Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Pust said:

Er Treasures virkelig kvalifiserte til å gi denne type råd og veiledning? Kan de dokumentere at de har godkjent utdannelse?

Vet ikke hva slags utdannelse han har, han som er ansatt i tillegg til ekteparet Eriksen, men CBE og LKE har vel ikke noe fullførte studier som er relevant. Om noe i det hele tatt. Ser det er skrevet tidligere i tråden her om at CBE har noe journalistgreier. Man kan jo godt ta råd fra noen man kjenner som man vet kan mye om noe spesifikt fordi de har skaffet seg mye kunnskap om dette, uten å ha en direkte utdannelse. Men det kan så klart ikke sammenlignes med å gi råd til hvem som helst. Spesielt siden de svarer både på måten de gjør og som om de har de er de som har de fullverdige svarene. Hadde de hatt utdannelse fra en skole, og så i tillegg svart som de gjør, så hadde jeg kontakta den skolen og spurt hva i alle dager de lærer bort.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Finlay

"Smerter betyr ikke at det er en skade, og følelse av sult betyr ikke at kroppen trenger mat".

Her kunne de med fordel ha puttet inn ordet "nødvendigvis". Da hadde det blitt så mye mer riktig.

Som det står nå, er det jo både feil og potensielt farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Finlay said:

"Smerter betyr ikke at det er en skade, og følelse av sult betyr ikke at kroppen trenger mat".

Her kunne de med fordel ha puttet inn ordet "nødvendigvis". Da hadde det blitt så mye mer riktig.

Helt enig. Og hatt med en utdypning på hva de da isåfall tenker på. Man kan ikke, som bedrift, belage seg på at kundene bare skjønner hva de mener. Dersom de vil ha kunder som kan alt de prater om, så er jo bedriften meningsløs i seg selv. Dermed må de være spesifikke og klare. Gidder de ikke det så får de jo la være å svare i det hele tatt. Det oppfattes mest som at de vil bli hyllet i alt de gjør, og da blir også svarene deretter.  

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld; Netfit har en post i feeden sin der de går litt mer i dybden på hva de mener med smerteproblematikk. Inkl anbefaling om å oppsøke lege dersom det vedvarer. Men isolert syns jeg den storyen om sult/ smerte framsto mangelfull.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen man kan kontakte for å lage en sak om det er, som ikke beskytter dem? Jeg tenker da på noen som kan lage litt større sak enn noe som blåser bort like fort som det kom, om som bedriften ikke kan bare felle noen krokodilletårer over, og unnskylde med "misunnelige folk på KG". Noen som kan sørge for litt konsekvenser i form av at lesere for opp øynene litt. Og nei, jeg er ikke ute etter å ta DEM som personer. Derimot så er det på tide at den bedriften må stå til ansvar for alt de sier og promoterer. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, FruJohansen said:

For ordens skyld; Netfit har en post i feeden sin der de går litt mer i dybden på hva de mener med smerteproblematikk. Inkl anbefaling om å oppsøke lege dersom det vedvarer. Men isolert syns jeg den storyen om sult/ smerte framsto mangelfull.

Er det ny post nå, etter at de ikke har lest her inne? Eller var det i forbindelse med den andre jeg la ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (5 minutter siden):

Er det ny post nå, etter at de ikke har lest her inne? Eller var det i forbindelse med den andre jeg la ut?

Den har lagt ute i 3 dager.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruJohansen said:

Den har lagt ute i 3 dager.

Okay. Jeg har ikke sett på det. Er sjelden inne og ser på den siden, så var veldig tilfeldig at jeg kom over akkurat den storyen. Men hvis de utdyper (godt nok) hva de egentlig mener, så burde de skrevet at folk kan se svar på egen post angående dette, da det er ganske kompleks. Men takk for informasjon 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer likes på dette innlegget enn hvor det er fokus på innsugde mage, thigh gap og brystvorter. Til ettertanke for Treasures AS 

20210530_144720.jpg

Endret av Baelfire
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Absolutt enig! De bør være mer nøye på formidlingen sin så lenge de ikke er fagfolk. Å komme med slike påstander grenser til kvakksalveri.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Så bra! Da er storyen først og fremst mangelfull ja. Hun kunne med fordel ha vist til hvor de har skrevet mer utfyllende om det. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på sult som de refererte til i storyen så syns jeg innlegget fortsatt er mangelfullt (har nettopp lest).

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baelfire skrev (1 time siden):

Mer likes på dette innlegget enn hvor det er fokus på innsugde mage, thigh gap og brystvorter. Til ettertanke for Treasures AS 

20210530_144720.jpg

En normalvektig kvinne, virker ikke å spille veldig på kropp på bildet. Påkledd og ikke veldig utstudert positur. Flere vil nok like slike bilder, ingen tvil om det. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (2 timer siden):

20210530_144720.jpg

Jeg tenkte faktisk på det da jeg så de bildene - dette er jo en sunn og veltrent kropp! Håper dette betyr en endring i det som formidles på bloggen 👍

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte faktisk på det da jeg så de bildene - dette er jo en sunn og veltrent kropp! Håper dette betyr en endring i det som formidles på bloggen 👍

Enig! Kan tilogmed skimte muskuløse legger, fremfor at alt bare er «skinny». 💜

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snurrepurre skrev (2 minutter siden):

Enig! Kan tilogmed skimte muskuløse legger, fremfor at alt bare er «skinny». 💜

Hva mener du med det? Hvis hun ikke var trent, men tynn, så var det galt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda28 skrev (31 minutter siden):

Siden CBEs narrativ handler om trening, både løping og vektløfting flere dager i uka, kan du kanskje tenke deg resten? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda28 skrev (3 timer siden):

Er fremstillingen av at alt må være så tynt som mulig som blir «feil». Syntes det er en frisk pust å se litt leggmuskulatur ☀️. I og med at hun løper enormt mye, så vil jeg jo tro at leggene er ganske godt trent 👏🏻 Og det ser man jo på bildet der. 

(Om det var ei dame som aldri trente, så hadde jeg jo ikke stusset på at armer/legger ser utrente ut. :P Her har jeg stusset på at man sjeldent ser definerte muskler andre steder enn på mage, ettersom hun trener og løper flere ganger daglig). 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (7 timer siden):

20210530_144720.jpg

Så utrolig flott og sunn hun ser ut her. Jeg heier på flere slike bilder 🙏🏻

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...