Populært innlegg Marsh Skrevet 17. januar 2021 Populært innlegg #34501 Del Skrevet 17. januar 2021 Så på Farmen kjendis, og John Arne Riise minner meg så mye om disse to. "Er med på Tv for å vise at jeg ikke er som alle tror", og så ender det opp med at man nesten får et verre bilde av personen enn man hadde fra før, som da cbe var med i Bloggerne. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. januar 2021 #34502 Del Skrevet 17. januar 2021 Marsh skrev (15 minutter siden): Så på Farmen kjendis, og John Arne Riise minner meg så mye om disse to. "Er med på Tv for å vise at jeg ikke er som alle tror", og så ender det opp med at man nesten får et verre bilde av personen enn man hadde fra før, som da cbe var med i Bloggerne. Det burde jo være en grei advarsel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. januar 2021 #34503 Del Skrevet 18. januar 2021 Marsh skrev (7 timer siden): Så på Farmen kjendis, og John Arne Riise minner meg så mye om disse to. "Er med på Tv for å vise at jeg ikke er som alle tror", og så ender det opp med at man nesten får et verre bilde av personen enn man hadde fra før, som da cbe var med i Bloggerne. Han er jo sånn som vi tror!! Har dere sett "i lomma på" med DnB silje? Han virker å kanskje ville fremstå annerledes, men han er sånn som vi tror. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 18. januar 2021 #34504 Del Skrevet 18. januar 2021 Tørst skrev (8 timer siden): En ting er å mase seg opp halv seks og i seng kl 22 for å "rekke" å løpe på mølla og flette rapunzelhåret på to småjenter, men jeg lurer på hvorfor de idealiserer dette så veldig? Ikke faen om jeg gidder å mase meg opp halv seks og være utslitt før lunsj 🙊 Og kl 22? Det er da JEG har tid til å trene. De får selvsagt tenåringer som legger seg kl 20 og ligger og leser bøker på senga kl 05 😫 Fordi hun har lite annet å komme med? De prøver så hardt å fremstå som et eller annet, jeg vet ikke hva. Profesjonelle idrettsutøvere, lege, fotomodell, ekspert på ditt og datt. Men når alt kommer til alt er de bare to selvdiggere. Jeg har virkelig så respekt for folk som blir kjent for å tilføre oss noe, om det er musikere, forfattere, skuespillere mm. Som brenner for noe annet enn selvdigging og bilder av kaffekopper, pulsklokke, fjollete fnising og stirring på seg selv i mobilen. Det er så hjernedødt at det er fascinerende og verdt en forskningsartikkel i seg selv. Man kan si mye om John Arne Riise men han har ihvertfall gjort noe med livet sitt og jeg har absolutt ikke noe imot han. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 18. januar 2021 #34505 Del Skrevet 18. januar 2021 Surikatt skrev (12 minutter siden): Fordi hun har lite annet å komme med? De prøver så hardt å fremstå som et eller annet, jeg vet ikke hva. Profesjonelle idrettsutøvere, lege, fotomodell, ekspert på ditt og datt. Men når alt kommer til alt er de bare to selvdiggere. Jeg har virkelig så respekt for folk som blir kjent for å tilføre oss noe, om det er musikere, forfattere, skuespillere mm. Som brenner for noe annet enn selvdigging og bilder av kaffekopper, pulsklokke, fjollete fnising og stirring på seg selv i mobilen. Det er så hjernedødt at det er fascinerende og verdt en forskningsartikkel i seg selv. Man kan si mye om John Arne Riise men han har ihvertfall gjort noe med livet sitt og jeg har absolutt ikke noe imot han. Bra sagt! Og enig. John Arne Riise var i alle fall en temmelig rå fotballspiller, og det står det faktisk respekt av. Også er han er morsom figur. Som er AKKURAT slik vi trodde 😄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #34506 Del Skrevet 18. januar 2021 Tørst skrev (3 timer siden): Bra sagt! Og enig. John Arne Riise var i alle fall en temmelig rå fotballspiller, og det står det faktisk respekt av. Også er han er morsom figur. Som er AKKURAT slik vi trodde 😄 Hun står jo bare opp 0530 for å skryte av at hun har 10 000 skritt, poserer tilsynelatende svett og sliten og smiler forførende til seg selv. Det ser mer ut som en slags mani og behov for bekreftelse. Litt sånn som et barn som roper «se nå, mamma. Se på meg. Mamma! MAMMA!!» Man kan gjøre det en gang men ikke hver j dag. Sondre Lerche løper maraton men han er musiker. Å kalle selvdigger (influencer) for et yrke er en vits. Jeg tror ikke Caroline Berg-Eriksen ville fungert i andre yrker. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izibelli Skrevet 18. januar 2021 #34507 Del Skrevet 18. januar 2021 Men om de hadde ligget og dratt seg til langt på dag og latt barna ta seg av seg selv om morgenen hadde det hvert galt for dere også, mye man kan kritisere folk på, men når man ønsker og legge seg og stå opp, det blir litt for dumt og kritisere noen for😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #34508 Del Skrevet 18. januar 2021 Izibelli skrev (9 minutter siden): Men om de hadde ligget og dratt seg til langt på dag og latt barna ta seg av seg selv om morgenen hadde det hvert galt for dere også, mye man kan kritisere folk på, men når man ønsker og legge seg og stå opp, det blir litt for dumt og kritisere noen for😆 Du skjønner vel at det ikke er dette i seg selv som er temaet for kritikken? Det blir for dumt å insinuere at det motsatte av å stå opp tidlig og flette småpikehår er å ligge å dra seg mens ungene seiler sin egen sjø og at det er slikt som debatteres her. Det er å diskvalifisere kritikken. Igjen. