Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Haha! Snakk om å skyte seg selv i foten! :rulle:  
Hun har forresten ikke på pulsbelte på den videoen med flagrende magetopp, det ser man. Og det digre plasteret, er borte på hennes egen selfie, som er reklame for Bealion (eller hva det heter), og attpåtil tatt med et slankende filter. Ikke redigert nei, my ass.

(Takk for et lyspunkt i corona'n min. Har ikke orket å lese på mange dager, har vært så syk, men nå fikk jeg en skikkelig opptur og føler meg litt :pls: bedre. )

Men for en søt hund! Åh!

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Må bare vise til denne IG kontoen, som avslører triksene til influensere for å selge treningstøy og rumpetrening. At Balion viser til mobbing av CBE fordi noen påpeke posering og løpestil. Greit nok at noen ikke vet hvordan influencer marketing fungerer, men de av oss som vet det har et ansvar for å opplyse andre om hvordan den falske bransjen og deres annonsører selger inn varene sine. 

BD687EB8-76A4-470E-88CC-19AC4C7019E8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sykler og svetter mye foretrekker jeg en overdel som tar til seg fuktighet, ellers renner den jo (ubehagelig følelse, spør du meg) bare ned mage og rygg og samles opp i linningen. CBE bruker jo bare en slags BH, vil tippe det blir ganske vått i linningen. Muligens medvirkende til disse brannsårene hun skriver om. Bare en tanke.  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Gratulerer til Balion med tidenes mest uprofesjonelle holdning til potensielle kunder, nest etter Kremmerhuset. Det er jo fullstendig utrolig at en bedrift med mulighet for å kapre tusenvis av kunder, får seg til å påstå at kritikerne her inne er misunnelige, sure kjerringer. Skal en le eller gråte? Enda en butikk/nettbutikk man boikotter. Snakk om å sage av greina man sitter på. 

De har jo brukt alle sparepengene sine til å starte opp firma jmfr daglig leder i Balion. Hva med å faktiske opptre seriøst og vurdere hvor de legger igjen annonsekronene sine? At CBE ikke går ut å avkrefter at disse gnagsårene ikke kommer fra treningstøy, eller at leder i Balion ikke krever dette fra annonseplassen, men velger å skrive et innlegg her på KG som er en fjortis verdig (referanse til SE AS sine følgere på IG). Det er bare idiotisk.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir iallfall ikke så spreke av den treninga at de orker å vaske vinduene sine selv. ☺️ 

(Og i det været som er i dag, er det litt bortkasta å vaske ute. 😆)

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

De blir iallfall ikke så spreke av den treninga at de orker å vaske vinduene sine selv. ☺️ 

Hvorfor, når de kan få det gratis (jf. merket som reklame)?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame for vindusvask. Gjesp. Et lite avbrekk fra rutinen med kaffekopp, poseringsreklame i treningstøy og selfier i annet tøy. Nå blir det også rutine med vindusvask. Applaus.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (16 timer siden):

Haha! Snakk om å skyte seg selv i foten! :rulle:  
Hun har forresten ikke på pulsbelte på den videoen med flagrende magetopp, det ser man. Og det digre plasteret, er borte på hennes egen selfie, som er reklame for Bealion (eller hva det heter), og attpåtil tatt med et slankende filter. Ikke redigert nei, my ass.

(Takk for et lyspunkt i corona'n min. Har ikke orket å lese på mange dager, har vært så syk, men nå fikk jeg en skikkelig opptur og føler meg litt :pls: bedre. )

Men for en søt hund! Åh!

God bedring! 💕

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Hadde lett tatt i mot spons av vinduspuss...snakk om kjedelig jobb!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså så pinlig med den beundringen av seg selv inn i telefonen på stories....av voksne folk!  Blir like overrasket hver gang jeg ser det....over at hun ikke ser det selv...og at hun enda ikke er kommet ut av fjortisbobla men lever og fremstår både visuelt og skriftlig som et skall uten mening, med sin egen person og sine barn som perfekte reklamedokker i et glossy magasin uten annen mening enn utseende og fasade. En overfladiskhet som nesten er vanskelig å forstå i 2021.Forstå det den som kan.

Og Balion; jeg heier på alle grundere, damer og menn.  Og heier på dere, dere er tøffe! Men som forbruker tar noen av oss et valg også på bakgrunn av personer og følelser, for min del blir jeg bare provosert over cbe og dermed også produkter som hun fronter.  Her er vi jo alle forskjellige, men min mening (i den grad noen bryr seg om den 😉 ) Ut med reklamedokker og inn med ekte mennesker med innhold og mening! 

Endret av Ingvild H G
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun gjør akkurat det samme med Ozo som med barna. Fokuset skal liksom være på hunden, samtidig som hun titter inn i kamera og beundrer seg selv.. :filer: 

5D130AF7-58EF-49E7-991E-2FBD5D3393E9.jpeg

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (11 minutter siden):

Ser hun gjør akkurat det samme med Ozo som med barna. Fokuset skal liksom være på hunden, samtidig som hun titter inn i kamera og beundrer seg selv.. :filer: 

Heldig liten valp som har kommet til et så godt og kjærlig hjem. Det skinner så godt igjennom hvor glade de er i den lille valpen. Godt å se hvor godt både de hundene de hadde tidligere og den nye lille vakre valpen deres har det hos dem. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Hadde lett tatt i mot spons av vinduspuss...snakk om kjedelig jobb!

Enig!

Eneste kommentar er at hun skriver og plasserer «reklame» så det skal bli minst mulig synlig. Liten tekst med reklame og større under. Ene story er heller ikke merket. Det er for balion #bestiklassen

Hvor vanskelig kan det være? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pippio skrev (Akkurat nå):

Enig!

Eneste kommentar er at hun skriver og plasserer «reklame» så det skal bli minst mulig synlig. Liten tekst med reklame og større under. Ene story er heller ikke merket. Det er for balion #bestiklassen

Hvor vanskelig kan det være? 

Jeg la ikke merke til reklamen. 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (40 minutter siden):

Nå bryr hunden seg nok ikke, men jeg kan garantere at den er søt og pen nok uten filter. Akkurat som eieren.

Er så lei den ekstremt overdrevne filterbruken og selvdiggingen. Det gjør intet positivt. Mobil, mobil i hånden der - hvem er vakrest i landet her? 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Hut skrev (1 time siden):

Heldig liten valp som har kommet til et så godt og kjærlig hjem. Det skinner så godt igjennom hvor glade de er i den lille valpen. Godt å se hvor godt både de hundene de hadde tidligere og den nye lille vakre valpen deres har det hos dem. 

Ja det var da enda godt at den gode valpen kom til et godt hjem med gode mennesker! Godt å se!

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...