emilie333 Skrevet 4. mai 2021 #41321 Del Skrevet 4. mai 2021 CBE har flere ganger spilt inn sminkevideoer forfra på Instagram Stories, så jeg kjenner jeg blir litt forvirret når hun nå plutselig ikke vet hvordan man gjør det. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/03/slik-gjor-jeg-min-17-mai-sminke/#comments 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 4. mai 2021 #41322 Del Skrevet 4. mai 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Virker som hun står på en viss måte for å vise mest mulig tigh gap? Ja det gjør hun. På alle bilder og videoer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neon_sun Skrevet 4. mai 2021 Populært innlegg #41323 Del Skrevet 4. mai 2021 Frøken Scott skrev (2 timer siden): Disse poseringene blir mer og mer anstrengte og rare. Ingen står sånn. Komisk og trist på samme tid. Jeg syns det var direkte vondt å se på den filmen der. Måten hun aldri, ikke et liten sekund engang, sto i noe som så ut som en naturlig stilling. Beina var ikke i nærheten av hverandre en eneste gang, og det skjedde noen rare vridninger der for å forhindre det. Dette her er så usunt som man kan få det. Og så er troverdigheten nok en gang helt ute på bærtur. "nå skal jeg vise dere de fantastiske favorittene mine fra verdens beste merke (som jeg fikk tilsendt i posten i dag og aldri har brukt før, i går var det et annet merke som jeg elsket fordi da var det de som betalte meg)". 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 4. mai 2021 #41324 Del Skrevet 4. mai 2021 Frk.Fjas skrev (3 timer siden): Ganske merkelig greie det der! Altså, benekte et helt vanlig faktum at man har endret kropp siden 16 års alder (de fleste forandres noe med alder og svangerskap), samtidig ha en bakende som forandrer seg tilnærmet daglig! Synes det nesten er mer skremmende enn uendret siden 16 🤔 Kommentaren du sikter til er mange år gammel og kom lenge før hun fikk barn. Teit sagt av hun, men synes ikke den kommentaren kan dras frem 10 år etter akkurat som om hun har påstått det nylig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truly Skrevet 4. mai 2021 #41325 Del Skrevet 4. mai 2021 Caroline har alltid hatt en bra rumpe. Selv som supermager. Rart hun ikke begynner spise skikkelig, ofrer synlige magemuskler en periode (de er mest sannsynlig lite synlig på kvelden uansett), bulker opp til fitness-kroppen som er in nå, får tilbake synlige magemuskler, men med DEN rumpa og ryggen. Og så selge DEN kroppen. En ren fitness-konto hadde nådd flere følgere er jeg helt sikker på. Men da må hun opp til ett annet nivå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. mai 2021 #41326 Del Skrevet 4. mai 2021 Gull vaffel skrev (6 minutter siden): Kommentaren du sikter til er mange år gammel og kom lenge før hun fikk barn. Teit sagt av hun, men synes ikke den kommentaren kan dras frem 10 år etter akkurat som om hun har påstått det nylig Den kommentaren er ikke 10 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4. mai 2021 #41327 Del Skrevet 4. mai 2021 Truly skrev (7 minutter siden): Caroline har alltid hatt en bra rumpe. Selv som supermager. Rart hun ikke begynner spise skikkelig, ofrer synlige magemuskler en periode (de er mest sannsynlig lite synlig på kvelden uansett), bulker opp til fitness-kroppen som er in nå, får tilbake synlige magemuskler, men med DEN rumpa og ryggen. Og så selge DEN kroppen. En ren fitness-konto hadde nådd flere følgere er jeg helt sikker på. Men da må hun opp til ett annet nivå. Det kommer aldri til å skje. For henne er det helt uaktuelt å gå opp i vekt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truly Skrevet 4. mai 2021 #41328 Del Skrevet 4. mai 2021 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Det kommer aldri til å skje. For henne er det helt uaktuelt å gå opp i vekt. Bedre å gå opp i vekt, enn å selge barna sine... Garantert mer penger i det og. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 4. mai 2021 #41329 Del Skrevet 4. mai 2021 Lin11 skrev (2 timer siden): Den kommentaren er ikke 10 år gammel. Jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. mai 2021 #41330 Del Skrevet 5. mai 2021 NewStart87 skrev (11 timer siden): Rumpa som kommer og går. Se instastoryen til kristinbirkelund så ser du hvor lett man kan få seg fin og fake rumpe. 🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. mai 2021 #41331 Del Skrevet 5. mai 2021 Verden vil bedras.. https://www.instagram.com/reel/COZ1qwRg0iz/?igshid=oyfguy50c545 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 5. mai 2021 #41332 Del Skrevet 5. mai 2021 Fake rumpe, helt uten innlegg: Danae | Angles + Self Love (@danaemercer) • Foton och videoklipp på Instagram Posering for thigh gap: Danae | Angles + Self Love (@danaemercer) • Foton och videoklipp på Instagram Så legg på litt lys og skygge, så kan du blir noen annen enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. mai 2021 #41333 Del Skrevet 5. mai 2021 Gull vaffel skrev (4 timer siden): Jo Nei, det er den ikke. Hun svarte meg dette i en kommentar for kanskje 1-2 år siden. Jeg er elendig på å Google og finner ikke kommentaren, men det var i forbindelse med det plutselige fokuset på stor rumpe at hun svarte at hun hadde hatt samme rumpe siden hun var 16 år, noe jeg syns var hysterisk morsomt siden de fleste av oss har samme rumpe hele livet. Dette må gjerne slettes som spekulasjon siden jeg ikke kan dokumentere det, men hun har altså svart meg nøyaktig dette. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. mai 2021 #41334 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Nei, det er den ikke. Hun svarte meg dette i en kommentar for kanskje 1-2 år siden. Jeg er elendig på å Google og finner ikke kommentaren, men det var i forbindelse med det plutselige fokuset på stor rumpe at hun svarte at hun hadde hatt samme rumpe siden hun var 16 år, noe jeg syns var hysterisk morsomt siden de fleste av oss har samme rumpe hele livet. Dette må gjerne slettes som spekulasjon siden jeg ikke kan dokumentere det, men hun har altså svart meg nøyaktig dette. Jeg husker begge kommentarene, hennes og din. Den er også dokumentert tilbake her i tråden i en annen debatt om uforanderlig kropp gjennom årene. Her finnes også lenke til angjeldende blogginnlegg og kommentarfelt. Her: Endret 5. mai 2021 av Revenge o'Cavatina Lenke 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 5. mai 2021 #41335 Del Skrevet 5. mai 2021 Gull vaffel skrev (8 timer siden): Kommentaren du sikter til er mange år gammel og kom lenge før hun fikk barn. Teit sagt av hun, men synes ikke den kommentaren kan dras frem 10 år etter akkurat som om hun har påstått det nylig Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/fra-fallet-nordre-til-lokken-fjellgard/#comment-897856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. mai 2021 #41336 Del Skrevet 5. mai 2021 «Har hatt den rumpen siden jeg var femten år». For et liv. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 5. mai 2021 #41337 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2014/10/28/a-girly-world/#comment-224212 Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2012/03/07/onsdag-2/comment-page-2/#comment-349176 Dette er kun to eksempler på svar carolinebergeriksen.no kom med mens de holdt på med redigering av bilder (dokumentert fra 2011 t.o.m. desember 2014: https://m.imgur.com/gallery/or4FX ). Her ligger flere av de årevise løgnene: https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ Er da dette troverdig - https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/03/slik-gjor-jeg-min-17-mai-sminke/#comment-1270163? (Dere legger vel merke til at det brukes samme argumenter: Viser til prosenter, samt tar det som et kompliment at noen tror at bildene redigeres/bruker filter?). Endret 5. mai 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. mai 2021 #41338 Del Skrevet 5. mai 2021 Uansett filter eller ei, så er sminkevideoen dårlig til å være reklame for makeupmekka. Det er så mye lys at makeup`en ikke kommer frem egentlig. Ringene rundt pupillene er muligens en refleksjon av et sånn "rundt lys" man bruker på mobilen, men det er ikke rart det spekuleres i filterbruk. Har hørt før om filter som gir den effekten på øynene. Og til de som evt mener at "hvis du ikke syns det er noe bra, så klikk deg vekk da vel". Selvfølgelig, men jeg er ikke helt sikker på at det er det makeupmekka mener. Dette er en annonse levert på vegne av de. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 5. mai 2021 #41339 Del Skrevet 5. mai 2021 Alt er så lite troverdig. Heldigvis har bealion tatt til vettet og avsluttet samarbeidet. Nå er det ICANIWILL jeg skal boikotte. Hun bytter helt klart favoritter etter hvem som betaler henne, og da blir hele opplegget bare falskt. https://www.instagram.com/p/COdQ9ehAAwW/?igshid=g1fn1d20w9cl 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 5. mai 2021 Populært innlegg #41340 Del Skrevet 5. mai 2021 Emma Marie skrev (16 minutter siden): Alt er så lite troverdig. Heldigvis har bealion tatt til vettet og avsluttet samarbeidet. Nå er det ICANIWILL jeg skal boikotte. Hun bytter helt klart favoritter etter hvem som betaler henne, og da blir hele opplegget bare falskt. https://www.instagram.com/p/COdQ9ehAAwW/?igshid=g1fn1d20w9cl Der signerer hun egentlig påstandene om at de "personlige favorittene" hun viser frem er kjøpte meninger. Utrolig at det fortsatt er annonsører som syns "venninneråd-konseptet" er stedet å bruke reklamepengene. De henger i tilfelle veldig etter. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå