Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lin11
Inocybe skrev (1 time siden):

17. mai-inspirasjons-bord en stund før dagen er jo en del av arbeidsoppgavene så det er vel greit hun driver med. Mer fascinerende å ikke bli ferdig med det som er jobben mens hun fint rakk dagens trening. Prioritering...

Den sene datoen for 17.maibordet er vel et bevis for hun ikke har fått til reklame/spons i år? Nille/Kremmerhuset/lignende vil vel at kundene skal på tid til å kjøpe produktene deres så da må annonsene ut i god tid. 

Det virker som Berg Eriksen har rykket ned på lista, over influensere annonsørene velger seg først? NetFit har eksistert i 2 år? De har i de årene hatt 3 annonsører til sammen? Det er en ellipsemaskin (yey) og treningsklær. Når det gjelder treningstøy får man jo tilbud om å annonsere om dette, hvis man har et par tusen følgere.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun har utrolig lite å fylle dagene med for tiden, mindre enn noen gang. Skjønner ikke hvordan de kan tjene nok penger med tanke på at dette er jobben til to personer.  

Alt hun er opptatt av er å vise frem seg selv, det inspirerer ikke meg hvertfall. Og hun deltar aldri i samfunnsdebatten som andre blogger gjør. Har jo vært mye diskusjon rundt f.eks filterbruk og eksponering av barn, men hun sier aldri ett ord. 

Skjønner heller ikke hvorfor hun ikke svarer på alle spørsmål hun publiserer på bloggen. Ser så rart ut når hun bare svarer på noe. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (4 minutter siden):

Skjønner heller ikke hvorfor hun ikke svarer på alle spørsmål hun publiserer på bloggen. Ser så rart ut når hun bare svarer på noe. 

Før fikk hun vel hundrevis av hyggelige kommentarer på hvert innlegg. Nå får hun sikkert så få kommentarer at hun må poste det hun egentlig ikke vil svare på også, bare for at det skal være litt mer enn tre kommentarer der 😌

Endret av Mymble
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 608 likes på siste insta reklame for make up mekka...... begynner vi å se slutten på narrativet fra kulåsparken tro???

Endret av Minnie Mus
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (2 minutter siden):

Bare 608 likes på siste insta reklame for make up mekka...... begynner vi å se slutten på narrativet fra kulåsparken tro???

Legg merke til hvem som kommenterer. 

Kan neppe være slik at mange av de som følger, leser her inne, så noe må det være, jeg tror det blir for sjelløst, kommersielt og egosentrisk. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Fant denne kommentaren under bilde med buketten:

99C04C3B-7672-4E6D-8A31-F7A6584C0BFA.jpeg

Og vi teller ned til sletting og blokkering. 3-2-1....

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hund cbe har, men når overskriften er dekker 17-mai bord så vil jeg gjerne se bordet, ikke hunden 🤷‍♀️

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (22 timer siden):

Dette er hånden til en dame på 30+? Det er sånn min mormors hånd ser ut, men bare sener og hud. 

Hun er 92. 

(skjermdump fra IG story)

C2EE28FC-A5A0-4245-8155-581DBF9E2C2E.png

Er det greit å si (skrive) slikt om andre?

Senete hender er helt normalt. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Truly skrev (2 minutter siden):

Er det greit å si (skrive) slikt om andre?

Senete hender er helt normalt. 

I utgangspunktet ikke. 

Men det er veldig tydelig at hun spenner hånda her for å få frem sener, for å se tynnest mulig ut. Det er ikke første gang den hånda «tilfeldigvis» er i fokus... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden):

Under fredagsbuketten-bildet kommer det spørsmål om merke og modell på buksa, av alle ting. Jepp, spørsmål etter ca. 50 cm. avbildet bukse, sett fra siden. Type middels bleket og trang som en hvilken som helst annen bukse som man lett finner i hvilken som helst butikk.  "For en fin bukse", der altså.  Carolinebergeriksen-profilen opplyser om merket og skal oppdatere detaljene på stories. Slik ble det plutselig mer content å lage og publisere.

Jeg får litt vondt i hodet av sånt.

Merkelig, den buksa har frekventert på IG de siste to årene?

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (5 minutter siden):

Merkelig, den buksa har frekventert på IG de siste to årene?

Kanskje vedkommende er en ny følger?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Nudeldama skrev (2 minutter siden):

Kanskje vedkommende er en ny følger?

Tviler, har ikke kommet nye følgere de siste 2 årene. Mister følgere jevnt og trutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lin11 skrev (1 minutt siden):

Tviler, har ikke kommet nye følgere de siste 2 årene. Mister følgere jevnt og trutt. 

At de har fått mindre antall følgere forstår jeg. Men hvordan kan du vite at de ikke har fått noen nye?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Nudeldama skrev (Akkurat nå):

At de har fått mindre antall følgere forstår jeg. Men hvordan kan du vite at de ikke har fått noen nye?

Det er dokumentert i tråden? Bla deg bakover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde skinny jeans var helt ut nå. 

Samme som CBE

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...