Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hut skrev (Akkurat nå):

Dette er vel ingen uenig i?

Så bra, hva er det som er så tidkrevende for dem da? De har et management, en kontaktperson og en regnskapsfører som jeg regner med bidrar stort på det administrative. Skulle det ikke være tilfelle ville jeg brukt pengene mine på noe annet...

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser ut som hun har ett utrolig kjedelig liv! Hun liker det tydeligvis da, men tror jeg hadde følt at noe manglet. Alt dreier seg om overfladiske ting! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Og det kan umulig ta 16 t hver dag når de har folk til både kontakt med annonsører og annet administrativt. Sjekk innlegget over om hva de har lagt ut i dag på story, når rekker de å jobbe de 16 timene? 

Løpe på mølla er arbeid, og dæven hvor mange timer det tar i løpet av en måned, sikkert noe administrativt med det også, de må jo administrere innstillingene på denne mølla må vite, kanskje fikse litt på den også, det er nok sikkert arbeid de må ta seg betalt for ja 🤣

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (27 minutter siden):

Merkelig at siden hun liksom skal appellere til karrierekvinner med god utdanning aldri viser at hun jobber som dem. Alt hun driver med på dagen, er jo bare «kos, kropp og kaffe».

I tillegg undres jeg over at når dette skal være målgruppen, presenterer hun/reklamerer hun kun for billigmerker. Hun har selv uttalt at hun aldri kjøper dyre klær. Nei, selvfølgelig, for det er ingen som ønsker å promotere dyre merker gjennom verken henne eller andre influensere, det jeg har sett. Kan hende jeg ikke har full oversikt over alle influensere. Hennes garderobe er nok ikke betalt av henne, og er heller ikke veldig imponerende. Det går jo mest i treningsklær både hos han og henne. Hun savner nok anledninger til å pynte seg, og det gjør vi vel alle.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
NewStart87 skrev (9 minutter siden):

Noen av bildene fra Carolines travle dag. Har utelatt bilder fra en barnebursdag. 
Ellers har det blitt delt bilder av pulsklokka, rådyr i hagen og hunden. For meg minner dette mer om en fridag enn arbeidsdag. 

36C5A823-CA4E-49F6-83FE-AC5695321790.jpeg

114865B9-D7EC-4C3B-A541-3F45EF7D8442.jpeg

9CB46E41-080A-45D5-9DB8-EC18B9A7A1FC.jpeg

Dette ville vært en lørdag for en person i et ordinært arbeidsliv. Siste bildet er helt merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Og det kan umulig ta 16 t hver dag når de har folk til både kontakt med annonsører og annet administrativt. Sjekk innlegget over om hva de har lagt ut i dag på story, når rekker de å jobbe de 16 timene? 

Blir litt fascinert. Hvordan kan du vite dette? Hva de gjør hele tida og hvor mye tid de bruker på det? Harcdexsagy de jobbet 16 timer hver dag? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schwære lår og rumpe er det nye idealet, tydeligvis! Dette var en kommentar knyttet til NewStart87 sin bildeserie.

Endret av Havnefogden
kom på feil plass
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Havnefogden skrev (1 minutt siden):

I tillegg undres jeg over at når dette skal være målgruppen, presenterer hun/reklamerer hun kun for billigmerker. Hun har selv uttalt at hun aldri kjøper dyre klær. Nei, selvfølgelig, for det er ingen som ønsker å promotere dyre merker gjennom verken henne eller andre influensere, det jeg har sett. Kan hende jeg ikke har full oversikt over alle influensere. Hennes garderobe er nok ikke betalt av henne, og er heller ikke veldig imponerende. Det går jo mest i treningsklær både hos han og henne. Hun savner nok anledninger til å pynte seg, og det gjør vi vel alle.

Joda, gavefri jul hadde en helt annen betydning for Berg Eriksen. Det var ensbetydende med innkjøp av sko til 16.000 ? kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 minutter siden):

Blir litt fascinert. Hvordan kan du vite dette? Hva de gjør hele tida og hvor mye tid de bruker på det? Harcdexsagy de jobbet 16 timer hver dag? 

Selvsagt har de sagt det, tror du jeg bruker fri fantasi? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på Snefrid og Erik blir influensere🤣. De nærmer seg 100K følgere og det er herlig befriende å se hvordan det kan gjøres. Å ikke ta seg selv så høytidelig som de to er bare vakkert å se på🤩

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, om jeg tar med tiden jeg lager middag, tiden på café, tiden på trening, tiden jeg bruker på å planlegge julekalender/barnebursdag/påskepynt, frisør besøk, blomsterinnkjøp etc i oversikten over hvor mye jeg jobber (tillegg til min ordinære jobb), da ender jeg på langt mer enn 8 timer per dag 😂 altså vi andre jobber minst 8 timer per dag, gjerne (mye) mer i tillegg til alt sånn dill dall

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (38 minutter siden):

Tell bilder, du. Jeg sier igjen: 16 timer pr dag for å drifte dette, er det troverdig? Nei. 

cbe har vel gjort hverdagslivet og det andre kaller fritid til jobb på et vis. Selvfølgelig er det jobb når du ikke bare kan slenge deg ned i sofaen med joggebuksene , du må sitte perfekt, passe på at sminken er bra, håret bra for så å bli tatt bilde av og sørge for at andre også vil ha de samme buksene. Blir svett av tanken jeg. 

Endret av Klink
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lin11
Christiane_W skrev (4 minutter siden):

Jeg tok en kikk på de to nyeste blogginnleggene, "fredagsturen: joggende til gamlebyen" og "out and about på en torsdag".

Førstnevnte, som ble lagt ut i dag, er på 160 ord og inneholder i tillegg hele 12 bilder. Teksten forteller at de har vært i intim barnebursdag for tre, CBE startet dagen med noen timer på kontoret, de har jogget Glommastien til Gamlebyen (de kjørte et stykke på vei for å få rett distanse, to mil totalt), i Gamlebyen spiste de is i regnet og kvelden skal hun tilbringe med sushi, vin og mannen sin. 

Sistnevnte innlegg, fra i går, er på 181 ord og inneholder fem bilder. I det forteller hun at hun tok med Ozo til byen for kafébesøk og sosial trening. Ozo fikk se både gamle damer med gåstol, klynger med ungdommer, mennesker med handleposer, joggere og syklister. Det var en koselig pause midt på dagen. På ettermiddagen var familien å spiste på Egon.

Det er ikke en heldagsjobb for en journalistutdannet noenogtredveåring å skrive under 200 ord om dagen sin i dagbokstil. Men at de til sammen bruker noen timer på å produsere innleggene tror jeg. Fra å velg passende antrekk for dagens aktivitet og å fikse matchende sminke, via å kjøre full fotoshoot der frua poserer for LKE for å få de perfekte bildene, til at LKE tilbringer noen timer med å justere lys og skygge i etterkant. Tekstproduksjonen er nok det som er raskest unnagjort.

Justering av lys og skygge er nok det som tar mest tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 time siden):

Men hun publiserer jo stort sett hele tida på insta? Stories og bilder. Pluss tre fire blogginnlegg i uka. Tror du virkelig ikke dette krever jobb?

Det kan for noen være litt vanskelig å forstå hva som er administrativt og operativt arbeid. Treasures AS har nok mest med den operative delen å gjøre: Sørge for at salgsmålene virksomheten har satt seg oppnås.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...