Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Bettys
Klink skrev (22 minutter siden):

Frokosten hennes såg god ut, sunn og næringsrik. Skaden er noe man lett får igjen når en først har fått det en gang mener jeg å ha lest. 

Det er jeg enig i. Jeg synes også de er flinke med matbilder, selv om mengden nok burde ha vært større, mtp påvirkningskraft/thinspo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettys skrev (1 minutt siden):

Det er jeg enig i. Jeg synes også de er flinke med matbilder, selv om mengden nok burde ha vært større, mtp påvirkningskraft/thinspo.

Mengden på frokosten tenker jeg er innenfor normalen for en porsjon. Oppskriften til pastaen så også ut som det var nok mat til to voksne og to barn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Klink skrev (25 minutter siden):

Mengden på frokosten tenker jeg er innenfor normalen for en porsjon. Oppskriften til pastaen så også ut som det var nok mat til to voksne og to barn. 

Ja, tenkte mer generelt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (57 minutter siden):

Basert på størrelsen på skålen samt størrelsen på skeia, ser det ut til å være 7-8 ss grøt i den skålen. Jeg hadde iallefall ikke blitt mett på så lite... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillehammeren skrev (37 minutter siden):

Basert på størrelsen på skålen samt størrelsen på skeia, ser det ut til å være 7-8 ss grøt i den skålen. Jeg hadde iallefall ikke blitt mett på så lite... 

må lese oppskrifta også. 1,5 dl havregryn, bær, syltetøy, melk er normal porsjon. Ifølge oppskriften utenpå posen til axa havregryn skal en porsjon havregrøt lages  på 1 dl gryn. Husker ikke mengden væske. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (3 minutter siden):

Så hun har vondt i kneet etter å ha løpt 20 km på fredag og 16 km på søndag. 
For å unngå å få mer vondt skal hun da  ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin.  Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett.

Er det virkelig sånn de restituerer og tar grep for å unngå skader?

Ikke glem at hun (tilsynelatende) prøvde seg på å sparke på en boksesekk i tillegg. 🙃

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 timer siden):

Så kjempegod ut. De er så gode på å ta matbilder. 

Er du fan av alt hun gjør og alt hun står for? Bare lurer. 😊

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
3 minutter siden, Snødronninga said:

Er du fan av alt hun gjør og alt hun står for? Bare lurer. 😊

Dropp brukerdebatten da, det blir bare avsporinger og stengt tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Timeplan skrev (5 minutter siden):

Dropp brukerdebatten da, det blir bare avsporinger og stengt tråd. 

🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 time siden):

For å unngå å få mer vondt skal hun da  ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin.  Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett.

Nei, og det bør LKE jaggu meg vite - han som var toppidrettsutøver i LYYYN🙈

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allie skrev (1 time siden):

Nei, hun er heller ingen toppidrettsutøver. Det er manisk trening hun driver med og da kan det ikke tas pauser. I premier league må spillerne hvile for å unngå skader. Caroline Berg Eriksen trener på amatørnivå og burde legge inn noe annet å drive med i tillegg. Da mener jeg ikke toilet selfies eller snikfilming av mindreårige. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (14 minutter siden):

Kjapp titt på Instagram storyen til Funky vs. Netfit. Så enorm kontrast på treningen til de to. Det Funky driver med ser bare helt rått ut, mens CBE hopper og spretter som vanlig, stivsminket og med innsugd mage. Bare helt latterlig. For å ikke nevne antall likes og kommentarer på de to innleggene.... 

De to kan ikke sammenlignes engang, har respekt for Funkygine! Naturlig, rå og troverdig.  💪

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (18 minutter siden):

De to kan ikke sammenlignes engang, har respekt for Funkygine! Naturlig, rå og troverdig.  💪

Enig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er hva CBE gjør privat, jeg anbefaler uansett ikke å presse seg på den måten, men hun er influenser og gjør hva som helst for å være en offentlig person, men hun er ikke i det hele tatt klar over ansvaret det innebærer. Å presse seg til å trene med skader, og gi uttrykk over å være misfornøyd over å ikke få til alt hun ville, jf kunne ikke sparke boksesekken, sender veldig dårlige signaler. Det er ikke mange år siden man ble kjent med spiseforstyrrelsen ortoreksi, når det å være sunn og trent blir så altoppslukende at det går på helsa løs i stede. 

Sier ikke at noen har ortoreksi eller noen som helst spiseforstyrrelser, men man bør bære forsiktig og tenke over hva slags signaler man sender ut. 

CBE må gjerne TRO at hun henvender seg til kjøpesterke og høyt utdannede kvinner, men Internett er et åpent hav og du vet aldri hvem ditt publikum egentlig er. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Nei, og det bør LKE jaggu meg vite - han som var toppidrettsutøver i LYYYN🙈

Satt han ikke for det meste på benk på grunn av skader?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (38 minutter siden):

Satt han ikke for det meste på benk på grunn av skader?

Han spilte jo i både LSK og Odd også i eliteserien.Ganske dårlig som fotballspiller dog,men har tross alt vært toppidrettsutøver. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...