Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Aricia skrev (Akkurat nå):

⬆️ Derfor.

Så du siterer meg fordi jeg svarte på en kommentar selv om jeg ikke har nevnt fysiske møter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hut skrev (Akkurat nå):

Så du siterer meg fordi jeg svarte på en kommentar selv om jeg ikke har nevnt fysiske møter. 

Ja, du må jo nesten følge med på hva du selv siterer og argumenterer for.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruGlad skrev (1 time siden):

En stor feil CBE har gjort og som er mye av grunnen til at engasjementet synker kraftig er at hun ALDRI stiller opp på noe som helst av intervjuer, TV-oppdrag (hun sier ihvertfall at hun får hyppige tilbud bl.a. fra 71*), debatter etc. Det er altfor risikabelt for henne for da vil verden kunne se at den bedras. 

Vi så jo hvordan hun falt gjennom i "skal vi danse". Både prestasjonsmessig (hun var stiv keitete og tydelig ukomfortabel) og ved å få lite seerstemmer.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (Akkurat nå):

Ja, du må jo nesten følge med på hva du selv siterer og argumenterer for.

Helt utrolig hvor god du er på stråmenn  @Aricia. Det skal du ha😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Vi så jo hvordan hun falt gjennom i "skal vi danse". Både prestasjonsmessig (hun var stiv keitete og tydelig ukomfortabel) og ved å få lite seerstemmer.

Ja, men der var jo fordi følgerne savnet henne sånn og ville ha henne tilbake på bloggen. Lojale og omtenksomme følgere der altså, som ikke unnet heltinnen en seier i Skal vi danse 🤪

Endret av Medici
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (1 minutt siden):

Ja, men der var jo fordi følgerne savnet henne sånn og ville ha henne tilbake på bloggen. Lojale og omtenksomme følgere der altså, som ikke unnet heltinnen en seier i Skal vi danse 🤪

Det var (bort)forklaringen hennes, ja 😁

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hut skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du det? Hvor mye tid det tar? Kjenner du CBE?

Det gjelder å følge med dersom man skal kunne argumentere ut fra et brukbart kunnskapsgrunnlag og ikke bare synse, vet du😉

"Susan Hobbelin er min kontaktperson for alle kommersielle henvendelser" https://www.carolinebergeriksen.no/kontakt-meg/

"Siden sommeren har hun vært agent for influenserne Caroline Berg Eriksen og Camilla Pihl, hvor hun ansvaret for det kommersielle. Jobben hennes går blant annet ut på å fikse samarbeidsavtaler mellom influenser og brand." https://www.noblad.no/fra-kjokkenbordet-pa-munkerud-er-susan-35-agent-for-to-av-norges-storste-influensere-jeg-klyper-meg-selv-i-armen/s/5-56-302901?access=granted

Videre sier Hobbelin: – La oss si at Caroline elsker et kaffemerke som hun bruker hele tiden, da er det ganske naturlig at vi kan samarbeide.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Det er fordi hun ikke kunne ha regien selv og ha herr frue til å redigere seg til noe annet enn hva seerne faktisk så, rett og slett 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger hun i ordet jobb? Ta bilder? Selfier? Trening? Blogge? Skjønnhetsbehandlinger?
For meg høres ikke noe av dette ut som jobb, men heller fritid. Idag f.eks har hun lagt ut blogginnlegg om dagens løpetur. Var denne løpeturen og dette blogginnlegget dagens arbeidsdag? 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Det gjelder å følge med dersom man skal kunne argumentere ut fra et brukbart kunnskapsgrunnlag og ikke bare synse, vet du😉

"Susan Hobbelin er min kontaktperson for alle kommersielle henvendelser" https://www.carolinebergeriksen.no/kontakt-meg/

"Siden sommeren har hun vært agent for influenserne Caroline Berg Eriksen og Camilla Pihl, hvor hun ansvaret for det kommersielle. Jobben hennes går blant annet ut på å fikse samarbeidsavtaler mellom influenser og brand." https://www.noblad.no/fra-kjokkenbordet-pa-munkerud-er-susan-35-agent-for-to-av-norges-storste-influensere-jeg-klyper-meg-selv-i-armen/s/5-56-302901?access=granted

Videre sier Hobbelin: – La oss si at Caroline elsker et kaffemerke som hun bruker hele tiden, da er det ganske naturlig at vi kan samarbeide.

Det sier fortsatt ikke hvor mye CBE bruker på administrativt arbeid😊Tror fortsatt det er mer enn du tror. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (10 minutter siden):

@Medici tror du virkelig ikke det tar tid å bedrive sin egen virksomhet? Det krever helt sikkert mye arbeid administrativt. Fatter egentlig ikke at enkelte ikke forstår at det er mye jobb. 

De har både en kontaktperson og management som tar seg av det administrative https://www.carolinebergeriksen.no/kontakt-meg/

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Det er fordi hun ikke kunne ha regien selv og ha herr frue til å redigere seg til noe annet enn hva seerne faktisk så, rett og slett 

Enig!

Hun er så selvbevisst at hun ikke klarer å slippe seg løs.

Eneste gangen hun har fremstått avlappet er da hun spilte teater.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å understreke at tempoet var behagelig da og samtidig vise frem hvor flink man har vært ved å legge ved bilde av pulsklokken 😂 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Enig!

Hun er så selvbevisst at hun ikke klarer å slippe seg løs.

Eneste gangen hun har fremstått avlappet er da hun spilte teater.

Det er jo noe hun er vant til. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Det sier fortsatt ikke hvor mye CBE bruker på administrativt arbeid😊Tror fortsatt det er mer enn du tror. 

Og siden du visstnok virker som å ha oversikt over dette så kan du jo ramse opp det du vet av administrativt arbeid som tar tid. Ting som ikke managementet og hennes egen kontaktperson tar seg av.

Crash skrev (2 minutter siden):

De har både en kontaktperson og management som tar seg av det administrative https://www.carolinebergeriksen.no/kontakt-meg/

Ja, men som om CBE-forsvarere bryr seg om det......CBE gjør mye administrativt, så det så 🤣

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (3 minutter siden):

Merkelig at siden hun liksom skal appellere til karrierekvinner med god utdanning aldri viser at hun jobber som dem. Alt hun driver med på dagen, er jo bare «kos, kropp og kaffe».

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (Akkurat nå):

Argumenter fremfor å tro noe, gjerne med et par relevante redegjørelser for at to stk Berg Eriksen bruker mye tid på administrativt arbeid med en agent for kommersielle avtaler og et management i ryggen. Det forklarer heller mer all tiden de har til rådighet for å trene noen timer med Netflix før frokost og fellestrening midt på dagen. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crash skrev (Akkurat nå):

Selvsagt har de og. Og det betyr da ikke at de ikke må jobbe administrativt. Møter med de som representer dem? Kontrakter og vilkår for å gi managementet rammer? Forhandlinger?  Tror du virkelig at dette ikke krever jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 minutter siden):

Selvsagt har de og. Og det betyr da ikke at de ikke må jobbe administrativt. Møter med de som representer dem? Kontrakter og vilkår for å gi managementet rammer? Forhandlinger?  Tror du virkelig at dette ikke krever jobb? 

Aldri i livet at det trengs 8*2 timer pr dag. De påstår jo at de må jobbe 16 t til sammen hver dag. Har ikke trua. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Merkelig at siden hun liksom skal appellere til karrierekvinner med god utdanning aldri viser at hun jobber som dem. Alt hun driver med på dagen, er jo bare «kos, kropp og kaffe».

Kan ikke svare, bare anta. Akkurat som du gjør hele tiden her inne. Passer kanskje ikke med imaget hennes, men samtidig skriver hun vel ofte at hun jobber mye. Mulig det er administrativt arbeid er noe av det hun sikter til da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...