Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Tistelblad skrev (4 minutter siden):

Jeg tror hun kjeder seg. Antagelig ikke så mange nye samarbeid og møter for tida, og hva i all verden skal hun finne på hvis hun ikke kan trene/dusje/sminke i 3 timer hver formiddag? 

Ville tro at man av og til tenkte over samfunnsnytten i det man driver med. Hva man gjør for at landet skal bygges, liksom. Svaret her er jo 0, må være deprimerende. Utseendet falmer og alt man har å by på er en evig runddans av løping, filter og «se så pen jeg synes jeg er». 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smoothie skrev (2 minutter siden):

"It's a mess" med seg selv i fokus og innsugd mage. CBE holder fast på at det er bare sånn hun ser ut. Siste innlegg på Netfit(gif vedlagt) viser at magen definitivt holdes inne da slutten av klippet viser hvordan en helt normal mage egentlig ser ut.

Det blir stadig flere influensere som viser hvordan de ser ut avslappet, uten poseringer, skulle ønske CBE kunne gjøre det samme og bidra til mindre kroppspress. Poseringer er helt greit det, men da bør man være ærlig på at det er nettopp det det er.

Netfit_Instagram.gif

Ikke bare slippes magen ut, men ser jo ikke helt stødig ut! Husket innleggene da 🙈

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ville tro at man av og til tenkte over samfunnsnytten i det man driver med. Hva man gjør for at landet skal bygges, liksom. Svaret her er jo 0, må være deprimerende. Utseendet falmer og alt man har å by på er en evig runddans av løping, filter og «se så pen jeg synes jeg er». 

Vi som er noen år eldre og opplever at kropp og utseende forandrer seg kan skrive under på at overgangen noen ganger kan være utfordrende. Spesielt når dagens samfunn maser om at å se ung og sprek ut er det eneste som teller.

Om man har utseende som eneste gangbare valuta må jo aldringsprosessen være grusom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Monimoni said:

Hvor skrev de .. (fjernet)

Det leste jeg bl.a. her i denne tråden, men siden jeg ikke finner det igjen nå så skal jeg slette det fra innlegget mitt. Jeg setter pris på det om du endrer siteringen av mitt innlegg også, sånn for ordens skyld.

Caroline slet faktisk også med lårstrekk og beinhinnebetennelse for ti år siden, noe hun utelater helt når hun hevder å kun ha hatt én skade i forbindelse med trening før:

«Jeg har hatt strekk i låret før,og beinhinnebetennelse. Men dette er ting som har gått over etter en ukes tid,og som jeg har kunnet løpe med.»

(https://www.carolinebergeriksen.no/2011/03/03/travelt-ektepar/comment-page-1/)

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Mme Blavatsky skrev (52 minutter siden):

Hennes eneste skade blir det vel ikke riktig av firmaet å hevde at det er.  I fjor sommer måtte de avbryte en ambisiøs topptur da Caroline fikk en lyskeskade som gjorde turen om til en «overlevelsestur» og «kappløp med tiden» som ektemannen dramatisk beskrev det som på sin instagramkonto i tillegg til på Strava (se skjermbilde fra Strava under).

Denne skaden var betydelig nok til at den førte til flere dagers stillhet på firmaets sosiale medier, så det er rart at Caroline glemmer å ta det med i regnskapet. 

4CF7D746-D5A9-4894-A82B-754CC945596D.jpeg

Smoothie skrev (32 minutter siden):

"It's a mess" med seg selv i fokus og innsugd mage. CBE holder fast på at det er bare sånn hun ser ut. Siste innlegg på Netfit(gif vedlagt) viser at magen definitivt holdes inne da slutten av klippet viser hvordan en helt normal mage egentlig ser ut.

Det blir stadig flere influensere som viser hvordan de ser ut avslappet, uten poseringer, skulle ønske CBE kunne gjøre det samme og bidra til mindre kroppspress. Poseringer er helt greit det, men da bør man være ærlig på at det er nettopp det det er.

Netfit_Instagram.gif

Mangel på ærlighet og selektiv hukommelse er vel synonymt med disse to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Hanne357 skrev (39 minutter siden):

Nesten fristende å tro at FitFocus leser her eller følger CBE/LKE og med vilje gjør det stikk motsatte. I story i dag forklarer hun hvorfor hun ikke deler egen trening, men egne programmer for «hvermannsen.» Dette begrunner hun i at hun som trener så mye kan skape et feilaktig bilde av hva som skal til for å leve et aktivt liv, og at hennes trening (mot ultraløp) ikke er overførbart for de fleste. Ganske forfriskende motsats til frueparet, som deler alt, med tall og tider, og kaller det rolig (CBE) og LKE som ikke hensyntar kompetansen hos de som stiller spørsmål når han svarer. 

Jeg har sansen for Fitfocus.
Hun skrev også kritiske spørsmål i i kommentarfeltet til Netfits ab-challenge. Det ble ikke veldig godt mottatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke LKE og co treningsguruer? Burde ikke de vite hvordan trene for å unngå diverse skader? 
aldri hørt funkygine har klaget over treningsskade

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (På 9.5.2021 den 13.33):

Sorry, men det antrekket var helt grusomt. 

Jeg er faktisk uenig. Aldri vært fan av stilen til CBE, men akkurat her skilte hun seg litt positivt ut. Det så i alle fall mer eksklusivt ut enn det hun går for nå. Bare synd man aldri har sett henne i skjørtet igjen etter det ble slaktet i kommentarfeltet. Sier litt om hvor usikker hun er. 

Synes stilen hennes nå er ganske barnslig - altså med tanke på sykkelshorts og bh i Genève (?) i fjor og denne magetoppen på do. Jeg er heller ikke spesielt konservativ, men kjenner ingen på min alder (er midt i den uttalte målgruppen til CBE) som bruker sånn topp..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver som har trent aktivt over noen år kan ikke ta de to "ekspertene" der seriøst. Det triste her er at samarbeidspartnerne går fem på og betaler for reklameoppdrag full av tull og tror de får valuta for pengene. Enten er markedsføringsbudsjettet for Sportmaster.no svært lavt i år, eller de har ikke gjort grundige nok undersøkelser via Google til å forstå hvor de velger å bruke pandemibudsjettet sitt. Den konsulenten til Pihl/Berg Eriksen har tydeligvis en enkel jobb.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoothie skrev (1 time siden):

Netfit_Instagram.gif

En normal fin mage hun absolutt ikke trenger skjule med disse freakish poseringer og filter-bonanza. Ingen burde ha behov for å skjule den naturlige kroppen sin! 

Men den ustabiliteten!?! 🙈 Er ikke hun er person som trener hver dag? 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokosten hennes såg god ut, sunn og næringsrik. Skaden er noe man lett får igjen når en først har fått det en gang mener jeg å ha lest. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Frokosten hennes såg god ut, sunn og næringsrik. Skaden er noe man lett får igjen når en først har fått det en gang mener jeg å ha lest. 

Så kjempegod ut. De er så gode på å ta matbilder. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Inocybe skrev (31 minutter siden):

Hun fikk også vondt i lysken på den første (avbrutte) Rondeslottet-turen tidligere den sommeren. Husker hun nevnte det etter andre turen hvor de heller ikke kom til toppen og hun skrev hvor frustrert hun var over å få vondt i lysken igjen. Ved den første anledningen ble turen avbrutt fordi de kom seg alt for sent av sted på morgenen og ikke hørte på værmeldingen. ❄️💨
https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/08/stormfull-topptur-til-storronden/

Jeg blir frustrert når minnes LKEs (eller var det CBEs?) stories fra den gangen hvor LKE på snødekte glatte steinheller i snø og tåke flirende tråkker ut mot kanten. For tenk så gøy det er at det liksom er hundrevis av meter med fritt fall et eller annet sted der ute i tåken. 
Jeg sender en tanke til de frivillige i røde kors som denne gangen slapp å hente en knust overmodig dust i ravinen. For en fantastisk måte han bruker påvirkningskraften sin på. :ironi:

Ja, det var coachen sin det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...