MissLucy Skrevet 17. august 2021 Forfatter #48601 Del Skrevet 17. august 2021 Pippio skrev (53 minutter siden): Det som er kritikkverdig er å dele at barnet sykler alene. Var det ikke de som fikk fremmede på døra som ville se den nyfødte? Her utsetter de barnet for fare. Det er mange galninger ute. Også i Norge. Hva om noen ønsker å hilse på barnet? Snakke med det? Eller enda verre… Dette er det verste jeg har lest her inne. Utsette barnet for en potensiell alvorlig situasjon. Å sykle i seg selv er helt supert det. Men man kringkaster det ikke for hele verden. men siden dere har sett et bilde, så er der vel en fotograf tilstede? jeg skjønner ikke hvorfor dere mener barnet sykler alene? sier de at barnet sykler alene? jeg spør fordi jeg ikke har sett den storyen dere snakker om 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2021 #48602 Del Skrevet 17. august 2021 Ellevira skrev (44 minutter siden): Har LKE gjort IG kontoen sin privat? Ja, det ser slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2021 #48603 Del Skrevet 17. august 2021 Fitfocus har solgt ut treningsdagboken allerede 👏🏻👏🏻 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. august 2021 #48604 Del Skrevet 17. august 2021 Ellevira skrev (1 time siden): Har LKE gjort IG kontoen sin privat? Det aller, aller mest barnslige trikset av alle - for å få nye følgere 😂🤪 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2021 #48605 Del Skrevet 17. august 2021 Ellevira skrev (1 time siden): Har LKE gjort IG kontoen sin privat? Coach Eriksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 17. august 2021 #48606 Del Skrevet 17. august 2021 Lill skrev (8 minutter siden): Coach Eriksen? Coach Eriksen er på TikTok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. august 2021 #48607 Del Skrevet 17. august 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (3 timer siden): Det frarådes jo ikke mot å sykle , men å sykle alene. Hvis andre foreldre velger å sende poden syklende til skolen alene før trygg trafikk og skolen anbefaler, må det tas på egen kappe. Det er ikke en influensers skyld og det kan ikke kreves at man skal forklare alle omstendigheter rundt et bilde. Man må kunne anta at leser evner å tenke selv. Nei. Jeg som mottaker skal ikke tolke budskapet som sendes fra en influencer som betales for å påvirke. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 17. august 2021 #48608 Del Skrevet 17. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg som mottaker skal ikke tolke budskapet som sendes fra en influencer som betales for å påvirke. Da bør det jo heller ikke tolkes i retning av at hun sykler alene. Det er et øyeblikksbilde. Når det skrives slik du gjør virker det som man gjør seg vanskelig fordi man kan. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2021 #48609 Del Skrevet 17. august 2021 Lill skrev (19 minutter siden): Coach Eriksen? Nei, den er ikke privat. (Kan dere ikke bare sjekke selv? ) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. august 2021 #48610 Del Skrevet 17. august 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (6 minutter siden): Da bør det jo heller ikke tolkes i retning av at hun sykler alene. Det er et øyeblikksbilde. Når det skrives slik du gjør virker det som man gjør seg vanskelig fordi man kan. Du bør se gjennom hva du selv skrev. "Man må kunne anta at leser evner å tenke selv. " 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2021 #48611 Del Skrevet 17. august 2021 loffen skrev (2 minutter siden): Nei, den er ikke privat. (Kan dere ikke bare sjekke selv? ) Jeg er nok blokkert, finner ikke fyren på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #48612 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Slettet av meg selv. Er ikke i influencer målgruppen. Beklager Endret 17. august 2021 av Michaelhe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. august 2021 Forfatter #48613 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) ... Endret 17. august 2021 av MissLucy slettet svar på avsporing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #48614 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Slettet av meg selv. Er ikke i influencer målgruppen. Beklager Endret 17. august 2021 av Michaelhe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. august 2021 Forfatter #48615 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) ... Endret 17. august 2021 av MissLucy slettet svar på avsporing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 17. august 2021 #48616 Del Skrevet 17. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (22 minutter siden): Du bør se gjennom hva du selv skrev. "Man må kunne anta at leser evner å tenke selv. " Det var respons på kommentar om at det menes at hun påvirker til å la småunger sykle etter veien. Jeg mener det er voldsomt å påstå når det er lagt ut et bilde av et barn med skolesekk og sykkel. Skal man ta forbehold om alt, blir det amerikanske tilstander med advarsel om å ikke tørke katter i mikro etc. Det blir etter min mening for dumt! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 17. august 2021 #48617 Del Skrevet 17. august 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (3 minutter siden): Det var respons på kommentar om at det menes at hun påvirker til å la småunger sykle etter veien. Jeg mener det er voldsomt å påstå når det er lagt ut et bilde av et barn med skolesekk og sykkel. Skal man ta forbehold om alt, blir det amerikanske tilstander med advarsel om å ikke tørke katter i mikro etc. Det blir etter min mening for dumt! Selvsagt blir det for dumt. Men enkelte her inne skal tolke alt i verste mening alltid for å ha noe å kritisere CBE for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. august 2021 #48618 Del Skrevet 17. august 2021 Hut skrev (3 minutter siden): Selvsagt blir det for dumt. Men enkelte her inne skal tolke alt i verste mening alltid for å ha noe å kritisere CBE for. Mens andre tolker alt i beste mening for å forsvare all kritikk av CBE, uansett hvor veldokumentert kritikken er. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 17. august 2021 #48619 Del Skrevet 17. august 2021 Hun prøver hardt å bli sponset av Hunderfossen.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2021 #48620 Del Skrevet 17. august 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (1 time siden): Det var respons på kommentar om at det menes at hun påvirker til å la småunger sykle etter veien. Jeg mener det er voldsomt å påstå når det er lagt ut et bilde av et barn med skolesekk og sykkel. Skal man ta forbehold om alt, blir det amerikanske tilstander med advarsel om å ikke tørke katter i mikro etc. Det blir etter min mening for dumt! Hvis dette stemmer, så er jeg enig i din konklusjon. Det er vel strengt tatt ingen barn i 3 trinn som er målgruppa til CBE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå