Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41801 Del Skrevet 10. mai 2021 LK er mest bekymra over at han ikke fikk registrert langturen sin på Strava, fordi da ser ikke treningsuka hans bra nok ut. Snakk om å være opptatt av hva andre tenker. Dette beviser jo egentlig at mye av grunnen til all treninga er å kunne skryte av det. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. mai 2021 #41802 Del Skrevet 10. mai 2021 Var innom Netfit nå og ser at barna er med i noen treningsfilmer. Altså..jeg har ikke ord. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. mai 2021 #41803 Del Skrevet 10. mai 2021 Det er jo ikke noe rart at de pådrar seg løpeskader når de løper mil etter mil hver dag året gjennom uten å legge inn noen hviledager. Tredemølleløping er i tillegg veldig ensidig og belastende for knær/bein og rygg, særlig hvis man ikke løper med helling på løpebåndet. Jeg løpte selv på meg et tretthetsbrudd i kneet pga jeg bare løp på tredemølla, mange mil hver uke, uten å ha helling på båndet. Både ortopeden og fysioterapauten sa at jeg var ikke den første med den type skade pga mye tredemølleløping. Cbe burde lytte til kroppen og la kneet hvile, ikke kjøre på med 8km på elipsemaskin. Hun risikerer 6-8 uker med skinne på beinet og null belastning hvis hun fortsetter i dette sporet hun kjører på med nå. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. mai 2021 #41804 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg runder 7 måneder med kneproblemer nå, og det ble garantert ikke bedre av at jeg de første par dagene etter skaden presset kneet "som normalt". MR først etter 6 uker, og da var det litt sent å begynne med krykker og avslapning. Heldigvis mye bedre nå, men jeg er langt unna å kunne ta noen løpesteg eller gå på lange skogsturer. Lytt til kroppen og ta nødvendige hensyn! Har fulgt litt med på spørsmålsrundene NetFit har kjørt på Instagram story den siste tiden, og kjenner jeg blir mer og mer oppgitt. Hva i all verden er det de "lærer" bort? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41805 Del Skrevet 10. mai 2021 Hvis det virkelig stemmer at CBE.no "finner på" skader og utfordringer som gjør at de må trene alternativt (Ellipse) kun få dager etter at Ellipsemaskinen kom i hus - for å reklamere for den, - vel da håper jeg for all del at Sportsmaster eller hvem som har sponset de med den skammer seg veldig. Og da håper jeg absolutt ingen tar imot råd fra det influencerparet, da har de mista det helt, og man burde ikke under noen omstendigheter ta imot treningsråd og coaching fra dem. Vet vi at Ellipsemaskinen er sponset/ skal brukes i reklame? 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 10. mai 2021 #41806 Del Skrevet 10. mai 2021 Maayaaa skrev (55 minutter siden): Jeg reagerte også på dette. Hva med å finne ut hva smerten kommer av før man bare peser videre? En akutt skade skal ha ro, og man skulle tro at i alle fall LKE har lært dette. Han skriver jo at det ikke er farlig med litt smerte når man trener, og nå ser man resultatet. Før man skal godta smerte under trening må man først lære å kjenne forskjell på "farlig" smerte og "bare" ubehag! Om man presser seg for hardt og ikke lytter til kroppens signaler, så skader man seg. De kunne forresten laget noe content om akkurat dette med smerte, restitusjon og igangsetting. (Værsågod, Lasse.) Det trengs ikke å lytte til kroppen eller å kjenne etter. Det siste dette paret trenger er noen som kan gi dem råd og tips. Det er jo tross alt en selvutnevt lege og et par treningseksperter i hus der. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. mai 2021 #41807 Del Skrevet 10. mai 2021 Tvinger seg gjennom trening selv om det gjør vondt. Treningen er manisk. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41808 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (38 minutter siden): Tvinger seg gjennom trening selv om det gjør vondt. Treningen er manisk. Det er galskap. Ta nå noen dager med restitusjon og la kroppen hvile. Det er det den trenger, og prøver å gi beskjed om. Dette bør jo coach_eriksen vite. Endret 10. mai 2021 av Mädchen 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41809 Del Skrevet 10. mai 2021 "Hadde tenkt til å trene spark etc, men det ble for vondt" Herrejemini for et amartørmessig sirkus denne bedriften er. Trassen, og de infantile forsøkene på provokasjon for å holde liv i denne patetiske farsen er bare stakkarslig. Jeg deltar i denne tråden kun av en eneste grunn. Og det er å holde liv i bevisstgjøringen av eventuelt nye lesere. For denne uredelige søppelbedriften fortjener ikke en eneste trofast leser. De har absolutt ingenting av verdi å by på. Med mindre man får noe ut av eksponering av barn, selfier på dass, filterbonanza, thinspo, proana-dritt, juging, juksing, og et nivå av trass som ville fått en gjennomsnittlig 2åring til å rødme. En ikke spesielt dyktig fotballspiller med innbilt kompetanse, og en frontfigur som anser det som en bragd å være tynn. Jeg ser med glede fram til den dagen denne bedriften går under. For da har de ingen skadelig påvirkningskraft lenger. 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41810 Del Skrevet 10. mai 2021 Hun kjenner igjen symptomene, men kjører på likevel. Helt sinnsykt. Og det er selvsagt viktig å fortelle at det ble 8 km. Det holder aldri med å bare fortelle at man løp. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41811 Del Skrevet 10. mai 2021 Så storyen hennes først nå. Hun mistenker runners-knee og slimposebetennelse, men trener "alternativt" i 8 km på Ellipsemaskinen som plutselig har kommet i hus? Enten så er dette en veldig tragisk løgn for å selge inn Ellipsemaskinen, eller så er treningen over i litt ullent (ikke ulendt) terreng. Jeg har trent med kneskade etter operasjoner i flere år, og vet at det viktigste av alt med en aktiv betennelse er ro! JA, ellipse er et veldig skånsomt alternativ til mølle etterhvert som man kan trene igjen, men ikke i akuttfase eller når man kjenner symptomer, da er det ro og tilpassede øvelser som gjelder. Gjentar meg selv lenger opp i tråden: håper for guds skyld ingen i fullt alvor melder seg på treningsopplegg den bedriften skal selge. De klarer ikke å ivareta sin egen helse engang jo. Det er iallefall det de viser oss om dagen. Barneposjoner å spise, overtrening - og trening selv om kroppen sier nei. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mai 2021 #41812 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Nevermind. Endret 10. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 10. mai 2021 #41813 Del Skrevet 10. mai 2021 Monimoni skrev (1 time siden): Det trengs ikke å lytte til kroppen eller å kjenne etter. Det siste dette paret trenger er noen som kan gi dem råd og tips. Det er jo tross alt en selvutnevt lege og et par treningseksperter i hus der. Ja, det er sant. 🤣 Gunvald skrev (22 minutter siden): Hun kjenner igjen symptomene, men kjører på likevel. Helt sinnsykt. Og det er selvsagt viktig å fortelle at det ble 8 km. Det holder aldri med å bare fortelle at man løp. Vi er mange med tidligere bakgrunn i spiseforstyrrelser som kjenner igjen fokuset på tall, enten det dreier seg om vekt, avstand eller kalorier inntatt. At man har oversikt over næringsinntak når man har trening som interesse og/eller yrke er ikke feil, men om man skal ut i offentligheten med egne tall, så skal man være ekstremt våken for hva man velger å kringkaste. Dette har CBE (altså begge ansatte) blitt fortalt i årevis, men de nekter å høre. Interessant nok har coach Eriksen (hvem er det han coacher egentlig?) lagt ut et innlegg på insta om at han alltid har vært dårlig til å ta det med ro når kroppen sier fra (samtidig som han avslører hvor opphengt han er i at det skal se bra nok ut på Strava). Usedvanlig ydmykt for å være ham, kan man håpe på en stor oppvåkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. mai 2021 #41814 Del Skrevet 10. mai 2021 Går det ikke an å ta seg litt hvile med det vonde kneet?! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 10. mai 2021 #41815 Del Skrevet 10. mai 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Går det ikke an å ta seg litt hvile med det vonde kneet?! Nei, viktig å by seg frem likevel 😂🙈 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 10. mai 2021 #41816 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) 4 hours ago, NewStart87 said: Caroline, MÅ du trene hver dag?.. Hennes eneste skade blir det vel ikke riktig av firmaet å hevde at det er. I fjor sommer måtte de avbryte en ambisiøs topptur da Caroline fikk en lyskeskade som gjorde turen om til en «overlevelsestur» og «kappløp med tiden» som ektemannen dramatisk beskrev det som på sin instagramkonto i tillegg til på Strava (se skjermbilde fra Strava under). Denne skaden var betydelig nok til at den førte til flere dagers stillhet på firmaets sosiale medier, så det er rart at Caroline glemmer å ta det med i regnskapet. Endret 10. mai 2021 av Mme Blavatsky 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 10. mai 2021 #41817 Del Skrevet 10. mai 2021 Mme Blavatsky skrev (5 minutter siden): Hennes eneste skade blir det vel ikke riktig av firmaet å hevde at det er. I fjor sommer måtte de avbryte en ambisiøs topptur da Caroline fikk en lyskeskade/rabdomyolyse som gjorde turen om til en «overlevelsestur» som ektemannen kalte det på sin instagramkonto i tillegg til på Strava (se skjermbilde fra Strava under). Denne skaden var betydelig nok til at den førte til flere dagers stillhet på firmaets sosiale medier, så det er rart at Caroline glemmer å ta det med i regnskapet. Hvor skrev de at hun fikk rabdomyolyse? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. mai 2021 #41818 Del Skrevet 10. mai 2021 Det går altså ikke an å ta fri fra trening én eneste dag der i gården. Noen ganger kan man jo spørre seg om grunnen til at hun har treningsrom hjemme. Fordi det virker jo som om det er for å få vist seg mest mulig fram med minst mulig klær. Sånn kan man jo ikke holde på på et treningssenter. I hvert fall ikke i like sinnsvak mengde som her. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 10. mai 2021 #41819 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Jeg tror hun kjeder seg. Antagelig ikke så mange nye samarbeid og møter for tida, og hva i all verden skal hun finne på hvis hun ikke kan trene/dusje/sminke i 3 timer hver formiddag? Endret 10. mai 2021 av Tistelblad skrivefeil 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoothie Skrevet 10. mai 2021 #41820 Del Skrevet 10. mai 2021 Veldig suspekt at løpeskaden kommer akkurat samtidig som de har fått ellipsemaskin i hus. Samtidig tviler jeg ikke på at de kan pådra seg belastningsskader med den økningen de begge har hatt i løpemengde det siste året. Jeg vil tro CBE har tatt initiativ til et samarbeid og at de har fått den mot reklameinnlegg hvor de lenker til produktet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå