Gjest Bettys Skrevet 10. mai 2021 #41841 Del Skrevet 10. mai 2021 Klink skrev (22 minutter siden): Frokosten hennes såg god ut, sunn og næringsrik. Skaden er noe man lett får igjen når en først har fått det en gang mener jeg å ha lest. Det er jeg enig i. Jeg synes også de er flinke med matbilder, selv om mengden nok burde ha vært større, mtp påvirkningskraft/thinspo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. mai 2021 #41842 Del Skrevet 10. mai 2021 Bettys skrev (1 minutt siden): Det er jeg enig i. Jeg synes også de er flinke med matbilder, selv om mengden nok burde ha vært større, mtp påvirkningskraft/thinspo. Mengden på frokosten tenker jeg er innenfor normalen for en porsjon. Oppskriften til pastaen så også ut som det var nok mat til to voksne og to barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Titori Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41843 Del Skrevet 10. mai 2021 Mymble skrev (På 9.5.2021 den 17.44): 😌 (Får ikke vekk siteringen over, aner ikke hvor den kommer fra) Er hun overrasket over at hun blir skadet når hun aldri legger inn en hviledag? Hadde hun hatt helse i fokus hadde hun passet på at kroppen fikk hvile innimellom. Dette opplegget tyder på at treningen er manisk, og jeg tror det handler om å trene for å være tynn. Virker rett og slett som hun er livredd for å ikke få trent en dag. Da kan jo kaloriene gå i pluss! Dette er sånn det fremstår. Det er dette som formidles. Ut til unge, usikre, ja hvem som helst. For et sykt opplegg. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. mai 2021 #41844 Del Skrevet 10. mai 2021 Klink skrev (25 minutter siden): Mengden på frokosten tenker jeg er innenfor normalen for en porsjon. Oppskriften til pastaen så også ut som det var nok mat til to voksne og to barn. Ja, tenkte mer generelt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 10. mai 2021 #41845 Del Skrevet 10. mai 2021 Klink skrev (57 minutter siden): Mengden på frokosten tenker jeg er innenfor normalen for en porsjon. Oppskriften til pastaen så også ut som det var nok mat til to voksne og to barn. Basert på størrelsen på skålen samt størrelsen på skeia, ser det ut til å være 7-8 ss grøt i den skålen. Jeg hadde iallefall ikke blitt mett på så lite... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg allie Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41846 Del Skrevet 10. mai 2021 Så hun har vondt i kneet etter å ha løpt 20 km på fredag og 16 km på søndag. For å unngå å få mer vondt skal hun da ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin. Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett. Er det virkelig sånn de restituerer og tar grep for å unngå skader? 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. mai 2021 #41847 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) lillehammeren skrev (37 minutter siden): Basert på størrelsen på skålen samt størrelsen på skeia, ser det ut til å være 7-8 ss grøt i den skålen. Jeg hadde iallefall ikke blitt mett på så lite... må lese oppskrifta også. 1,5 dl havregryn, bær, syltetøy, melk er normal porsjon. Ifølge oppskriften utenpå posen til axa havregryn skal en porsjon havregrøt lages på 1 dl gryn. Husker ikke mengden væske. Endret 10. mai 2021 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mai 2021 #41848 Del Skrevet 10. mai 2021 allie skrev (3 minutter siden): Så hun har vondt i kneet etter å ha løpt 20 km på fredag og 16 km på søndag. For å unngå å få mer vondt skal hun da ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin. Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett. Er det virkelig sånn de restituerer og tar grep for å unngå skader? Ikke glem at hun (tilsynelatende) prøvde seg på å sparke på en boksesekk i tillegg. 🙃 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. mai 2021 #41849 Del Skrevet 10. mai 2021 Hut skrev (2 timer siden): Så kjempegod ut. De er så gode på å ta matbilder. Er du fan av alt hun gjør og alt hun står for? Bare lurer. 😊 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 10. mai 2021 #41850 Del Skrevet 10. mai 2021 3 minutter siden, Snødronninga said: Er du fan av alt hun gjør og alt hun står for? Bare lurer. 😊 Dropp brukerdebatten da, det blir bare avsporinger og stengt tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41851 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (7 timer siden): Tvinger seg gjennom trening selv om det gjør vondt. Treningen er manisk. Minner meg om Rondaneturen i fjor sommer, hvor CBE heller ikke lyttet til en vond kropp. De endte opp med å måtte avbryte underveis og det ble en "overlevelsestur" og "kamp mot klokka", etterfulgt av flere dagers stillhet på sosiale medier. Man kan jo lure på hvor dårlig hun faktisk ble, med tanke på at hun brukte langt kortere tid på å oppdatere kanalene sine etter begge fødslene. Heller ingen fjær i hatten for "coach eriksen" som åpenbart ikke engang klarer å vurdere formen på sin egen kone. «Her kjente jeg at det gjorde vondt, men fortsatte å gå.» https://ibb.co/djkCtzf https://ibb.co/0tb9hXM Fjols til fjells, som man også kan kalle det. Bra at de kom seg ned på tross av flate mobilbatterier, altfor lite tøy og manglende hodelykter. Røde Kors er overarbeidet nok som de er. Jeg lurer på hva dette paret egentlig prøver å bevise med den maniske overtreningen sin. At man ikke trenger meningsfylte hverdager, utdannelse eller dannelse for å være vellykket; alt som trengs er evne til å skvise seg inn i str xs? Jeg fikk på meg t-skjorta til 8-åringen i fjor sommer når jeg ble solbrent på stranden, betyr det da at jeg er et overmenneske? 🤷♀️ Endret 10. mai 2021 av Ultiva 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mai 2021 #41852 Del Skrevet 10. mai 2021 Timeplan skrev (5 minutter siden): Dropp brukerdebatten da, det blir bare avsporinger og stengt tråd. ☝🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 10. mai 2021 #41853 Del Skrevet 10. mai 2021 allie skrev (1 time siden): Så hun har vondt i kneet etter å ha løpt 20 km på fredag og 16 km på søndag. For å unngå å få mer vondt skal hun da ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin. Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett. Er det virkelig sånn de restituerer og tar grep for å unngå skader? Nei, og det bør LKE jaggu meg vite - han som var toppidrettsutøver i LYYYN🙈 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. mai 2021 #41854 Del Skrevet 10. mai 2021 allie skrev (1 time siden): Så hun har vondt i kneet etter å ha løpt 20 km på fredag og 16 km på søndag. For å unngå å få mer vondt skal hun da ha alternativ trening, som hittil i dag har bestått av 8 km på ellipsemaskin. Netfit øvelser som bla inkluderte mountain climbers ( som i følge henne selv, var vonde å utføre) pluss det sedvanlige hopp og sprett. I tillegg var det altså nødvendig å filme «nye» øvelser til netfit, inkludert knebøy og hopp og sprett. Er det virkelig sånn de restituerer og tar grep for å unngå skader? Nei, hun er heller ingen toppidrettsutøver. Det er manisk trening hun driver med og da kan det ikke tas pauser. I premier league må spillerne hvile for å unngå skader. Caroline Berg Eriksen trener på amatørnivå og burde legge inn noe annet å drive med i tillegg. Da mener jeg ikke toilet selfies eller snikfilming av mindreårige. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Monimoni Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41855 Del Skrevet 10. mai 2021 Kjapp titt på Instagram storyen til Funky vs. Netfit. Så enorm kontrast på treningen til de to. Det Funky driver med ser bare helt rått ut, mens CBE hopper og spretter som vanlig, stivsminket og med innsugd mage. Bare helt latterlig. For å ikke nevne antall likes og kommentarer på de to innleggene.... 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. mai 2021 #41856 Del Skrevet 10. mai 2021 Monimoni skrev (14 minutter siden): Kjapp titt på Instagram storyen til Funky vs. Netfit. Så enorm kontrast på treningen til de to. Det Funky driver med ser bare helt rått ut, mens CBE hopper og spretter som vanlig, stivsminket og med innsugd mage. Bare helt latterlig. For å ikke nevne antall likes og kommentarer på de to innleggene.... De to kan ikke sammenlignes engang, har respekt for Funkygine! Naturlig, rå og troverdig. 💪 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 10. mai 2021 #41857 Del Skrevet 10. mai 2021 Snødronninga skrev (18 minutter siden): De to kan ikke sammenlignes engang, har respekt for Funkygine! Naturlig, rå og troverdig. 💪 Enig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. mai 2021 #41858 Del Skrevet 10. mai 2021 En ting er hva CBE gjør privat, jeg anbefaler uansett ikke å presse seg på den måten, men hun er influenser og gjør hva som helst for å være en offentlig person, men hun er ikke i det hele tatt klar over ansvaret det innebærer. Å presse seg til å trene med skader, og gi uttrykk over å være misfornøyd over å ikke få til alt hun ville, jf kunne ikke sparke boksesekken, sender veldig dårlige signaler. Det er ikke mange år siden man ble kjent med spiseforstyrrelsen ortoreksi, når det å være sunn og trent blir så altoppslukende at det går på helsa løs i stede. Sier ikke at noen har ortoreksi eller noen som helst spiseforstyrrelser, men man bør bære forsiktig og tenke over hva slags signaler man sender ut. CBE må gjerne TRO at hun henvender seg til kjøpesterke og høyt utdannede kvinner, men Internett er et åpent hav og du vet aldri hvem ditt publikum egentlig er. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. mai 2021 #41859 Del Skrevet 10. mai 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Nei, og det bør LKE jaggu meg vite - han som var toppidrettsutøver i LYYYN🙈 Satt han ikke for det meste på benk på grunn av skader? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. mai 2021 #41860 Del Skrevet 10. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (38 minutter siden): Satt han ikke for det meste på benk på grunn av skader? Han spilte jo i både LSK og Odd også i eliteserien.Ganske dårlig som fotballspiller dog,men har tross alt vært toppidrettsutøver. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå