Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

1 hour ago, 123Frustrert said:

Ser cbe nylig har kommentert på insta, på kommentarene som omhandler om hvor fin stuen er. På kommentar om hvordan det var å ta koronatest er ikke besvart. 🤷🏻‍♀️

På det nyeste innlegget? Finner ingen kommentar om corona, er de slettet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Pottah said:

Hun svarer på "assumptions" på story. En påstand er "du suger alltid inn magen", hvor CBE svarer "Nei, så slitsomt a  😅Husker det var noen som satt ut rykter om dette på barneskolen også😂Coooome on🤦‍♀️"

En ting er å suge inn magen på bilder, men jeg synes faktisk det er mye verre når man sier man ikke gjør det. For et signal å sende ut til unge som følger henne

Og så rykter på barneskolen? Hadde det ikke vært mer troverdig med ungdomsskolen :plystre:

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Jeg skrev at det ligger dobbelt opp og ble beskyldt for å lyve. 

Ja? Det ligger ikke dobbelt opp av bilder. Det er ren løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men barna klarer nok etter hvert helt fint å søke opp moren sitt navn. Eller faren sitt navn. Og å lese så mye negativt om foreldrene sine er nok heller ikke særlig hyggelig. Hadde blitt lei meg selv. I tillegg diskuteres og spekuleres det i bilder av dem. 

Du må nok ro litt hardere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (18 timer siden):

Netfit AS har nylig endret Daglig leder. Daglig leder er nå Adrian Paul. Eriksens og Peter Peters sitter fortsatt i styret.

😂😂😂☺️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men barna klarer nok etter hvert helt fint å søke opp moren sitt navn. Eller faren sitt navn. Og å lese så mye negativt om foreldrene sine er nok heller ikke særlig hyggelig. Hadde blitt lei meg selv. I tillegg diskuteres og spekuleres det i bilder av dem. 

Da vil de også se at det var mange som diskuterte om det var riktig å legge ut så mye informasjon om småbarn. 

Det hadde jeg blitt glad for. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halle-Palle skrev (14 minutter siden):

Den er nå slettet...  

jeg ser den fortsatt.. men den er ikke besvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (46 minutter siden):

Ja? Det ligger ikke dobbelt opp av bilder. Det er ren løgn. 

det har jeg heller ikke skrevet. Merkelig så mye rart det skal komme ut av ting jeg skriver her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, 123Frustrert said:

jeg ser den fortsatt.. men den er ikke besvart.

Ser Ikke heller kommentaren nå heller..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (40 minutter siden):

det har jeg heller ikke skrevet. Merkelig så mye rart det skal komme ut av ting jeg skriver her. 

Jo det skrev du på dine tidligere kommentarer som har skapt litt reaksjoner. Du påstår og mener hardt at det blir dobbelt opp med eksponeringen av barna med at de blir diskutert her og attåt at deres mor legger ut bilder av de på sine SoMe kanaler. Den påstanden har både jeg å flere avvist deg på. Barna blir ikke diskutert her. Det er deres foreldre som blir det til sine forholde til barna. Barna selv nevnes ikke. Du må ha kontroll på hva du sier og ikke minst ha kilder klar om du ikke vil bli stemplet som en løgner, veillende og useriøst debattant 🤥

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

123Frustrert skrev (32 minutter siden):

Denne spørsmålsrunden hennes altså. Hva forsøker hun å vise? Ingen tror vel på alt det hun skriver.

-stor arbeidskapasitet

-stålkontroll på økonomien

- familiekjær og eeeelsker å bli kjent med nye folk

-er ikke opptatt av dyre ting (😅😅😅😅)

- drar for all del ikke inn magen 

-har så klart ikke vaskehjelp ( mulig ingen vil være det hos dem siden de blir latterliggjort på bloggen) 

- er så klart lettrørt og det blir jo elsk på kommentarer som du er morsom og bedre i virkeligheten en på bloggen

-blir ikke sjalu fordi hun er trygg på seg selv

-er så klart ikke sjenert ( det trenger du ikke å skrive cbe, det ser vi!) 

-er lykkelig  og er en glad person

- og for all del, har beina godt plantet på jorda (😂😂😂

- YDMYK (what????) 

Er det en jobb søknad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Ja, og hvor mange lettkledde bilder av mor finner de da? Og faktisk også av far. Tror jeg hadde blitt rimelig flau om jeg hadde sett foreldrene mine slik....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (29 minutter siden):

Ydmyk ... 🤣

Ydmyk er jo en av egenskapene som de skrev i jobbannonsen som PT hos Netfit. Gjetter på de i jobbannonsen egentlig mener underdanig og søker etter personer som aldri vil våge å kommentere når sjefene tar feil.

Tror ikke de vet hva ydmyk betyr og tror ikke de skjønner hvor uendelig fjernt det er fra CBE selv 😂 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Denne spørsmålsrunden hennes altså. Hva forsøker hun å vise? Ingen tror vel på alt det hun skriver.

-stor arbeidskapasitet

-har så klart ikke vaskehjelp ( mulig ingen vil være det hos dem siden de blir latterliggjort på bloggen) 

- er så klart lettrørt og det blir jo elsk på kommentarer som du er morsom og bedre i virkeligheten en på bloggen

- YDMYK (what????) 

Ydmyk, ja særlig. 😃

Aldri sett noe menneske skryte mer av seg selv. Jeg kunne sendt inn «du er ikke så god på rettskrivning». Hun tviholder blant annet på palett som intetkjønnsord, selv om hun har fått påpekt at det er feil. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-stor arbeidskapasitet

- YDMYK (what????) 

Hun er utrolig god på dårlig kamuflert skryting av seg selv. Snikskryting...

Endret av Cissacissa
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-stor arbeidskapasitet

- YDMYK (what????) 

Har ikke lest spørsmål og svar men inntrykket mitt er at hun virker veldig usikker på seg selv når hun en sjelden gang får noen spørsmål på tv. Hun klarer ikke å svare selvstendig på de enkleste spørsmål og må ha hjelp av mannen som alltid er med. Hun har kanskje høye tanker om seg selv i sin egenredigerte  verden men i den virkelige verden, not so much. 

Endret av Surikatt
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...