Imblar Skrevet 22. august 2021 #48841 Del Skrevet 22. august 2021 WTF. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. august 2021 #48842 Del Skrevet 22. august 2021 Pakini skrev (1 time siden): Dere kritiserer absolutt alt de gjør. Alt fra hva de spiser til at han var uheldig å kjøre på en hest. Det klarer dere tilogmed å dra ut i det uendelige om at han skal dra flere følgerne pga påkjørselen. Dette paret gjør mye feil. Men helt alvorlig, dere har ikke så mye annet til liv med å ligge grave og slenge drit om absolutt alt de gjør. 1) Jeg har ikke skrevet noe om å dra følgere. 2)Jeg kritiserer deling av informasjon på coach Eriksen IG konto.3) Man trenger ikke å grave etter noe som helst, alt ligger åpent for de som er interessert i å se. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kattedama Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48843 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Imblar skrev (1 minutt siden): WTF. Joda, LKE kan definitivt spøke med sånt. Gjennomgående mangel på empati viser seg på alle arenaer. Fy f.. så ekkelt. Endret 22. august 2021 av Lill :) 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ville91 Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48844 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (2 minutter siden): WTF. Å FY F!!!! Så empatiløst 😢 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 22. august 2021 #48845 Del Skrevet 22. august 2021 Andrea59 skrev (7 timer siden): Hvordan skal man kjøre forbi en hest som ris langs en vei? Ikke langsomt og forsiktig? 🤔 Jevnt og rolig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48846 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (23 minutter siden): WTF. Jeg har ikke akkurat store forventninger til moral og etikk og empati og sånt når det gjelder herr og fru Eriksen, men det der... det var faktisk et nytt lavmål. Å legge ut noe sånt vitner om total, komplett mangel på empati. Får håpe hesteeieren ikke ser det der. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48847 Del Skrevet 22. august 2021 Det siste skjermbildet der, fjernet alt jeg måtte hatt av medfølelse med bilføreren. Fy faen, å legge ut noe sånt! "Biter av det døde kjæledyret ditt lå igjen på kjøretøyet mitt 🤮" Hvordan er det mulig å ikke skjønne hvor ufattelig empatiløs den posten er? 118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 22. august 2021 #48848 Del Skrevet 22. august 2021 FruJohansen skrev (2 minutter siden): Det siste skjermbildet der, fjernet alt jeg måtte hatt av medfølelse med bilføreren. Fy faen, å legge ut noe sånt! "Biter av det døde kjæledyret ditt lå igjen på kjøretøyet mitt 🤮" Hvordan er det mulig å ikke skjønne hvor ufattelig empatiløs den posten er? Det kommer jo fra en kant/en bedrift som ikke akkurat er kjent for empati, eller for å ha noe annet perspektiv på livet og verden enn «meg, meg, meg». 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48849 Del Skrevet 22. august 2021 FruJohansen skrev (2 minutter siden): Det siste skjermbildet der, fjernet alt jeg måtte hatt av medfølelse med bilføreren. Fy faen, å legge ut noe sånt! "Biter av det døde kjæledyret ditt lå igjen på kjøretøyet mitt 🤮" Hvordan er det mulig å ikke skjønne hvor ufattelig empatiløs den posten er? Her hadde Lars Kristian Eriksen store deler av sympatien fra deltakerne i denne tråden for en stakket stund (inklusive min), og så kliner han til igjen, med den posten der. Snakk om å overgå sitt eget rykte med god margin. #speechless 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 22. august 2021 #48850 Del Skrevet 22. august 2021 Ser ut til at han fjernet det igjen rimelig kjapt. Skulle bare mangle, noe så vanvittig ufint. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48851 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (52 minutter siden): WTF. Så ekstremt motbydelig!! Kvalmeste jeg har sett. Men er det slettet nå? Ser det ikke? Men burde han ikke ha lært etter rallingen han hadde om siste løp han deltok på? Der hvor han slettet og beklaget. Tunglært, dumt, ego og eier ikke empati. God kombo. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. august 2021 #48852 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Man blir åpenbart skadet av å leve av (på) sosiale medier. Overrasket over at ikke flere så dette komme. Endret 22. august 2021 av Lill :) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 22. august 2021 #48853 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (58 minutter siden): WTF. Ja dette var både ekkelt og unødvendig. Veldig, veldig spesielt. Tror ikke jeg kjenner noen som kunne gjort der samme… En hest kan være like så kjær som både en hund, katt, gullfisk - you name it! Tror de hadde reagert om noen la ut lignende bilde om bikkja deres hadde blitt påkjørt. (Lurer på om hesten var på ridetur med menneske sitt, og hvordan det gikk med rytteren?) 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg gjestvest Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48854 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (57 minutter siden): WTF Ordlyden " Skal kanskje. ikke spøke med sånt " indikerer at personen er bevisst sin sinnstilstand, og ikke er traumatisert. Det er videre plassert punktum etter "kanskje" som videre indikerer at personen mener at man skal spøke. Å utstille en bit av noe som har vært noens kjæledyr er ikke kun å ikke hensynta personer som er i sorg. Det er også skrekkelig. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. august 2021 #48855 Del Skrevet 22. august 2021 Aricia skrev (21 minutter siden): Her hadde Lars Kristian Eriksen store deler av sympatien fra deltakerne i denne tråden for en stakket stund (inklusive min), og så kliner han til igjen, med den posten der. Snakk om å overgå sitt eget rykte med god margin. #speechless Akkurat det samme tenkte jeg. Synes det var unødvendig det som ble skrevet her før i dag, nok annet å diskutere… Også kommer denne storyen… Hva skal man si? Godt at han slettet den, men at du i det hele tatt legger ut noe sånt… 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. august 2021 #48856 Del Skrevet 22. august 2021 Hadde min sympati helt frem til det innlegget der. 😦 Vet hvor vondt det er å miste hest i ulykker. 😔 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 22. august 2021 #48857 Del Skrevet 22. august 2021 Kati skrev (1 minutt siden): (Lurer på om hesten var på ridetur med menneske sitt, og hvordan det gikk med rytteren?) Jeg tviler på det. Selv om min tiltro til LK sin omtanke for andre forsvant på et blunk her nettopp, må jeg da virkelig håpe at han ikke hadde lagt ut dette om det i tillegg satt et menneske på hesten. Men hvem vet, det mangler helt klart noen antenner. Jeg har ikke fulgt med nok til å vite hvor dette skjedde, men jeg ser det er snakk om fjell og vidder. Antagelig er det snakk om en norsk kaldblodsrase eller islandshest som går på fjellbeite. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. august 2021 #48858 Del Skrevet 22. august 2021 1 hour ago, Imblar said: WTF. Fytti h*****e, hvor ufin går det an å være???? 😡 For en motbydelig person! Sykeste jeg har sett. Håper jeg ALDRI kommer ut for disse folka på en eller annen måte. Stakkars menneske som mistet hesten sin, noe så empatiløst og hjerterått å gjøre! 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 22. august 2021 #48859 Del Skrevet 22. august 2021 Lill skrev (1 time siden): 1) Jeg har ikke skrevet noe om å dra følgere. 2)Jeg kritiserer deling av informasjon på coach Eriksen IG konto.3) Man trenger ikke å grave etter noe som helst, alt ligger åpent for de som er interessert i å se. Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. august 2021 #48860 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (5 minutter siden): Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst! Hva tenker du om at han legger ut et bilde av deler av dyret han kjørte på da? Er det også innafor? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå