Frøken Scott Skrevet 4. mai 2021 #41301 Del Skrevet 4. mai 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Hvorfor sammenligner du det med burka? Det gir ingen mening. Blodfansen hvem er det? Poenget var at i en sminkevideo skal man se hele ansiktet. Men for blodfansen skal ALT forsvares, så burkaen var et eksempel på at det sikkert også hadde vært innafor i en sminkevideo med filterjunkien i Særp. Var det teskje nok? (Og "hvem er blodfansen" er såpass kokett at jeg ikke verdiger det et svar) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 4. mai 2021 #41302 Del Skrevet 4. mai 2021 Guffen skrev (6 timer siden): Bare lys å skygge her og... Noen er alltid glattere i huden enn andre... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4. mai 2021 #41303 Del Skrevet 4. mai 2021 Rumpa som kommer og går. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2021 #41304 Del Skrevet 4. mai 2021 Frøken Scott skrev (15 minutter siden): Poenget var at i en sminkevideo skal man se hele ansiktet. Men for blodfansen skal ALT forsvares, så burkaen var et eksempel på at det sikkert også hadde vært innafor i en sminkevideo med filterjunkien i Særp. Var det teskje nok? (Og "hvem er blodfansen" er såpass kokett at jeg ikke verdiger det et svar) Unnskyld meg du ser at hun sminket ene øyet og ene siden av ansiktet. Og hun viste fram hvilke produkter. Og så kan det hende det ikke var verdens beste sminkevideo. Men man ser da hvordan hun gjør det sånn ca? Ellers er jeg ingen blodfan ellers takk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. mai 2021 #41305 Del Skrevet 4. mai 2021 Frøken Scott skrev (44 minutter siden): Ja, bevares. For blodfansen holder det nok til og med med en burka. Litt sminking gjennom luken ved øynene, liksom. Mer enn nok, si. 💅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. mai 2021 #41306 Del Skrevet 4. mai 2021 Klink skrev (21 minutter siden): Unnskyld meg du ser at hun sminket ene øyet og ene siden av ansiktet. Og hun viste fram hvilke produkter. Og så kan det hende det ikke var verdens beste sminkevideo. Men man ser da hvordan hun gjør det sånn ca? Ellers er jeg ingen blodfan ellers takk. Altså klink. Jeg driver firma Y og betaler influenser X til å reklamere for mine produkter. Jeg betaler .....kr for at X skal selge inn produktene mine på en god måte. Produktene mine blir satt i et lite flatterende lys eller så er reklamen mangelfull. Er virkelig sånn ca, godt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2021 #41307 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Lin11 skrev (3 minutter siden): Altså klink. Jeg driver firma Y og betaler influenser X til å reklamere for mine produkter. Jeg betaler .....kr for at X skal selge inn produktene mine på en god måte. Produktene mine blir satt i et lite flatterende lys eller så er reklamen mangelfull. Er virkelig sånn ca, godt nok? Har firmaet ment det da? Lyset gjør jo at hun ser «perfekt» ut selv med mange lag sminke ? Endret 4. mai 2021 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. mai 2021 #41308 Del Skrevet 4. mai 2021 Uten å påstå noe som helst, det har vel kommet endel tights som kan få helt «vanlige» rumper til å se ganske store og spretne ut. Kom vel etterhvert som rumper plutselig ble in. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4. mai 2021 #41309 Del Skrevet 4. mai 2021 Virker som hun står på en viss måte for å vise mest mulig tigh gap? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 4. mai 2021 #41310 Del Skrevet 4. mai 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Rumpa som kommer og går. Ganske merkelig greie det der! Altså, benekte et helt vanlig faktum at man har endret kropp siden 16 års alder (de fleste forandres noe med alder og svangerskap), samtidig ha en bakende som forandrer seg tilnærmet daglig! Synes det nesten er mer skremmende enn uendret siden 16 🤔 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4. mai 2021 #41311 Del Skrevet 4. mai 2021 Gunvald skrev (2 minutter siden): Uten å påstå noe som helst, det har vel kommet endel tights som kan få helt «vanlige» rumper til å se ganske store og spretne ut. Kom vel etterhvert som rumper plutselig ble in. Vi har sett flere ganger når hun løper at det er innlegg som humper opp og ned på bakenden, tviler på at dette er puter som hører med i selve tightsen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 4. mai 2021 Populært innlegg #41312 Del Skrevet 4. mai 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Virker som hun står på en viss måte for å vise mest mulig tigh gap? Disse poseringene blir mer og mer anstrengte og rare. Ingen står sånn. Komisk og trist på samme tid. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 4. mai 2021 #41313 Del Skrevet 4. mai 2021 Kleenex skrev (1 time siden): Noen er alltid glattere i huden enn andre... Javisst, men noen influencere har en historikk med å retusjere bildene sine kraftig. Der noen influencere er ærlige med hvordan hyppig brukte influencerverktøy fungerer (Dana Mercer er gull her), så påstår andre hardnakket at det du ser er uforfalsket. (Igjen - ingen nevnt, ingen glemt.) Vanlig hud er ingen skam, og alle har såkalte "skavanker" og "skjønnhetsfeil". Det er helt normalt å få litt uren hud iblant, eller å ha porer i huden (...). Vanlig utseende og vanlige kropper skal og må normaliseres, dette er noe de aller beste influencerene har skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. mai 2021 #41314 Del Skrevet 4. mai 2021 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Vi har sett flere ganger når hun løper at det er innlegg som humper opp og ned på bakenden, tviler på at dette er puter som hører med i selve tightsen. Skjønner. Jeg ser ikke på disse videoene. Er dette noe man kjøper? Altså innlegg for å putte inn i buksa? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. mai 2021 #41315 Del Skrevet 4. mai 2021 Gunvald skrev (29 minutter siden): Skjønner. Jeg ser ikke på disse videoene. Er dette noe man kjøper? Altså innlegg for å putte inn i buksa? Ja, kan f.eks. bestilles på nett: https://blaboks.nu/nb/kroppsformende-truser-med-trykk-og-polstring/?attribute_pa_farg=beige&gclid=Cj0KCQjw4cOEBhDMARIsAA3XDRh2bXpN7X-K7IFl3N3sXvf29xa6D-0VQ9P2f3OZd0RLiZTkKmCY-70aAj6KEALw_wcB 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 4. mai 2021 #41316 Del Skrevet 4. mai 2021 Frøken Scott skrev (54 minutter siden): Disse poseringene blir mer og mer anstrengte og rare. Ingen står sånn. Komisk og trist på samme tid. Hadde vært gøy og sett bilder tatt fra siden når hun står sånn 😂 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. mai 2021 #41317 Del Skrevet 4. mai 2021 Frøken Scott skrev (1 time siden): Disse poseringene blir mer og mer anstrengte og rare. Ingen står sånn. Komisk og trist på samme tid. Her bommet hun totalt med filteret. Hun ser ut som hun er 20 år eldre enn hun er. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. mai 2021 #41318 Del Skrevet 4. mai 2021 Christiane_W skrev (1 time siden): Ja, kan f.eks. bestilles på nett: https://blaboks.nu/nb/kroppsformende-truser-med-trykk-og-polstring/?attribute_pa_farg=beige&gclid=Cj0KCQjw4cOEBhDMARIsAA3XDRh2bXpN7X-K7IFl3N3sXvf29xa6D-0VQ9P2f3OZd0RLiZTkKmCY-70aAj6KEALw_wcB Men i alle dager. Skjønner ikke poenget med å late som med alt. Det være seg disse filterne som gjør en ugjenkjennelig, eller disse rumpetrusene. Blir nesten som sokker i BH-en. Eller i bokseren. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 4. mai 2021 #41319 Del Skrevet 4. mai 2021 "Når du rekker å se en episode på en tirsdag". Herlig narrativ om en travel hverdag. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 4. mai 2021 #41320 Del Skrevet 4. mai 2021 Alltid like fascinerende å se fra hverdagslivet til CBG når jeg trenger en liten pustepause fra jobb og mitt eget A4-liv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå