Cissacissa Skrevet 19. juli 2021 #46701 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg blåser egentlig i om hånden til CBE er senete eller ei, men dere kan godt prøve å holde en tallerken sånn som hun holder den på bildet. Det er faktisk ganske vanskelig å holde tallerkenen ved midjen slik at halve kroppen vises på bildet. Og det er en veldig unaturlig måte og holde den på. Så det er vel liten tvil om at det er et poeng å få med mer enn selve tallerkenene på bilder 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 19. juli 2021 #46702 Del Skrevet 19. juli 2021 Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 19. juli 2021 #46703 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (2 minutter siden): Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬 Nå synes jeg du reagerer litt voldsomt. Jeg har slett ikke noe usunt forhold til mat, men deler gjerne siste del av isen min med hunden på en varm dag selv om jeg godt kunne tenke meg hele isen selv. Jeg har heller ikke noe problem med å spise av den etterpå, selv om jeg tviler på at CBE og LKE deler mitt syn på det 😉 Hunder skal i utgangspunktet ikke ha meieriprodukter fordi de ikke klarer å bryte ned laktosen og kan få diare, men her er det veldig individuelt hvor mye hunden tåler. Min hund har en sterk mage som er vant til å spise mye ulik mat (jeg råforer og lager mye mat til henne i kombinasjon med ferdigkjøpt råfor), og hun har ingen problem med å spise noen gram fløteis. Som så mye annet handler det om måtehold, og det skal selvfølgelig være unntaket og ikke regelen at hunden får meieriprodukter. Synes absolutt ikke dette er noe å "ta" dem på, i motsetning til flere av de andre tabbene de har gjort i hundeholdet så langt. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 19. juli 2021 #46704 Del Skrevet 19. juli 2021 halvehimmelen skrev (33 minutter siden): deler gjerne siste del av isen min med hunden på en varm dag selv om jeg godt kunne tenke meg hele isen selv. Jeg har heller ikke noe problem med å spise av den etterpå, selv om jeg tviler på at CBE og LKE deler mitt syn på det 😉 Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. juli 2021 #46705 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (1 time siden): Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til. Det var da voldsomt. Dette synes jeg blir unødig kritikk. Om hunden får smake litt is en gang i blant, er det virkelig ingen krise. Og du vet ikke om hun gir den is for å unngå unødige kalorier. Dette blir kritikk kun for å kritisere, i mine øyne. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. juli 2021 #46706 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (1 time siden): Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til. En ting er at det er unødvendig, men kvalmt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 19. juli 2021 #46707 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (2 timer siden): Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬 Dette blir bare unødvendig støy. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villa Gjennomtrekk Skrevet 19. juli 2021 #46708 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (3 timer siden): Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬 Ro deg ned. Det finnes da virkelig ikke et vettugt voksent menneske som spiser is etter hunden sin, ikke CBE, heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. juli 2021 #46709 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Villa Gjennomtrekk skrev (1 time siden): Ro deg ned. Det finnes da virkelig ikke et vettugt voksent menneske som spiser is etter hunden sin, ikke CBE, heller Tror ikke CBE spiser så mye is..er vel kun for bildet..da er det vel bedre at hunden spiser den eller at den kastes? Endret 19. juli 2021 av Isola2 Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 19. juli 2021 Populært innlegg #46710 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". Well played, Caroline 👍 Endret 19. juli 2021 av FruJohansen Komma på villspor 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 19. juli 2021 #46711 Del Skrevet 19. juli 2021 FruJohansen skrev (9 minutter siden): Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". Well, played Caroline 👍 Leser ikke på KG. 😂 Beklager, men de er så kleine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 19. juli 2021 #46712 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (2 timer siden): Men hvorfor i all verden skal man gi hunden is? Synes bare det er kvalmt å se på. Hunder spiser jo hva som helst. Hadde aldri giddi å kaste bort god is på en hund! Men er vel bare meg. Tanken var uansett at matrester man gir til hunder er som regel mat man ikke vil ha/orker/kan spise selv. Man gir ikke hunden spiselig menneskemat man selv har lyst på. Praktisk at fruen har noen å gi de overflødige kaloriene til. En hund er for de fleste som et medlem av familien. De færreste hundeeiere ser på en godbit, en is,eller noe annet godt, som noe man "ikke kaster bort på en hund". Noen er til og med så gærne at de gir hunden noe de har lyst på sjøl. Fordi de har lyst til å dele med, og glede, noen de er glad i. Men har man aldri hatt hund selv, så skjønner man kanskje ikke greia. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 19. juli 2021 #46713 Del Skrevet 19. juli 2021 FruJohansen skrev (13 minutter siden): Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". Well, played Caroline 👍 Litt av et sammentreff! Hun tenkte på samme sang som ble diskutert her. Det får'n si! Hadde de ikke forsikret om at de aldri leser her, så ville jeg trodd hun fikk ideen herfra. Liten verden, altså. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 19. juli 2021 #46714 Del Skrevet 19. juli 2021 46 minutter siden, FruJohansen said: Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". Well, played Caroline 👍 For et sammentreff, med tanke på at dem ikke leser her inne 😅 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. juli 2021 #46715 Del Skrevet 19. juli 2021 Å, dere mener der hun igjen snikfotograferer uvitende barna bakfra i ferien deres og sprer det på nettet? Hva er det som foregår oppi hodet på Caroline Berg Eriksen, det lurer jeg på. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 19. juli 2021 #46716 Del Skrevet 19. juli 2021 Hun bruker altså ikke barna i reklame…. Neida. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. juli 2021 #46717 Del Skrevet 19. juli 2021 FruJohansen skrev (1 time siden): Er det ingen som har tenkt å kommentere at C siterer sangen som nettopp ble brukt til å beskrive LK sitt bilde her inne? Det siste bildet på Insta har caption "en solskinnsdag i ferien min". Well, played Caroline 👍 Jeg føler meg beæret. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2021 #46718 Del Skrevet 19. juli 2021 Katten89 skrev (4 timer siden): Fytti grisen så ekkelt.🤮 Eller, dem spiser vel ikke isen etter at hunden har slikket? Dette bildet beskriver også et sykt forhold til mat. CBE/LKE kan ikke spise en hel is, de må gi restene til hunden. Viktig å holde fettprosenten lav.. Og i tillegg, hunder skal vel ikke ha is???? Ikke bra! 🤬 Nå drar du litt vel langt... herlighet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 19. juli 2021 #46719 Del Skrevet 19. juli 2021 Tjener hun penger på å bruke ungene i reklame som hun gjør på Instagram stories ikveld? Kjenner det koker! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. juli 2021 #46720 Del Skrevet 19. juli 2021 EmilieH skrev (6 minutter siden): Tjener hun penger på å bruke ungene i reklame som hun gjør på Instagram stories ikveld? Kjenner det koker! Uff. Er det noe som er kvalmt er det å benytte intetanende unger i reklamesamarbeid. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå