Kollontaj Skrevet 7. mai 2021 #41621 Del Skrevet 7. mai 2021 Hva er en intim barnebursdag? Var de intime med hverandre? 🤨 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. mai 2021 #41622 Del Skrevet 7. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (28 minutter siden): Det kan for noen være litt vanskelig å forstå hva som er administrativt og operativt arbeid. Treasures AS har nok mest med den operative delen å gjøre: Sørge for at salgsmålene virksomheten har satt seg oppnås. Det er nok litt vanskelig å forstå for enkelte at en bedrift som Treasures AS også bedriver administrativt arbeid. Hvor mye som er administrativt og hvor mye som er operativt vet sikkert kun bedriften Treasures. Bedriften har holdt på i mange år og det kommer nok til å holde på en stund til😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 7. mai 2021 #41623 Del Skrevet 7. mai 2021 snute skrev (1 time siden): Jeg syns det ser ut som hun har ett utrolig kjedelig liv! Hun liker det tydeligvis da, men tror jeg hadde følt at noe manglet. Alt dreier seg om overfladiske ting! For å ikke snakke om at hun og mannen går oppå hverandre hver dag, jeg hadde blitt gal! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 7. mai 2021 Populært innlegg #41624 Del Skrevet 7. mai 2021 Hut skrev (8 minutter siden): Det er nok litt vanskelig å forstå for enkelte at en bedrift som Treasures AS også bedriver administrativt arbeid. Hvor mye som er administrativt og hvor mye som er operativt vet sikkert kun bedriften Treasures. Bedriften har holdt på i mange år og det kommer nok til å holde på en stund til😉 Nå prøver du igjen å vri på det folk skriver. Ingen har skrevet de _ikke_ driver med administrativt arbeid. Men mange har bemerket at det administrative (ganske mange vet faktisk presis hvor mye eller lite tid slik tar fordi de jobber med det) i tillegg til blogginnhold og IG på ingen måte kan telle opp til 2 fullstidstillinger + management + regnskapsansvarlig + ansvarlig for henvendelser. At bedriften har holdt på i mange år gjør bare at timeregnskapet ditt henger enda mindre sammen. Man lærer og effektiviserer tross alt prosesser når man holder på. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. mai 2021 #41625 Del Skrevet 7. mai 2021 Hut skrev (20 minutter siden): Det er nok litt vanskelig å forstå for enkelte at en bedrift som Treasures AS også bedriver administrativt arbeid. Hvor mye som er administrativt og hvor mye som er operativt vet sikkert kun bedriften Treasures. Bedriften har holdt på i mange år og det kommer nok til å holde på en stund til😉 Stråmann😉 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. mai 2021 #41626 Del Skrevet 7. mai 2021 Inocybe skrev (5 minutter siden): Nå prøver du igjen å vri på det folk skriver. Ingen har skrevet de _ikke_ driver med administrativt arbeid. Men mange har bemerket at det administrative (ganske mange vet faktisk presis hvor mye eller lite tid slik tar fordi de jobber med det) i tillegg til blogginnhold og IG på ingen måte kan telle opp til 2 fullstidstillinger + management + regnskapsansvarlig + ansvarlig for henvendelser. At bedriften har holdt på i mange år gjør bare at timeregnskapet ditt henger enda mindre sammen. Man lærer og effektiviserer tross alt prosesser når man holder på. Man må faktisk ha reell arbeidserfaring for å kunne kjenne igjen det du beskriver her. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 7. mai 2021 #41627 Del Skrevet 7. mai 2021 Inocybe skrev (4 minutter siden): At bedriften har holdt på i mange år gjør bare at timeregnskapet ditt henger enda mindre sammen. Man lærer og effektiviserer tross alt prosesser når man holder på. Enig. I tillegg har det jo kommet mange elektroniske løsninger som forenkler både regnskapsføring og annet administrativt arbeid i årenes løp. Jeg jobbet i et lite firma med fem ansatte og omsetning på drøyt 20 mill i året noen år, og hadde noen administrative oppgaver. Da jeg startet var både inn- og utgående fakturaer på papir. Da jeg sluttet hadde vi gått over til en regnskapsprogramvare der det meste foregikk elektronisk. Det gjorde at vi brukte godt under halvparten av tiden vi hadde brukt på de tingene tidligere, fordi det ble automatisert. Jeg tviler på at CBE og LKE sitter å attesterer papirfakturaer manuelt i 2021. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 7. mai 2021 Populært innlegg #41628 Del Skrevet 7. mai 2021 Problemet er, som jeg har skrevet for noen år(!) siden, at hun lever i en boble der hun tror hun må oppdatere fansen hele tiden. Før var det blogg og tre innlegg per dag. Nå har Instagram tatt over mye. Jeg tror det er derfor hun mener hun jobber mye, fordi hun tror hun må dokumentere alt hun gjør. Det være seg kafébesøk, innkjøp av blomster, å lete etter en lys jeans, trene, lage mat. Hun mener selv alt dette er jobb fordi hun tror folk sitter og venter på oppdateringer på hva hun foretar seg til enhver tid. Mens jeg tror det i virkeligheten er noen få ekte fans, men mesteparten følger med som et tidsfordriv, eller av kjedsomhet og mangel på å finne noe annet. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frukthage Skrevet 7. mai 2021 Populært innlegg #41629 Del Skrevet 7. mai 2021 Ironien i at CBE på story legger ut at film av et rådyr, med teksten «Hvor heldig er jeg som har disse i hagen😍» samtidig som at de ikke er i nærheten av å overholde båndtvangen... #Forbilder🙄 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. mai 2021 #41630 Del Skrevet 7. mai 2021 Mange timer går nok med på SoMe for å kopiere andres ideer. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. mai 2021 #41631 Del Skrevet 7. mai 2021 LilleSnupp skrev (15 minutter siden): Mange timer går nok med på SoMe for å kopiere andres ideer. Eller bli «inspirert» som det kalles i den verden. Frukthage skrev (16 minutter siden): Ironien i at CBE på story legger ut at film av et rådyr, med teksten «Hvor heldig er jeg som har disse i hagen😍» samtidig som at de ikke er i nærheten av å overholde båndtvangen... #Forbilder🙄 Eller logiske brister satt i system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 7. mai 2021 #41632 Del Skrevet 7. mai 2021 Hvis Treasures AS sine (2) ansatte har fulltidsjobb med det bedriften leverer for tiden, så lurer jeg på hvordan f.eks. Funkygine får døgnet til å gå opp? Hun ser ut til å ha mye mer på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. mai 2021 #41633 Del Skrevet 7. mai 2021 Lavande skrev (1 minutt siden): Hvis Treasures AS sine (2) ansatte har fulltidsjobb med det bedriften leverer for tiden, så lurer jeg på hvordan f.eks. Funkygine får døgnet til å gå opp? Hun ser ut til å ha mye mer på gang. Tipper det er noen timers forskjell på sminke, hårstyling og bilderedigering. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 7. mai 2021 Populært innlegg #41634 Del Skrevet 7. mai 2021 I tillegg bruker minst én av bedriftens ansatte tydeligvis et ikke ubetydelig antall timer på å saumfare forum, insta, Facebook etc for kritiske kommentarer om fruen (og fruens mann), for deretter å stalke, trakassere og blokkere. Lurer på hvor stor prosentandel av stillingen som går med til nettroll-virksomhet...🥴 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 7. mai 2021 #41635 Del Skrevet 7. mai 2021 Lin11 skrev (30 minutter siden): Eller bli «inspirert» som det kalles i den verden. Eller logiske brister satt i system. 😅🙌🏼 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 8. mai 2021 Populært innlegg #41636 Del Skrevet 8. mai 2021 13 hours ago, Kollontaj said: Dette er jo en episk bloggpost (i likhet med den fra vinduet på hotellet der CBE «reflekterer» over ulikhetene i samfunnet). Hvis de ikke skjønte ståa etter reaksjonene her, gjør de det aldri. Bildene der hun ligger i badekaret og reflekterer over hvor dårlig tid hun har om dagen er episke. Jeg synes allikevel det beste med bloggposten er alle kommentarene hvor flere folk skriver at de føler de har fått bedre tid pga. corona, hvorpå CBE kverulerer med at døgnet ikke har fått flere timer og spør igjen og igjen hva leserne har "forsaket" for å sitte igjen med følelsen av å ha bedre tid enn før. Vet ikke om det har gått opp for henne, men mange av oss som ikke vanligvis sitter på hjemmekontor slipper nå timevis med pendling til og fra kontoret, og de med eldre barn som har fritidsaktiviteter slipper/slapp kjøring til/fra. Men fint hun skriver at hun og LKE jobber minst 8 timer til dagen, og at alle leserne som er uenige i at coronahverdagen er mer hektisk umulig kan jobbe like mange timer/like hardt som dem 🙄 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 8. mai 2021 #41637 Del Skrevet 8. mai 2021 MiniBaguette skrev (4 timer siden): I tillegg bruker minst én av bedriftens ansatte tydeligvis et ikke ubetydelig antall timer på å saumfare forum, insta, Facebook etc for kritiske kommentarer om fruen (og fruens mann), for deretter å stalke, trakassere og blokkere. Lurer på hvor stor prosentandel av stillingen som går med til nettroll-virksomhet...🥴 Dette! 👋 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 8. mai 2021 Populært innlegg #41638 Del Skrevet 8. mai 2021 Når jeg starter på jobb , har jeg dusjet, sminket meg og kledd på meg. Jeg regner det som personlig hygiene. Sjefen min gir meg ikke betalt for det. Det er ikke en del av arbeidet mitt akkurat. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. mai 2021 #41639 Del Skrevet 8. mai 2021 Alle vet at folk som faktisk jobber, ikke har tid til å svare på en privat telefon en gang i løpet av arbeidsdagen. Helt ok at fansen forsvarer, men akkurat dette er jo ikke noe å diskutere - CBE.no lever jo av å dokumentere hverdagen sin, og de viser selv at de har en hverdag UTEN stress og arbeid. Hele dagen går med til egenpleie og rolige mil. Mulig de puncher bilag og tar jobbtelefoner hele ettermiddagen, men de bilagene får ikke egentlig vært flere enn at det er gjort på 5 minutter. Dessuten er det to årsverk som jobber i den bedriften. Bloggen er så godt som nedlagt og på IG viser de få samarbeidspartnere. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mai 2021 #41640 Del Skrevet 8. mai 2021 Isild skrev (6 minutter siden): Alle vet at folk som faktisk jobber, ikke har tid til å svare på en privat telefon en gang i løpet av arbeidsdagen. Helt ok at fansen forsvarer, men akkurat dette er jo ikke noe å diskutere - CBE.no lever jo av å dokumentere hverdagen sin, og de viser selv at de har en hverdag UTEN stress og arbeid. Hele dagen går med til egenpleie og rolige mil. Mulig de puncher bilag og tar jobbtelefoner hele ettermiddagen, men de bilagene får ikke egentlig vært flere enn at det er gjort på 5 minutter. Dessuten er det to årsverk som jobber i den bedriften. Bloggen er så godt som nedlagt og på IG viser de få samarbeidspartnere. Jeg har tid til å svare på privattelefon i løpet av arbeidsdagen. Det har da min kjære også 🤷♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå