Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Katten89 skrev (2 timer siden):

Jepp! Der er poenget! hvorfor ta i mot treningsråd fra en dame som har så lite muskelmasse å vise til. Selv de som løper på toppnivå eller går på ski (f.eks therese johaug) er like tynne, men har mye mer muskelmasse som viser at de faktisk TRENER. Ikke bare hopper opp og ned eller jogger til netflix

I dag var det visstnok armer + netfit.no som sto på treningsplanen, i følge instastory. Men hvorfor kan ikke armer være en del av netfit??🤔 Hvorfor kan ikke et treningsprogram fra netfit inneholde feks vekttrening, hvis det er sånn at hun driver med dette jevnlig? Hvor finner jeg et treningsprogram fra netfit som ikke består utelukkende av oppvarmingsøvelser. Hva betyr når hun sier «i dag skal jeg trene netfit» egentlig? Så mange spørsmål...

Endret av ¤flicka¤
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lavande
Lavande skrev (På 29.4.2021 den 22.07):

Sjekket nå:

- 1937 daglige unike lesere på bloggen - https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no

Screenshot_20210506-230113_Chrome.thumb.jpg.cba5c3a6530f4e5df3fe56c995418f9f.jpg

1,16% engasjementrate På Instagram - https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Screenshot_20210506-225929_Chrome.jpg.e4b32b09131400ed04e38c66527841ce.jpg

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med flere her, de øktene minner mer om oppvarming. Og hvis man vil at det skal «brenne», hvorfor ikke bruke vekter på øvelsene? Russian twist med vekt? Utfall med vekt? Man kan gjøre det med lav vekt også, hvis man er redd for å ligne på Hulk Hogan. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavande skrev (6 timer siden):

Sjekket nå:

- 1937 daglige unike lesere på bloggen - https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no

Screenshot_20210506-230113_Chrome.thumb.jpg.cba5c3a6530f4e5df3fe56c995418f9f.jpg

1,16% engasjementrate På Instagram - https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Screenshot_20210506-225929_Chrome.jpg.e4b32b09131400ed04e38c66527841ce.jpg

Disse tallene taler for seg. Spiller ingen rolle om man har 300 000 følgere på Instagram når det bare er noen få tusen (hundre) som faktisk følger. Hvis heia-kommentarene gjenspeiler hvor mange de faktisk inspirerer, så er det forsvinnende få. 

Men, de durer på i samme arrogante stil, kan alt og vet alt. Får se hvor lenge det holder. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (På 5.5.2021 den 12.26):

Jeg er ikke sikker på om Netfit har vært noe annet enn staffasje noen gang. Kanskje den gang for leeenge sinden, da ideen kom på bordet. Men idet de oppdaget at å utvikle treningsapp krevde jobb, så tror jeg de skrinla prosjektet. Hvorfor skulle de utvikle en app? Alle andre kom dem i forkjøpet, det er slitsomt, og de må tenke sjæl. Begge to slår meg som over middels bedagelige og begge to er best når de kan kopiere andre.

Da kan de heller gjøre det de synes er gøy/behagelig: Ta sexy bilder av Caroline, iført full nattklubb-makeup og puter på ræva, airbrusje og litt lek med lys og skygge, for deretter å høste komplimenter fra andre i samme bås. Og så kan de selge inn til annonsører at "appen er rett rundt hjørnet", slik at annonsørene tror de får mer for pengene enn de faktisk får. Alt er fake, fra rumpa til markedsføringen.

Jeg har nevnt før hvorfor jeg tror de kommer unna med dette år etter år. Det er ingen seriøse aktører som stiller spørsmålstegn ved dette, så et googlesøk avslører ikke at Netfit er en bløff. Det blir som med svindelen til Anne Brith. Jeg ser stadig folk kommentere hvor dumme de var, de influenserspirene som beit på, mens sannheten var at KG var eneste kritiske kilde. Og hvis det er noe Anne Brith og CBE har til felles, så er det massiv undergraving av Kvinneguiden og dets brukere. Hvorfor? Fordi vi gjennomskuer, og dokumenterer, jukset. Derfor er det viktig å groome annonsører, slik at de tror at kritikken bunner i misunnelse eller what not. 

Og sånn går no dagan, annonsør etter annonsør blir lurt til å betale for noe som aldri kommer, og ingen tør å snakke høyt om det.

Fantastisk bra skrevet! 👏🏼👏🏼

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marina1999 skrev (På 6.5.2021 den 0.15):

Du er åpenbart ikke en person som trener. Og forresten så koster det ingenting.

En ting til, ja det er virkelig "flisespikkeri". Hvordan i alle dager skal hun ha tid til å over-analysere hver eneste setning hun skriver?

Gi dama litt slækk.

Hun er (i følge henne selv) utdannet journalist. Da må man kunne forvente en viss kvalitet på det som skrives. Ærlig talt!

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline Berg Eriksen har kanskje en toårig utdannelse innen journalistikk fra NKF i 2009, men den har ikke vært praktisert i årene som har gått. Det kvalifiserer ikke til å tillegge bloggeren journalistisk kompetanse og hun bruker det ikke lenger selv, så den ballen kan vi legge død.

Å korrekturlese det hun hastverksskribler og publiserer fremstår, i likhet med en annen og uutdannet blogger fra samme område, som uinteressant tidtrøyte.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun skriver det sånn så må netfit være en måte å trene på? Når hun gjør "netfit" så er det div øvelser som kan gjøres litt som det passer hver enkelt...? Du kan gjøre de feil eller du kan gjøre som du selv tolker at de skal gjøres. Du kan få større rompe, pupper, eller ikke. Vil du tro at rompa blir større så bruker du innlegg. Vil du bli svett bruker du vannflaske.  Også trener man armer innimellom.

Eller noe sånt.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (14 timer siden):

I dag var det visstnok armer + netfit.no som sto på treningsplanen, i følge instastory. Men hvorfor kan ikke armer være en del av netfit??🤔 Hvorfor kan ikke et treningsprogram fra netfit inneholde feks vekttrening, hvis det er sånn at hun driver med dette jevnlig? Hvor finner jeg et treningsprogram fra netfit som ikke består utelukkende av oppvarmingsøvelser. Hva betyr når hun sier «i dag skal jeg trene netfit» egentlig? Så mange spørsmål...

Det kommer nok noe med armer innen rimelig tid nå som det er tatt opp her *venter i spenning*😆

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Hva tjener de penger på nå om dagen egentlig?
I dag har hun vært ute og kjøpt fredagsbuketten, så løpt 2 mil. Skjønner ikke når hun jobber. 

Spesielt interessant siden de er to voksne som livnærer seg av dette. Jeg bare skjønner det ikke.

Jeg heller skjønner ikke hvordan dette kan forsørge ikke bare en, men to lønninger. Får jo litt vibber til Isabella Løvengrip som bare latet som alt var bra og opprettholdt fasaden, mens ting egentlig falt sammen økonomisk rundt henne over natten

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkereim skrev (2 timer siden):

Når hun skriver det sånn så må netfit være en måte å trene på? Når hun gjør "netfit" så er det div øvelser som kan gjøres litt som det passer hver enkelt...? Du kan gjøre de feil eller du kan gjøre som du selv tolker at de skal gjøres. Du kan få større rompe, pupper, eller ikke. Vil du tro at rompa blir større så bruker du innlegg. Vil du bli svett bruker du vannflaske.  Også trener man armer innimellom.

Eller noe sånt.

Jeg oppfatter det som at hun mener hun skal gjøre øvelser eller en økt hun har delt/ vist på netfit. Altså noen av de øvelsene som går på repeat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (22 timer siden):

Var det ikke Caroline som nesten aldri bruker filter?..Samtidig som hun sier livet har blitt så mye mer moro etter hun oppdaget filter! :ler:

4E27EAFD-1362-48AB-9603-40D122F910AB.jpeg

Men hva er det med fjeset hennes. Det ser jo ut som hun har en maske på seg. Helt unaturlig, er det fillers eller filter?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Ekstra spesielt blir det jo når man husker fortvilelsen over å ha hjemmeskole/barnehage under lockdown. Siden de da ikke kunne jobbe 2x8 t effektivt på dagtid ble det til at ingen kunne jobbe noen ting. Det var helt umulig at en tok første halvdel av dagen mens den andre tok siste. Det gikk heller ikke an å jobbe på kveldstid, for da måtte man ha kjærestetid. Det viser seg jo at sannheten er med at det var fortvilelse over å ikke få trene og dusje 2-3 t midt på dagen, gå på kafé, kjøpe livsviktige blomster osv. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/comment-page-1/

Huff ja! Altså, mange andre (inkl. meg selv, som er verken feit, sjalu eller bitch, dog er jeg på KG og velutdannet i midten av 30 årene), har over tid sjonglere hjemmekontor med fulle arbeidsdager, barn hjemme fra bhg og med hjemmeskole. Uten noe særlig egentid eller kjærestetid. Uten barnepass. Slitsomt ja! Har man noe valg? Nei! 
Tips til paret bak CBE. En jobber fra 6-14 og en fra 14-22. Da er det alltid en voksen til å ta seg av barna. De har jo superfleksible jobber begge to! Og hot tips: Ta med barna på sykkeltur eller annen tur, da kan man få trent litt samtidig. Eller bruk barna i styrketrening, moro for store og små! Hopp på trampoline sammen!

Det er virkelig ikke normalt å kalle trening, egenpleie, shopping etc jobb! Vi kaller det fritid og egentid! Noe vi ikke har like mye (ikke i nærheten). Fortsatt, verken sjalu eller feit (faktisk i ganske god form og petite, tross for at jeg ikke netflixer på mølla). Jeg er ekstremt takknemlig for mange år høyere utdanning og en god og krevende jobb som utfordrer meg intellektuelt!

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CecilieX
Sol79 skrev (3 timer siden):

Hva tjener de penger på nå om dagen egentlig?
I dag har hun vært ute og kjøpt fredagsbuketten, så løpt 2 mil. Skjønner ikke når hun jobber. 

Spesielt interessant siden de er to voksne som livnærer seg av dette. Jeg bare skjønner det ikke.

Jeg tror vi ville blitt overrasket over hvor mye de får betalt for reklame på IG. 

Har bladd meg bakover på IG i 2021 og ser at de har en del annonsører. Var nokså lite i februar og mars, da hovedsaklig mymuse og balion. De siste ukene har frekvensen vært hyppigere, både fotoknudsen, makeupmekka, desenio og twentyfour. 

Det jeg lurer på er hvor alle samarbeidene rundt klær, vesker og sko har blitt av. Da jeg fulgte som tettest var det hyppige reklamer for slike ting, men det er helt fraværende. Det samme gjelder samarbeid med nettbutikker med tøy og sko. Jeg synes det er litt rart, for CBE kjører fortsatt antrekksinnlegg, og hun har fremstått som svært interessert i klær og sko, men av en eller annen grunn er dette ikke noe de reklamerer for nå. Foruten mymuse glimter også design av kolleksjoner med sitt fravær. 

PS: Dette babytwist-etellerannet virket jo helt skivebom gitt alder på barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det annonseres for billigtøy fra Nakd og Chiquelle innimellom også. Ikke moe eksklusivt, det samme som alle andre.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Dette er jo en episk bloggpost (i likhet med den fra vinduet på hotellet der CBE «reflekterer» over ulikhetene i samfunnet). Hvis de ikke skjønte ståa etter reaksjonene her, gjør de det aldri. 

Hvilket blogginnlegg var dette? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...