Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (På 19.8.2021 den 21.35):

Allerede i 2013 var hun i fronten for å fremme trening gjennom svangerskapet, og delte villig vekk råd om trening for magen, fem uker før termin, beskyttet bak en forskningsartikkel og hennes egen PT, samt "Det er viktig for meg å poengtere at jeg er utrolig svai i ryggen, så på de bildene hvor dette ser unaturlig ut, er det altså ikke det."

Også her er kommentarfeltet igjen et frydefullt gjensyn med en blogger i toppform hva gjelder sleivkjeft.

Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2013/10/28/gravid-10-enkle-treningsovelser/comment-page-1/

Lurer på hvem manuellterapeuten Sigurd er… 😏

Og altså - hvor frekk er det mulig å bli i eget kommentarfelt? Noen ting endrer seg aldri…

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
FruRosa skrev (16 minutter siden):

Storyen hans nå er til å dø av!

Han forstår virkelig ikke når han bør gi seg!

Ja, for et nivå han velger å synke ned på. Forstår ikke LKE at han er endel av Treasures AS? Og hvordan han opptrer i sosiale medier kan "slå tilbake" på bedriften? Hvor mange annonsører vil ønske å samarbeide med folk som tilsynelatende mangler impulskontroll, hvis de får vite om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 minutter siden):

Forutså Skåda-kritikken OGSÅ? Han forutser ingen av reaksjonene han får på SoMe, det er derfor han bruker en betydelig del av arbeidsdagen sin på å slette upassende innlegg. Tror Solaire er inne på noe, han fremstiller seg selv som drita full. Veldig ofte.

Tror jeg du har rett i. Han framstår her som uten basal moral eller evne til konsekvenstenking. Han poster og sletter når han etterfølgende skjønner det ikke var kult/morsom/pent likevel. Han ser det ikke selv men må ha andre til å hjelpe hans moralske kompass på rett vei.
Kona tror jeg dessverre ikke er så mye hjelp der heller. De trenger en vanlig jobb. Da vil vil de få normale input og etterhvert også skjønne at å hemningsløst skryte av man har dyrere bil enn Skoda bare er patetisk. Ingen, ut over han og kona, bryr seg om prisen på naboens bil. Spesielt ikke de med som faktisk har mange penger og klasse. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (Akkurat nå):

Tror jeg du har rett i. Han framstår her som uten basal moral eller evne til konsekvenstenking. Han poster og sletter når han etterfølgende skjønner det ikke var kult/morsom/pent likevel. Han ser det ikke selv men må ha andre til å hjelpe hans moralske kompass på rett vei.
Kona tror jeg dessverre ikke er så mye hjelp der heller. De trenger en vanlig jobb. Da vil vil de få normale input og etterhvert også skjønne at å hemningsløst skryte av man har dyrere bil enn Skoda bare er patetisk. Ingen, ut over han og kona, bryr seg om prisen på naboens bil. Spesielt ikke de med som faktisk har mange penger og klasse. 

Point! 😅 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lite som tyder på at han forstår reaksjonene han fikk på hestekjøtt-bildet, eller selv skjønner hvor upassende det var. 

"Jeg postet ett litt uheldig bilde av deler av hesten..."

"Litt" uheldig...? Jeg ble kvalm, og jeg tåler mye. Og mine tanker går til hesteeieren, for jeg antar det finnes en. Eller har LKE kjørt på Norges eneste villhest? 

Skjermbilde 2021-08-23 kl. 18.47.42.png

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavande skrev (3 minutter siden):

Ja, for et nivå han velger å synke ned på. Forstår ikke LKE at han er endel av Treasures AS? Og hvordan han opptrer i sosiale medier kan "slå tilbake" på bedriften? Hvor mange annonsører vil ønske å samarbeide med folk som tilsynelatende mangler impulskontroll, hvis de får vite om det?

De har jo i mange år klart å ri av stormen flere ganger uten det, tilsynelatende, har hatt effekt på pengestrømmen. Mulig de anser seg som SoMe-udødelige? Det stemmer bare så dårlig med fallende inntekt og følgere. Tenker det er et spørsmål om ikke å ha lært impulskontroll som ung voksen og nå er det muligvis for sent. Resultatet er forstemmende. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (Akkurat nå):

Håper noen har tatt skjermdump og sendt til firmaet som sponsa dem....

Selvfølgelig har noen det, og kanskje det førte til slettingen og påfølgende ikke-unnskyldning. Dessverre for campingfirmaet vil deres produkt for alltid assosieres med dette.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (1 minutt siden):

De har jo i mange år klart å ri av stormen flere ganger uten det, tilsynelatende, har hatt effekt på pengestrømmen. Mulig de anser seg som SoMe-udødelige? Det stemmer bare så dårlig med fallende inntekt og følgere. Tenker det er et spørsmål om ikke å ha lært impulskontroll som ung voksen og nå er det muligvis for sent. Resultatet er forstemmende. 

Heldigvis har det jo hatt effekt på pengestrømmen, det var jo ikke imponerende det de tjente i fjor. Kan ikke tenke meg at 2021 blir stort bedre, men kanskje alle billigbutikkene betaler bedre enn man tror. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua har visst sendt sms til mannen sin og forutså at det kom til å bli rabalder av at han snakket ned Skoda..... Jisess, snakk om å grave seg bare dypere og dypere. De to der er like ille begge to, og passer sammen som hånd i hanske. Og som vanlig, mens LKE spyr utav seg dritt på instagram, så filmer frua barnet som skal på dansing og legger ut i some.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke trodde mannen der i huset kunne bli mer uspiselig. Trodde han nådde bunnen i går, men hjelpe meg dette er groteskt ufyselig!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Heldigvis har det jo hatt effekt på pengestrømmen, det var jo ikke imponerende det de tjente i fjor. Kan ikke tenke meg at 2021 blir stort bedre, men kanskje alle billigbutikkene betaler bedre enn man tror. 

Skrev litt utydelig ser jeg. Før hadde det lite økonomisk effekt. De hadde såpass mange lesere og så blåøyde kjerneleserne det ikke gjorde en betydelig forskjell. Nå der i mot sier regnskapene og følgertallene de er godt på vei nedover.

Mulig de selv tror på den feilaktige unnskyldningen sin for inntektstapet (korona) når de forklarer over for seg selv hvorfor inntektene er såpass lite imponerende nå. De skjønner nok ikke at kjerneleserne stort sett har dratt og de der med ikke lengre kan tillate seg å framstille seg som naut. Jeg gjetter på mange av de dyreelskende leserne nå stikker. Gjentagende desidert farlig påvirkning om hundehold og nå latterliggjøring av et dødt sikkert høyt elsket husdyr skaper ikke godfølelse. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har, som flere andre, tatt skjermdump av alle storyene. Har lyst til å sende dem videre, men vet ikke helt hvor/hvem. Har problemer med å forstå at noen kan være SÅ usmakelig. Tydelig støtt av KG også, siden vi nevnes. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Solaire skrev (20 minutter siden):

Jeg tror de storkoser seg, jeg. Ler og ser ned på alle de fattige husøkonomene som kjører ladaskoda og som, gudene forby, har lår som møtes 🤗 Nei takke meg til å vise frem silikonpuppene i gjennomsiktige bh'er på internett og å legge ut tusenvis av bilder av ungene som kan misbrukes på darkweb. DET oser kvalitet og klasse det 😁

Jeg tror også det. De har det helt fint med kritikken de får. Så lenge de har en fast plass blandt influencerne som klør hverandre på ryggen i form av likes og 🔥 på IG, så tror jeg de blåser langt i hva "Lada-familien" mener (er det det nye navnet "vårt" her forresten? Han skal ha for den, det var faktisk litt morsomt. Litt mindre morsomt antageligvis for de av følgerne deres som kanskje faktisk kjører "nedgraderte" biler, eller som ikke har råd til bil) 

De og fansen deres sier titt og ofte at "vi" ikke har noe liv. 

Oh, the irony :ironi:

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...