Kollontaj Skrevet 26. januar 2021 #34801 Del Skrevet 26. januar 2021 Inocybe skrev (26 minutter siden): Ting som bare har skjedd influencere Jeg tolker det at CBE velger et "leser"spørsmål om mage-innsugingen og den utroverdige "anekdoten" fra barneskolen som et forsøk på en historie om at hun liksom alltid har vært slik. I samme kategori som rumpen som aldri har forandret seg. Hun et sikkert lei av at ingen tror på bortforklaringene hennes. Slikt kommer av å lyve jevnt og trutt - da forsvinner troverdigheten. Det er jo det største problemet, de er jo ikke til å tro på de gangene de faktisk snakker sant. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. januar 2021 #34802 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (2 timer siden): Det kan det kanskje dersom det blir delt mindre bilder av dem. Men likevel ligger det jo nå dobbelt opp, mors blogg og her. mulig cbe legger opp til at det skal spekuleres det vet ikke jeg noe om. Unnskyld meg, men det er direkte løgn. Her inne finner du ikke ett eneste bilde av barna, og de er heller ikke nevnt ved navn her én eneste gang. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34803 Del Skrevet 26. januar 2021 Ultiva skrev (5 minutter siden): Unnskyld meg, men det er direkte løgn. Her inne finner du ikke ett eneste bilde av barna, og de er heller ikke nevnt ved navn her én eneste gang. Men det står mye om familien. Og diskuteres bilder av barna og hvordan de angivelig har det på bildene. Blant annet. Ingen barn ville likt å finne noe slikt skrevet om foreldrene sine heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 26. januar 2021 #34804 Del Skrevet 26. januar 2021 Ser cbe nylig har kommentert på insta, på kommentarene som omhandler om hvor fin stuen er. På kommentar om hvordan det var å ta koronatest er ikke besvart. 🤷🏻♀️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34805 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Men det står mye om familien. Og diskuteres bilder av barna og hvordan de angivelig har det på bildene. Blant annet. Ingen barn ville likt å finne noe slikt skrevet om foreldrene sine heller. Hvor kommer all den informasjonen om familien fra? Og HVEM er det som legger ut bildene av barna? Skal man argumentere på den måten som gjøres her så er det absolutt en fordel at man er oppdatert på HVEM hovedkilden er. For det er INGEN her i tråden som har tilgang til den informasjonen som blir lagt ut på bloggen og Instagram storien. Det er helt og holden å alene CBE som UTLEVERE det til oss som da kan diskutere hvor skadelig enkelte type informasjonen hun legger fritt fra seg på nettet er. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 26. januar 2021 #34806 Del Skrevet 26. januar 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Det ble satt ut rykter om magen hennes på barneskolen? At hun holdt den inn? At hun husker det i dag, er ikke normalt, faktisk. Jo. Det er faktisk helt normalt at stygge kommentarer brenner seg fast- uavhengig om en er barn eller voksen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 26. januar 2021 #34807 Del Skrevet 26. januar 2021 Helt latterlig å påstå at hun ikke suger inn magen på bilder, det er jo veldig tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. januar 2021 #34808 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) lillehammeren skrev (18 minutter siden): Jo. Det er faktisk helt normalt at stygge kommentarer brenner seg fast- uavhengig om en er barn eller voksen. Hvilken "stygg kommentar" tenker du på? Det kan vel ikke akkurat kalles mobbing om noen lurte på om hun holdt inn magen😂 Alle som har sett Bloggerne vet at hun holder inn magen på bilder. Håper virkelig ikke hun gjorde det på barneskolen. Endret 26. januar 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34809 Del Skrevet 26. januar 2021 MaleficentAurora skrev (44 minutter siden): Hvor kommer all den informasjonen om familien fra? Og HVEM er det som legger ut bildene av barna? Skal man argumentere på den måten som gjøres her så er det absolutt en fordel at man er oppdatert på HVEM hovedkilden er. For det er INGEN her i tråden som har tilgang til den informasjonen som blir lagt ut på bloggen og Instagram storien. Det er helt og holden å alene CBE som UTLEVERE det til oss som da kan diskutere hvor skadelig enkelte type informasjonen hun legger fritt fra seg på nettet er. Jeg skrev at det ligger dobbelt opp og ble beskyldt for å lyve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34810 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (7 minutter siden): Jeg skrev at det ligger dobbelt opp og ble beskyldt for å lyve. Ja det skrev du og dermed tok jeg å noen andre deg på ordet at det IKKE stemte. Du PÅSTÅR at barna blir mer eksponert her i tråden enn hva de blir av sin egen mor på hennes SoMe. Der du blir rettet på for det stemmer ikke. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34811 Del Skrevet 26. januar 2021 MaleficentAurora skrev (7 minutter siden): Ja det skrev du og dermed tok jeg å noen andre deg på ordet at det IKKE stemte. Du PÅSTÅR at barna blir mer eksponert her i tråden enn hva de blir av sin egen mor på hennes SoMe. Der du blir rettet på for det stemmer ikke. Nei det påstår jeg ikke, men at det blir dobbelt opp : både kg og mors blogg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34812 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Klink skrev (4 minutter siden): Nei det påstår jeg ikke, men at det blir dobbelt opp : både kg og mors blogg. Hvem er det som sørger for at all den informasjonen ligger ute på nettet? Hvem er det? Er du? Er det meg? Er det andre her på forumet som har den eksklusive tilgangen til Familie Berg Eriksen's liv? Her ligger ikke det spesifikke aka private informasjonen, men en meeget lang diskusjon tråd om hva som MÅ endres og at ingen av foreldrene har vett nok til å trekke barna vekk fra sine SoMe kanaler. Endret 26. januar 2021 av MaleficentAurora 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34813 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) MaleficentAurora skrev (5 minutter siden): Hvem er det som sørger for at all den informasjonen ligger ute på nettet? Hvem er det? Er du? Er det meg? Er det andre her på forumet som har den eksklusive tilgangen til Familie Berg Eriksen's liv? Her ligger ikke det spesifikke aka private informasjonen, men en meeget lang diskusjon tråd om hva som MÅ endres og at ingen av foreldrene har vett nok til å trekke barna vekk fra sine SoMe kanaler. Ja, men når det diskuteres her også så blir jo eksponeringen bare verre. Samt at en del blir spekulasjoner. Så blir spekulasjonene sannheter. Det er litt synd. Endret 26. januar 2021 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. januar 2021 #34814 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (Akkurat nå): Ja, men når det diskuteres her også så blir jo eksponeringen bare verre. Men her inne deles ikke et eneste bilde og navnene nevnes aldri. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34815 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) pøbelsara skrev (2 minutter siden): Men her inne deles ikke et eneste bilde og navnene nevnes aldri. Nei men barna klarer nok etter hvert helt fint å søke opp moren sitt navn. Eller faren sitt navn. Og å lese så mye negativt om foreldrene sine er nok heller ikke særlig hyggelig. Hadde blitt lei meg selv. I tillegg diskuteres og spekuleres det i bilder av dem. Endret 26. januar 2021 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34816 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (Akkurat nå): Ja, men når det diskuteres her også så blir jo eksponeringen bare verre. Nei det blir det ikke. Man må kunne vite forskjellen om man skal motargumentere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. januar 2021 #34817 Del Skrevet 26. januar 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Men her inne deles ikke et eneste bilde og navnene nevnes aldri. Det skrives heller ikke noe om barnas liv - det er i så fall regelbrudd og avsporing, og slettes. Det som tematiseres i denne tråden er de voksnes eksponering. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 26. januar 2021 #34818 Del Skrevet 26. januar 2021 Kati skrev (3 timer siden): Var barn virkelig opptatt av magen hennes på barneskolen? Det hang jeg meg litt oppi Har barn på både barne- og ungdomskole i dag. Veldig glad de er i helt andre miljø. Det utsagnet om at barna trodde at hun sugde inn magen, tyder på at det enorme kroppsfokuset til CBE allerede startet på barneskolen. Hun må ha innbilt seg at barna snakket om henne og kommenterte kroppen hennes. I så fall, så er det veldig trist at ikke det forvridde kroppsbildet hennes ble fanget opp allerede da. For hun trenger hjelp. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 26. januar 2021 #34819 Del Skrevet 26. januar 2021 Enten suger hun inn magen, eller så har hun ingen tarmer. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 26. januar 2021 #34820 Del Skrevet 26. januar 2021 Tistelblad skrev (9 minutter siden): Enten suger hun inn magen, eller så har hun ingen tarmer. Tarmer er ikke delikat nok. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå