¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2021 #41781 Del Skrevet 10. mai 2021 Sånn generelt er jo mye (ensformig) trening, minimumsnivå med næring og lite restitusjon en god snarvei til skader. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. mai 2021 #41782 Del Skrevet 10. mai 2021 ¤flicka¤ skrev (3 minutter siden): Sånn generelt er jo mye (ensformig) trening, minimumsnivå med næring og lite restitusjon en god snarvei til skader. Ja slik de legger det fram er opplegget ensidig og ikke spesielt sunt. Håper ingen ukyndige følger opplegget for det der er å be om skader eller å gå på en smell. Min tiltro til LKE som PT blir bare dårligere og dårligere. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. mai 2021 #41783 Del Skrevet 10. mai 2021 Inocybe skrev (15 minutter siden): Ja slik de legger det fram er opplegget ensidig og ikke spesielt sunt. Håper ingen ukyndige følger opplegget for det der er å be om skader eller å gå på en smell. Min tiltro til LKE som PT blir bare dårligere og dårligere. Min tiltro også. Hvis det de viser i kanalene er det han fremmer, så er jeg svært usikker på det hele. Virker som han er like opptatt av å først og fremst vise frem at Caroline er tynn som det hun er. For det er vel i stor grad han som tar bildene der midjen osv er i fokus. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 10. mai 2021 #41784 Del Skrevet 10. mai 2021 Grennellik skrev (1 time siden): Treningsmengden hennes minner jo om den samme mengden som toppidrettsutøvere har. Hun er profesjonell mølleløper! 🙈 Hun trener ikke mer enn de fleste mosjonister i maratonklassen. Men er hun skadet så tyder det på at treningsmengden har blitt for stor. Ganske ambisiøst opplegg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sillymac Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41785 Del Skrevet 10. mai 2021 Men dere, legg merke til at kneskaden kom samtidig med reklame for Ellipse-maskinen. Så… er hun egentlig skadet eller er det bare et nytt narrativ som tilpasses annonsør? 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pinto2013 Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41786 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Det var veldig bra at den Elipsemaskinen de skal reklamere for fremover kom samtidig med at de begge fikk en skade. Da kan de begge trene litt alternativt på den. Snakk om hell i uhell 😁 Endret 10. mai 2021 av Pinto2013 Skrivefeil 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Safirx Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41787 Del Skrevet 10. mai 2021 Men er hun egentlig skadet, eller er dette kun et reklamestunt for ellipsemaskin? Meget spesielt at skaden/smertene kom nøyaktig på samme tid som ny ellipsemaskinen var i hus. Og snakk om dårlig merking av reklame. Skriver om den plutselige skaden, og det linkes til produktsiden. Synes det hele virker meget spekulativt! 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2021 #41788 Del Skrevet 10. mai 2021 Sillymac skrev (2 minutter siden): Men dere, legg merke til at kneskaden kom samtidig med reklame for Ellipse-maskinen. Så… er hun egentlig skadet eller er det bare et nytt narrativ som tilpasses annonsør? Et merkelig narrativ når de også prøver å leve av treningsveiledning. Men ja, det kan hende. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. mai 2021 #41789 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) ¤flicka¤ skrev (23 minutter siden): Et merkelig narrativ når de også prøver å leve av treningsveiledning. Men ja, det kan hende. Enig. Både hvis de faker skade for å selge ellipsemaskin eller hvis de faktisk er skadet så ødelegger det jo for deres "sunne" Netfit opplegg. Hvem vil trene hos noen som åpenbart feiltrener til seg skade liksom? Eller har de innsett de uansett ikke kommer til å få betalende kunder på grunn av stiv pris, uproft opplegg og dårlig formidlingsevne så de kan like gjerne melke der de kan? Endret 10. mai 2021 av Inocybe Skrivefeil 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41790 Del Skrevet 10. mai 2021 Det er dårlig reklame for ellipsemaskina også hvis det fremstår som en reserveløsning når man ikke kan bruke tredemølla. Hvorfor ikke vise at man kan ha et opplegg som inkluderer begge deler, uten skader? Eller at man kan få god og fullverdig trening på en ellipsemaskin alene (da de færreste har plass/råd til begge) 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mai 2021 #41791 Del Skrevet 10. mai 2021 NewStart87 skrev (15 timer siden): Lurer på hvordan det er å være forelsket i seg selv. Dag ut og inn med beundring av seg selv i speilet, det kan ikke være sunt. Siste bildet her. Var det merket med #reklame/annonse for treningstøy eller ellipsemaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Safirx Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41792 Del Skrevet 10. mai 2021 ¤flicka¤ skrev (8 minutter siden): Et merkelig narrativ når de også prøver å leve av treningsveiledning. Men ja, det kan hende. Merkelig uansett, men for spesielt at begge to plutselig er skadet når nytt produkt er i hus. Spesielt med tanke på at CBE kjørte tidenes mølleøkt i går. Hadde man virkelig våknet opp med så mye smerter ville vel de fleste med god treningskunnskap tatt det rolig en dag.... 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2021 #41793 Del Skrevet 10. mai 2021 SafirMD skrev (9 minutter siden): Merkelig uansett, men for spesielt at begge to plutselig er skadet når nytt produkt er i hus. Spesielt med tanke på at CBE kjørte tidenes mølleøkt i går. Hadde man virkelig våknet opp med så mye smerter ville vel de fleste med god treningskunnskap tatt det rolig en dag.... Ja, tror vi kan være enige om at uansett hvordan vi vrir og vender på det så henger ikke dette sammen med tanke på at vi her snakker om mennesker som utgir seg for å ha kunnskap på området. Og som attpåtil prøver å selge denne kunnskapen til andre. Utrolig at de ikke ser hvor merkelige signaler de sender ut. Anbefaler dem å bli i ellos-land, der alt handler om bildene. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 10. mai 2021 Populært innlegg #41794 Del Skrevet 10. mai 2021 De opptrer jo som to amatører. Lk har vondt i leggen. Han bytter derfor ut langtur med intervaller på ellipsemaskinen og en skikkelig beinøkt. Hun har vondt i kneet, men kjører alikevel 8 km på elipsemaskin, pluss 15 min på en boksesekk. Hva med å ta fri noen dager, eller trene overkropp. De skal trene alternativt, men det hjelper ikke det da de fortsatt trener beina. Så skal de liksom tjene penger på å trene andre. Jeg skulle heller aldri trent resten av livet, enn å ta i mot råd fra disse. Hvis ikke treningen har fremstått som desperat før, så gjør det det hvertfall nå. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. mai 2021 #41795 Del Skrevet 10. mai 2021 Caroline, MÅ du trene hver dag?.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. mai 2021 #41796 Del Skrevet 10. mai 2021 Sillymac skrev (1 time siden): Men dere, legg merke til at kneskaden kom samtidig med reklame for Ellipse-maskinen. Så… er hun egentlig skadet eller er det bare et nytt narrativ som tilpasses annonsør? Det var det første jeg tenkte jeg også. Nå har hun jo vært skadefri i ti år og plutselig etter at de har fått en elipsemaskin(reklame) må hun begynne å trene alternativt pga skade. 🙄🙄 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 10. mai 2021 #41797 Del Skrevet 10. mai 2021 Klaraku78 skrev (4 minutter siden): De opptrer jo som to amatører. Lk har vondt i leggen. Han bytter derfor ut langtur med intervaller på ellipsemaskinen og en skikkelig beinøkt. Hun har vondt i kneet, men kjører alikevel 8 km på elipsemaskin, pluss 15 min på en boksesekk. Hva med å ta fri noen dager, eller trene overkropp. De skal trene alternativt, men det hjelper ikke det da de fortsatt trener beina. Så skal de liksom tjene penger på å trene andre. Jeg skulle heller aldri trent resten av livet, enn å ta i mot råd fra disse. Hvis ikke treningen har fremstått som desperat før, så gjør det det hvertfall nå. Jeg reagerte også på dette. Hva med å finne ut hva smerten kommer av før man bare peser videre? En akutt skade skal ha ro, og man skulle tro at i alle fall LKE har lært dette. Han skriver jo at det ikke er farlig med litt smerte når man trener, og nå ser man resultatet. Før man skal godta smerte under trening må man først lære å kjenne forskjell på "farlig" smerte og "bare" ubehag! Om man presser seg for hardt og ikke lytter til kroppens signaler, så skader man seg. De kunne forresten laget noe content om akkurat dette med smerte, restitusjon og igangsetting. (Værsågod, Lasse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. mai 2021 #41798 Del Skrevet 10. mai 2021 Reagerer også på at hun har vondt i kneet; likevel skal det absolutt kjøres ikke mindre enn 8 km på ellipsemaskin... "med god hjelp av armene". Hvile hadde gjort seg her, tenker jeg. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. mai 2021 #41799 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg har en svindyr og bra elipsemaskin jeg fikk kjøpt fra et treningssenter som ble lagt ned. Den er god og "myk" for kroppen og det er lett å unngå belastningsskader på den, men hallo, jeg hadde ikke tråkket ivei 8km på den hvis kneet er skadet! 8km er langt på en sånn maskin.. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. mai 2021 #41800 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) blåbærpai skrev (6 minutter siden): Reagerer også på at hun har vondt i kneet; likevel skal det absolutt kjøres ikke mindre enn 8 km på ellipsemaskin... "med god hjelp av armene". Hvile hadde gjort seg her, tenker jeg. Det blir jo ikke mere hjernedødt enn dette. At de to der i det hele tatt kan gi andre råd om trening er totalt på trynet!!! Endret 10. mai 2021 av Lille_Krokodille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå