Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pakini skrev (1 time siden):

Dere kritiserer absolutt alt de gjør. Alt fra hva de spiser til at han var uheldig å kjøre på en hest. Det klarer dere tilogmed å dra ut i det uendelige om at han skal dra flere følgerne pga påkjørselen. 

Dette paret gjør mye feil. Men helt alvorlig, dere har ikke så mye annet til liv med å ligge grave og slenge drit om absolutt alt de gjør. 

1) Jeg har ikke skrevet noe om å dra følgere. 2)Jeg kritiserer deling  av informasjon på coach Eriksen IG konto.3) Man trenger ikke å grave etter noe som helst, alt ligger åpent for de som er interessert i å se. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (7 timer siden):

Hvordan skal man kjøre forbi en hest som ris langs en vei? Ikke langsomt og forsiktig? 🤔

Jevnt og rolig. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (2 minutter siden):

Det siste skjermbildet der, fjernet alt jeg måtte hatt av medfølelse med bilføreren. Fy faen, å legge ut noe sånt! "Biter av det døde kjæledyret ditt lå igjen på kjøretøyet mitt 🤮" Hvordan er det mulig å ikke skjønne hvor ufattelig empatiløs den posten er?  

Det kommer jo fra en kant/en bedrift som ikke akkurat er kjent for empati, eller for å ha noe annet perspektiv på livet og verden enn «meg, meg, meg».

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir åpenbart skadet av å leve av (på)  sosiale medier. Overrasket over at ikke flere så dette komme.

Endret av Lill :)
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (58 minutter siden):

WTF. 

312DF17A-1F28-4FDD-B8DD-8B4A0A28F71F.jpeg

Ja dette var både ekkelt og unødvendig. Veldig, veldig spesielt. Tror ikke jeg kjenner noen som kunne gjort der samme…

En hest kan være like så kjær som både en hund, katt, gullfisk - you name it!

Tror de hadde reagert om noen la ut lignende bilde om bikkja deres hadde blitt påkjørt.

(Lurer på om hesten var på ridetur med menneske sitt, og hvordan det gikk med rytteren?)

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aricia skrev (21 minutter siden):

Her hadde Lars Kristian Eriksen store deler av sympatien fra deltakerne i denne tråden for en stakket stund (inklusive min), og så kliner han til igjen, med den posten der. Snakk om å overgå sitt eget rykte med god margin.

#speechless

Akkurat det samme tenkte jeg. Synes det var unødvendig det som ble skrevet her før i dag, nok annet å diskutere… Også kommer denne storyen… Hva skal man si? 
Godt at han slettet den, men at du i det hele tatt legger ut noe sånt…

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min sympati helt frem til det innlegget der. 😦 Vet hvor vondt det er å miste hest i ulykker. 😔

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kati skrev (1 minutt siden):

(Lurer på om hesten var på ridetur med menneske sitt, og hvordan det gikk med rytteren?)

Jeg tviler på det. Selv om min tiltro til LK sin omtanke for andre forsvant på et blunk her nettopp, må jeg da virkelig håpe at han ikke hadde lagt ut dette om det i tillegg satt et menneske på hesten. Men hvem vet, det mangler helt klart noen antenner. 

Jeg har ikke fulgt med nok til å vite hvor dette skjedde, men jeg ser det er snakk om fjell og vidder. Antagelig er det snakk om en norsk kaldblodsrase eller islandshest som går på fjellbeite. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Imblar said:

WTF. 

312DF17A-1F28-4FDD-B8DD-8B4A0A28F71F.jpeg

Fytti h*****e, hvor ufin går det an å være???? 😡 For en motbydelig person! Sykeste jeg har sett. Håper jeg ALDRI kommer ut for disse folka på en eller annen måte. Stakkars menneske som mistet hesten sin, noe så empatiløst og hjerterått å gjøre!

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

1) Jeg har ikke skrevet noe om å dra følgere. 2)Jeg kritiserer deling  av informasjon på coach Eriksen IG konto.3) Man trenger ikke å grave etter noe som helst, alt ligger åpent for de som er interessert i å se. 

Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (5 minutter siden):

Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst!

Hva tenker du om at han legger ut et bilde av deler av dyret han kjørte på da? Er det også innafor?

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...