Aidensfield Skrevet 25. august 2021 #49261 Del Skrevet 25. august 2021 MFO skrev (1 time siden): Henter hun virkelig i barnehage og skole i bare bh?😳😳😳 (ref snapstory) Det er jo bare helt ute🙈 Bh?? Er det ikke treningstopp hun har? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 25. august 2021 Forfatter #49262 Del Skrevet 25. august 2021 Aidensfield skrev (1 minutt siden): Bh?? Er det ikke treningstopp hun har? "treningstopp"? er det et nytt ord for sports-bh? eller går hun med t-skjorte? (har ikke sett den omtalte snap-storyen). Hvis hun går med t-skjorte er jeg enig i at det er helt innafor. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 25. august 2021 #49263 Del Skrevet 25. august 2021 Aidensfield skrev (4 minutter siden): Bh?? Er det ikke treningstopp hun har? Hun løper i sports-bh uten noe over.. Det kaller jeg bh 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 25. august 2021 #49264 Del Skrevet 25. august 2021 MissLucy skrev (1 minutt siden): "treningstopp"? er det et nytt ord for sports-bh? eller går hun med t-skjorte? (har ikke sett den omtalte snap-storyen). Hvis hun går med t-skjorte er jeg enig i at det er helt innafor. Beklager men skrev feil. Sports bh Jeg tenker bare ikke på sports bh som bh. Men greit. Min feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. august 2021 #49265 Del Skrevet 25. august 2021 Aidensfield skrev (14 minutter siden): Trenger da ikke tesla for dette.. Har en BMW som ikke er ny modell hvor jeg trykker på en knapp når jeg setter fra meg bilen så går Ac i ca 30 min når bilen er stanset. Er kjølig i bilen når jeg da kommer tilbake Ah, artig! Jeg har ikke peiling på bil altså, vet bare det med Tesla fordi jeg har lest en del om dem i det siste. Regna med flere biler har den funksjonen, ja. Derfor jeg skrev «noen biler, som (les: for eksempel) Tesla. Man får også push-melding på telefonen om batterinivået blir så lavt at AC må skrus av. I sånne kontrollerte tilfeller er det jo litt mer innafor å forlate hund i bil i kortere perioder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. august 2021 #49266 Del Skrevet 25. august 2021 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. august 2021 #49267 Del Skrevet 25. august 2021 Rubella skrev (2 minutter siden): Ah, artig! Jeg har ikke peiling på bil altså, vet bare det med Tesla fordi jeg har lest en del om dem i det siste. Regna med flere biler har den funksjonen, ja. Derfor jeg skrev «noen biler, som (les: for eksempel) Tesla. Man får også push-melding på telefonen om batterinivået blir så lavt at AC må skrus av. I sånne kontrollerte tilfeller er det jo litt mer innafor å forlate hund i bil i kortere perioder. Men om deres bil har dette, hvorfor skriver hun ikke det? Hun forteller bare om skygge, vinduer på gløtt og ingen gjenstander som reflekterer sol ... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. august 2021 #49268 Del Skrevet 25. august 2021 FruRosa skrev (Akkurat nå): Men om deres bil har dette, hvorfor skriver hun ikke det? Hun forteller bare om skygge, vinduer på gløtt og ingen gjenstander som reflekterer sol ... Jeg vet - så tviler sterkt på at deres bil har det! Da hadde det jo vært enklere å linke til produsentens informasjon om «hundemodus» 😛 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purpurina Skrevet 25. august 2021 #49269 Del Skrevet 25. august 2021 Minnie Mus skrev (21 timer siden): Jeg sendte en mail til Brimi seter og spurte ang samarbeid med CBE. Fikk til svar at de har ikke sponset oppholdet til CBE i år, og at de ikke visste hvorfor hun merket innleggene sine med reklame for dem. Har dessverre ikke screenshot av mailen tilgjengelig. Dette er veldig interessant og spesielt! Lurer på hvorfor hun merker som reklame hvis det ikke er det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49270 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Det formelig oser av kvalitet i alle some-kanaler for tiden. Jeg får nesten vondt av å se på at folk helt på egen hånd, saboterer og ødelegger sitt eget livsverk på denne måten. Og hadde jeg vært CBE hadde jeg vært fly forbannet på mannen - det er så viktig for ham å ha rett at han setter alt på spill for dem. Den siste ukens hendelser og opptredener i SoMe har potensiale for å være helt katastrofe for dem. Og, nei, det er ikke vanlig å komme svett i trenings-BH på verken skole eller barnehage her jeg bor. Men CBE gikk jo i treningsklær og dressjakke i Geneve - selve kledkodens høyborg også, så hun tar seg friheter. Fint å ikke bry seg om hva andre mener da, men vanlig er det ikke. På min lokale SATS er det ikke lov å trene i bare BH - så med den som utgangspunkt, tenker jeg at det ikke er helt allment akseptert som antrekk ute blant folk når det ikke engang er OK i et treningsstudio. Endret 25. august 2021 av pøbelsara 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 25. august 2021 #49271 Del Skrevet 25. august 2021 FruRosa skrev (47 minutter siden): Å herlighet.. dette var lite Classy. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly_A Skrevet 25. august 2021 #49272 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg avbestilte rommet vi hadde booket i Lom pga. andre reiseplaner, men fikk slengt med en kommentar om at vi kanskje kom tilbake ved en senere anledning dersom de valgte å avslutte samarbeid med CBE. Fikk svar, men ingen svar på kommentar vedr. samarbeid. Merkelig opplegg at det merkes som reklame men at Brimi sæter nekter samarbeid. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 25. august 2021 #49273 Del Skrevet 25. august 2021 1 minutt siden, Lill said: Å herlighet.. dette var lite Classy. Nå var det tilfeldigvis du som svarte sist, så da siterte jeg deg, men dette gjelder også de over her: Hvordan er dette relevant som kritikk av bedriften? Jeg tenker at det gjør ingen skade om hun påvirker folk til å bli litt mindre selvbevisste og hente i barnehagen i det man hadde på der og da? Og at barn lærer at man ikke fniser av eller påpeker hva andre folk har på seg, selvom man selv skulle finne det upassende? I de fleste tilfeller sabler man ned bloggens formidlingsevne ved å understreke at ingen trener med full makeup, at ingen av oss med normal jobb har tid til å trene på dagtid osv. Og det er jeg forsåvidt enig i. Men her viser hun jo frem at man kan faktisk jogge og hente barna og det er helt fint, selvsagt gitt at man bor slik til at man ikke da lager omvei og vanskeligheter for seg selv. Det tenker jeg er bedre påvirkning enn mye annet rart som frontes. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 25. august 2021 #49274 Del Skrevet 25. august 2021 Purpurina skrev (13 minutter siden): Dette er veldig interessant og spesielt! Lurer på hvorfor hun merker som reklame hvis det ikke er det. Dette har blitt diskutert i tråden tildligere. Det er interessant det der. Tidligere jaktet annonsører influensere til å reklamere for dem, nå kan det virke motsatt. Influensere kaster ut rabattkoder, det går inflasjon i dem, men disse kodene har de ikke fått gjennom et eksklusivt samarbeid. Kodene og "samarbeidet" blir brukt for å vise hvor attraktiv kanalen til influenseren er. Det narrer nok mange forbrukere, men jeg tror annonsører vet om disse triksene. Merkelig at Brimi nekter, jeg syns det er rart av cbe å lyve på seg et samarbeid med dem. De gjør mye rart, men å merke reklame som ikke er et samarbeid, særlig av denne størrelsen er ikke noe jeg har sett før. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49275 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Jeg gir meg enda over🤦🏽♀️I går sendte jeg henne en mld på hvorfor hun reklamerte for Brimi Sæter når de påstår at de ikke hadde samarbeid med henne. Idag har hun endret overskriften sin. Så da hadde vi rett likevel da! Jeg sendte også en mld til Brimi Sæter om det stemte at de hadde et samarbeid, og at jeg da ikke kom til å besøke de fordi jeg ville ikke støtte noe som hun/bedriften fikk sponsa. Har også tipsa VG, da dette er løgn og bedrageri! Håper flere kan gjøre det samme med en mld til VG (sms til 2200) Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no Endret 25. august 2021 av Emma Marie 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. august 2021 #49276 Del Skrevet 25. august 2021 Aidensfield skrev (1 time siden): Bh?? Er det ikke treningstopp hun har? I følge icaniwill så er dette en "sports bra" som i mitt hode er sportsBH/treningsBH aka undertøy.. Vet ikke jeg, kanskje det tolkes annerledes hos henne 🤷♀️ Queen Mesh Sports Bra Powder Blue Melange Wmn | Kjøp treningskl (icaniwill.no) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. august 2021 #49277 Del Skrevet 25. august 2021 Ansjosen skrev (23 minutter siden): Nå var det tilfeldigvis du som svarte sist, så da siterte jeg deg, men dette gjelder også de over her: Hvordan er dette relevant som kritikk av bedriften? Jeg tenker at det gjør ingen skade om hun påvirker folk til å bli litt mindre selvbevisste og hente i barnehagen i det man hadde på der og da? Og at barn lærer at man ikke fniser av eller påpeker hva andre folk har på seg, selvom man selv skulle finne det upassende? I de fleste tilfeller sabler man ned bloggens formidlingsevne ved å understreke at ingen trener med full makeup, at ingen av oss med normal jobb har tid til å trene på dagtid osv. Og det er jeg forsåvidt enig i. Men her viser hun jo frem at man kan faktisk jogge og hente barna og det er helt fint, selvsagt gitt at man bor slik til at man ikke da lager omvei og vanskeligheter for seg selv. Det tenker jeg er bedre påvirkning enn mye annet rart som frontes. Dette postes på bedriften (carolinebergeriksenno) sin IG, så da er det vel innafor å kommentere? Det er ikke det at hun/de jogger for å hente i barnehage/skole som er poenget. Det er det faktum at hun er såpass avkledd. En t-skjorte over hadde gjort susen. Og hun, av alle, påvirker vel neppe folk til å bli mindre selvbevisste? Jeg vet ingen som er mer selvbevisst enn nettopp henne! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49278 Del Skrevet 25. august 2021 Emma Marie skrev (13 minutter siden): Jeg gir meg enda over🤦🏽♀️I går sendte jeg henne en mld på hvorfor hun reklamerte for Brimi Sæter når de påstår at de ikke hadde samarbeid med henne. Idag har hun endret overskriften sin. Så da hadde vi rett likevel da! Jeg sendte også en mld til Brimi Sæter om det stemte at de hadde et samarbeid, og at jeg da ikke kom til å besøke de fordi jeg ville ikke støtte noe som hun/bedriften fikk sponsa. Har også tipsa VG, da dette er løgn og bedrageri! Håper flere kan gjøre det samme med en mld til VG (sms til 2200) Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no Så merkelig. Det er fortsatt reklame, men nå for Visit Jotunheimen som det ikke var for i går? Da var det for Brimi sæter? Hva er egentlig sannheten her? Så utrolig useriøst. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 25. august 2021 #49279 Del Skrevet 25. august 2021 Isild skrev (3 timer siden): Jeg assosierer camperen med "sminkestation", "vinbar" og et fullstendig upassende "hestekjøtt på camperen" etter en stygg ulykke der hesten ikke overlevde. Alt dette takket være CBE.no. Før de reklamerte for den hadde jeg aldri hørt om den før, og nå er assoisasjonene utelukkende negative. De har fått vognen til å fremstå som noe slags "Barbie og Ken på camping" - opplegg. Rantene LKE har hatt etter den "svarte humoren" sin har fremstått helt i affekt! Sinna nettroll, liksom-beklagende, nedlatende og hamrende på tastatur. God reklamejobb utført der altså. Forstår ikke helt annonsører som fortsatt sverger til influencerreklame. De kan ikke forstå særlig mye av det rett og slett. All pr er IKKE god pr. Samme her. Jeg lurer fremdeles på enkelte løsninger i camperen, vi fikk se veldig lite. Det vi fikk servert var noe annet enn fokus på selve camperen. Viktigere med fokus på vindrikking der i gården. Og det siste vi forbinder med camperen er helt grusomt. Lurer på hva xcamp tenker om dette, og om noen har sendt dokumentasjon på LKEs instastory. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49280 Del Skrevet 25. august 2021 Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Så merkelig. Det er fortsatt reklame, men nå for Visit Jotunheimen som det ikke var for i går? Da var det for Brimi sæter? Hva er egentlig sannheten her? Så utrolig useriøst. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå