Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cezanne skrev (7 minutter siden):

skjønner ikke hvordan husøkonomer ble dratt med i dette 😂😂 vet han hva det betyr? 

Neppe 😂

Husøkonom er en person som har lederoppgaver innen miljø-, drifts- og servicearbeid i private og offentlige institusjoner og bedrifter, både for gjester, kunder og de ansatte. Personen har blant annet ansvar for renhold og inneklima, hygiene, materialvalg og interiørplanlegging. Yrkestittelen er særlig vanlig i hotelldrift, og ble tidligere kalt oldfrue.

https://snl.no/husøkonom

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️

Jeg skal her formulere veldig tydelig at Lars Kristian Eriksen med arbeidsgiver fremstiller seg så genuint atale at jeg tror helt og fullt på denne fremstillingen.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. 

Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på.

Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis.

Endret av Nudeldama
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt skrev (36 minutter siden):

Har, som flere andre, tatt skjermdump av alle storyene. Har lyst til å sende dem videre, men vet ikke helt hvor/hvem. Har problemer med å forstå at noen kan være SÅ usmakelig. Tydelig støtt av KG også, siden vi nevnes. 

Send til Mads Hansen? De er vel "fredet", men kunne alltids gjort et forsøk. Han burde ikke holde på som han gjør nå, uten at det får konsekvenser.

De rakker ned på alle som er på KG, men han/de kunne hatt godt av en aldri så liten sjelegransking! For en oppførsel av såkalte influencere. :nei:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Send til Mads Hansen? De er vel "fredet", men kunne alltids gjort et forsøk. Han burde ikke holde på som han gjør nå, uten at det får konsekvenser.

De rakker ned på alle som er på KG, men han/de kunne hatt godt av en aldri så liten sjelegransking! For en oppførsel av såkalte influencere. :nei:

Han sier aldri er vondt ord om dette bloggerparet. Bare alle andre. Skoda kanskje 😉

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nudeldama said:

Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. 

Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på.

Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis.

Helt utrolig at noen, uansett hva den mannen/det paret gjør, så er det noen som forsvarer oppførselen deres. Helt utrolig.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (14 minutter siden):

Eller til IG-kontoen Badesken

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kaputt skrev (13 minutter siden):

Han sier aldri er vondt ord om dette bloggerparet. Bare alle andre. Skoda kanskje 😉

Den dagen Mads Hansen gjør noe omkring dette paret og som ikke stiller de i noe godt lys, ja, da fortjener han ros for det, men slik det er i dag så vil han nok ikke nærme seg de med noe kritisk blikk i det hele tatt, dessverre 🤬

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (2 timer siden):

Slå tilbake mot hvem? De som skriver på KG?. KG som de ikke leser, eller bryr seg om hva som skrives. Ved at han skal ta igjen, så betyr jo det bare at de leser her, og at de bryr seg om hva som skrives om dem. Da han skriver nedlatende om de som kjører Skoda, han har ikke tenkt over at kanskje noen av de som skriver hjerter og "fine deg", kjører Skoda... eller tror han at det bare er de på KG som kjører det. Det er litt sånn barnehageoppførsel på LK. Litt sånn at pappan min er sterkere enn pappan din. Min bil er finere enn din. 

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt skrev (3 timer siden):

Skulle gjerne sagt hva jeg mener selv, men trangen til å være en kikker når galskapen slår til vinner. Vil ikke bli slettet i noen kanaler. Tipper denne insta-brukeren blir blokkert om få strakser. 

Screenshot_20210823_164502.jpg

Den var min. Skjønte at den ble slettet, det kan for alle del ikke få lov å stå en eneste kritisk kommentar i kommentarfeltet. Ble ikke blokkert da. 😂

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...