Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg blåser egentlig i om hånden til CBE er senete eller ei, men dere kan godt prøve å holde en tallerken sånn som hun holder den på bildet. Det er faktisk ganske vanskelig å holde tallerkenen ved midjen slik at halve kroppen vises på bildet. Og det er en veldig unaturlig måte og holde den på. Så det er vel liten tvil om at det er et poeng å få med mer enn selve tallerkenene på bilder

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. 
Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬

hund.jpeg

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (2 minutter siden):

Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. 

hund.jpeg

Nå synes jeg du reagerer litt voldsomt. Jeg har slett ikke noe usunt forhold til mat, men deler gjerne siste del av isen min med hunden på en varm dag selv om jeg godt kunne tenke meg hele isen selv. Jeg har heller ikke noe problem med å spise av den etterpå, selv om jeg tviler på at CBE og LKE deler mitt syn på det 😉  

Hunder skal i utgangspunktet ikke ha meieriprodukter fordi de ikke klarer å bryte ned laktosen og kan få diare, men her er det veldig individuelt hvor mye hunden tåler. Min hund har en sterk mage som er vant til å spise mye ulik mat (jeg råforer og lager mye mat til henne i kombinasjon med ferdigkjøpt råfor), og hun har ingen problem med å spise noen gram fløteis. Som så mye annet handler det om måtehold, og det skal selvfølgelig være unntaket og ikke regelen at hunden får meieriprodukter. Synes absolutt ikke dette er noe å "ta" dem på, i motsetning til flere av de andre tabbene de har gjort i hundeholdet så langt. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

halvehimmelen skrev (33 minutter siden):

deler gjerne siste del av isen min med hunden på en varm dag selv om jeg godt kunne tenke meg hele isen selv. Jeg har heller ikke noe problem med å spise av den etterpå, selv om jeg tviler på at CBE og LKE deler mitt syn på det 😉  

Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til.

Det var da voldsomt. Dette synes jeg blir unødig kritikk. Om hunden får smake litt is en gang i blant, er det virkelig ingen krise. Og du vet ikke om hun gir den is for å unngå unødige kalorier. Dette blir kritikk kun for å kritisere, i mine øyne. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

En ting er at det er unødvendig, men kvalmt? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (2 timer siden):

hund.jpeg

Dette blir bare unødvendig støy. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk
Katten89 skrev (3 timer siden):

hund.jpeg

Ro deg ned. Det finnes da virkelig ikke et vettugt voksent menneske som spiser is etter hunden sin, ikke CBE, heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Gjennomtrekk skrev (1 time siden):

Ro deg ned. Det finnes da virkelig ikke et vettugt voksent menneske som spiser is etter hunden sin, ikke CBE, heller 

Tror ikke CBE spiser så mye is..er vel kun for bildet..da er det vel bedre at hunden spiser den eller at den kastes?

Endret av Isola2
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
FruJohansen skrev (9 minutter siden):

Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? 

Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". 

Well, played Caroline 👍

Leser ikke på KG. 😂

Beklager, men de er så kleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (2 timer siden):

En hund er for de fleste som et medlem av familien. De færreste hundeeiere ser på en godbit, en is,eller noe annet godt, som noe man "ikke kaster bort på en hund". Noen er til og med så gærne at de gir hunden noe de har lyst på sjøl. Fordi de har lyst til å dele med, og glede, noen de er glad i.

Men har man aldri hatt hund selv, så skjønner man kanskje ikke greia.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (13 minutter siden):

Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? 

Well, played Caroline 👍

Litt av et sammentreff! Hun tenkte på samme sang som ble diskutert her. Det får'n si!

Hadde de ikke forsikret om at de aldri leser her, så ville jeg trodd hun fikk ideen herfra. 

Liten verden, altså.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, FruJohansen said:

Well, played Caroline 👍

For et sammentreff, med tanke på at dem ikke leser her inne 😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dere mener der hun igjen snikfotograferer uvitende barna bakfra i ferien deres og sprer det på nettet? Hva er det som foregår oppi hodet på Caroline Berg Eriksen, det lurer jeg på. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruJohansen skrev (1 time siden):

Well, played Caroline 👍

Jeg føler meg beæret. 

:sprettoy: 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (4 timer siden):

hund.jpeg

Nå drar du litt vel langt... herlighet

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener hun penger på å bruke ungene i reklame som hun gjør på Instagram stories ikveld? Kjenner det koker! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (6 minutter siden):

Tjener hun penger på å bruke ungene i reklame som hun gjør på Instagram stories ikveld? Kjenner det koker! 

Uff. Er det noe som er kvalmt er det å benytte intetanende unger i reklamesamarbeid. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...