det plutselig endret til Visit Jotunheimen. For meg fremstår det mer som snusk enn slurv. Nå skylder frua på at det var en "liten" misforståelse..... Ikke rent så liten spør du meg. De burde jo vite hvem som sponser hva, etter så mange år i gamet. Eller prøver dem å jukse seg til noe?

Slurv på jobben er alvorlig nok i min bok, det. Ikke minst når man er så erfaren.

Snusk impliserer at de feilmerker bevisst for å tjene på det. Hva mener du i så fall hensikten og gevinsten skulle være?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at jeg er litt treg, men er det ikke egentlig nå kommet fram at både Brimi seter og Visit Jotunheimen benekter å ha sponset CBE? Hvordan kan det i så fall ha seg?

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aricia said:

Slurv på jobben er alvorlig nok i min bok, det. Ikke minst når man er så erfaren.

Snusk impliserer at de feilmerker bevisst for å tjene på det. Hva mener du i så fall hensikten og gevinsten skulle være?

Nei si det, hva er gevinsten av å ikke være ærlig og redelig i jobben sin. Ikke vet jeg hva baktanken er ved å reklamere for noe dem ikke har fått sponset, annet enn å fremstille at de liksom er så populære at til og med Brimi seter har sponset ferien deres. Tviler på at dette er noen misforståelse, da har frua i tilfelle misforstått flere dager av ferien sin, i og med at hun har merket den som reklame for Brimi. Rart at hun plutselig endret reklamen til Visit Jotunheimen like etter at noen har påpekt at det ikke var reelt....

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavande skrev (4 timer siden):

Hva innebærer dette?

Screenshot_20210825-141413_Chrome.jpg.ad6562179505ed2932e13ec878c1ccaa.jpg

Hvem sponset opplevelser? Var det bl.a. Brimi Sæter? I tilfelle,  forstår de ikke at spons = samarbeid?

Elveseter sponset, dessverre. Men de har ikke direkterelasjon til visit Jotunheimen blant rollene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...