Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Virker som hun står på en viss måte for å vise mest mulig tigh gap?

F87DC95B-6E3B-44FA-8DF2-DF4BCD0BB1E9.jpeg

Ja det gjør hun. På alle bilder og videoer. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (3 timer siden):

Ganske merkelig greie det der! Altså, benekte et helt vanlig faktum at man har endret kropp siden 16 års alder (de fleste forandres noe med alder og svangerskap), samtidig ha en bakende som forandrer seg tilnærmet daglig! Synes det nesten er mer skremmende enn uendret siden 16 🤔

Kommentaren du sikter til er mange år gammel og kom lenge før hun fikk barn. Teit sagt av hun, men synes ikke den kommentaren kan dras frem 10 år etter akkurat som om hun har påstått det nylig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline har alltid hatt en bra rumpe. Selv som supermager.

Rart hun ikke begynner spise skikkelig, ofrer synlige magemuskler en periode (de er mest sannsynlig lite synlig på kvelden uansett), bulker opp til fitness-kroppen som er in nå, får tilbake synlige magemuskler, men med DEN rumpa og ryggen.

Og så selge DEN kroppen. 

En ren fitness-konto hadde nådd flere følgere er jeg helt sikker på. 

Men da må hun opp til ett annet nivå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Gull vaffel skrev (6 minutter siden):

Kommentaren du sikter til er mange år gammel og kom lenge før hun fikk barn. Teit sagt av hun, men synes ikke den kommentaren kan dras frem 10 år etter akkurat som om hun har påstått det nylig 

Den kommentaren er ikke 10 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Truly skrev (7 minutter siden):

Caroline har alltid hatt en bra rumpe. Selv som supermager.

Rart hun ikke begynner spise skikkelig, ofrer synlige magemuskler en periode (de er mest sannsynlig lite synlig på kvelden uansett), bulker opp til fitness-kroppen som er in nå, får tilbake synlige magemuskler, men med DEN rumpa og ryggen.

Og så selge DEN kroppen. 

En ren fitness-konto hadde nådd flere følgere er jeg helt sikker på. 

Men da må hun opp til ett annet nivå.

Det kommer aldri til å skje. For henne er det helt uaktuelt å gå opp i vekt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Det kommer aldri til å skje. For henne er det helt uaktuelt å gå opp i vekt. 

Bedre å gå opp i vekt, enn å selge barna sine...

Garantert mer penger i det og.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (2 timer siden):

Den kommentaren er ikke 10 år gammel. 

Jo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (11 timer siden):

Rumpa som kommer og går.

7B87E6AA-F6EB-4168-B651-0BCFA5384C60.png

Se instastoryen til kristinbirkelund så ser du hvor lett man kan få seg fin og fake rumpe. 🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (4 timer siden):

Jo

Nei, det er den ikke. Hun svarte meg dette i en kommentar for kanskje 1-2 år siden. Jeg er elendig på å Google og finner ikke kommentaren, men det var i forbindelse med det plutselige fokuset på stor rumpe at hun svarte at hun hadde hatt samme rumpe siden hun var 16 år, noe jeg syns var hysterisk morsomt siden de fleste av oss har samme rumpe hele livet. 

Dette må gjerne slettes som spekulasjon  siden jeg ikke kan dokumentere det, men hun har altså svart meg nøyaktig dette. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Nei, det er den ikke. Hun svarte meg dette i en kommentar for kanskje 1-2 år siden. Jeg er elendig på å Google og finner ikke kommentaren, men det var i forbindelse med det plutselige fokuset på stor rumpe at hun svarte at hun hadde hatt samme rumpe siden hun var 16 år, noe jeg syns var hysterisk morsomt siden de fleste av oss har samme rumpe hele livet. 

Dette må gjerne slettes som spekulasjon  siden jeg ikke kan dokumentere det, men hun har altså svart meg nøyaktig dette. 

Jeg husker begge kommentarene, hennes og din. Den er også dokumentert tilbake her i tråden i en annen debatt om uforanderlig kropp gjennom årene. Her finnes også lenke til angjeldende blogginnlegg og kommentarfelt.

Her:

Endret av Revenge o'Cavatina
Lenke
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lavande

Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2014/10/28/a-girly-world/#comment-224212

Screenshot_20210505-081111_Chrome.thumb.jpg.4c6aeb0d997c1b9d1f51f7b5d9e96a61.jpg

Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2012/03/07/onsdag-2/comment-page-2/#comment-349176

20210505_083930.thumb.jpg.77dda05549cf83ccb41ff5f1f0d2843b.jpg

Dette er kun to eksempler på svar carolinebergeriksen.no kom med mens de holdt på med redigering av bilder (dokumentert fra 2011 t.o.m. desember 2014: https://m.imgur.com/gallery/or4FX ). Her ligger flere av de årevise løgnene: https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/

Er da dette troverdig https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/03/slik-gjor-jeg-min-17-mai-sminke/#comment-1270163?

Screenshot_20210505-081259_Chrome.thumb.jpg.fa5582b7204a29d599081112058de5e5.jpg

(Dere legger vel merke til at det brukes samme argumenter: Viser til prosenter, samt tar det som et kompliment at noen tror at bildene redigeres/bruker filter?).

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett filter eller ei, så er sminkevideoen dårlig til å være reklame for makeupmekka. Det er så mye lys at makeup`en ikke kommer frem egentlig. Ringene rundt pupillene er muligens en refleksjon av et sånn "rundt lys" man bruker på mobilen, men det er ikke rart det spekuleres i filterbruk. Har hørt før om filter som gir den effekten på øynene. 

Og til de som evt mener at "hvis du ikke syns det er noe bra, så klikk deg vekk da vel". Selvfølgelig, men jeg er ikke helt sikker på at det er det makeupmekka mener. Dette er en annonse levert på vegne av de. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...