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 18. januar 2021 #34509 Del Skrevet 18. januar 2021 Toppen på latskap er uansett å utelukkende ta bilde av kaffekoppen, løpinga og reposte screenshots av egne innlegg istedet for å lage nytt innhold til bloggen. Stiller leserne virkelig bare spørsmål som må besvares med gamle bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 18. januar 2021 #34510 Del Skrevet 18. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden): Det er å diskvalifisere kritikken. Igjen. Det er jo fordi noe av kritikken kan diskvalifiseres. Om CBE ønsker å legge seg og stå opp tidlig, så er da det helt irrelevant for alle andre. Det vil ikke påvirke de som leser bloggen/insta negativt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izibelli Skrevet 18. januar 2021 #34511 Del Skrevet 18. januar 2021 Ja, men om de vil bruke tid på det er vell det det samme for alle andre😆 herregud, få dere en hobby, eller begynn og stå opp tidlig og tren selv, gjør det samme selv, selvom jeg har en jobb jeg bwgynner sent i! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. januar 2021 #34512 Del Skrevet 18. januar 2021 Nudeldama skrev (15 minutter siden): Det er jo fordi noe av kritikken kan diskvalifiseres. Om CBE ønsker å legge seg og stå opp tidlig, så er da det helt irrelevant for alle andre. Det vil ikke påvirke de som leser bloggen/insta negativt. Så lenge hun bruker døgnrytmen sin som innhold på bedriftskanalen, så regner jeg med at hun tror at leserne har interesse av dette (for det kan vel ikke skyldes at livet hennes er så TOTALT INNHOLDSLØST at hun ikke har noe annet å komme med?). Men jeg skjønner at det er skuffende at det ikke mottas med hyllest og nesegrus beundring. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #34513 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg syns det er rart å bruke tid på å dokumentere trivielle ting som leggetid, kaffekopp, antall skritt, og pannelugg men ikke å bruke tid på å merke reklamen sin riktig. #bestiklassen 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. januar 2021 #34514 Del Skrevet 18. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden): Jeg syns det er rart å bruke tid på å dokumentere trivielle ting som leggetid, kaffekopp, antall skritt, og pannelugg men ikke å bruke tid på å merke reklamen sin riktig. #bestiklassen Jepp. Merkverdige prioriteringer. Og ja - dette er helt OK for oss som lesere å bry oss om. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #34515 Del Skrevet 18. januar 2021 Nudeldama skrev (51 minutter siden): Om CBE ønsker å legge seg og stå opp tidlig, så er da det helt irrelevant for alle andre. Det vil ikke påvirke de som leser bloggen/insta negativt. Leggetidspunktet dokumenteres hver kveld med et nakent bein som kjæler med dynekanten i de åpne, kommersielle SoMe-kanalene til CBE.no. Med litt pussige virkemidler frontes det dermed som medieinnhold og meldes inn i offentlig debatt. Som feks foregår i denne tråden. Hvis CBE ønsker å holde sine leggerutiner utenfor offentlig debatt (se der var en setning man aldri trodde man skulle skrive i løpet av livet) vil et første skritt på veien være å la være å tematisere dem offentlig. Og hvis hun heller ikke ønsker en debatt over hvor absurd meningstomme innlegg det er mulig for en influencer å poste, kan løsningen være å faktisk innføre en slags nyhets- eller relevanskriterier for seg selv. Bare tenker litt høyt jeg, altså. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 18. januar 2021 #34516 Del Skrevet 18. januar 2021 Izibelli skrev (1 time siden): Men om de hadde ligget og dratt seg til langt på dag og latt barna ta seg av seg selv om morgenen hadde det hvert galt for dere også, mye man kan kritisere folk på, men når man ønsker og legge seg og stå opp, det blir litt for dumt og kritisere noen for😆 Det finnes en gyllen middelvei!! Ingen oppegående friske mennesker trenger å ligge langt på dag og fra må ikke være være ferdigsparklet kl 05.30 heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #34517 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Aricia skrev (17 minutter siden): Leggetidspunktet dokumenteres hver kveld med et nakent bein som kjæler med dynekanten i de åpne, kommersielle SoMe-kanalene til CBE.no. Med litt pussige virkemidler frontes det dermed som medieinnhold og meldes inn i offentlig debatt. Som feks foregår i denne tråden. Hvis CBE ønsker å holde sine leggerutiner utenfor offentlig debatt (se der var en setning man aldri trodde man skulle skrive i løpet av livet) vil et første skritt på veien være å la være å tematisere dem offentlig. Og hvis hun heller ikke ønsker en debatt over hvor absurd meningstomme innlegg det er mulig for en influencer å poste, kan løsningen være å faktisk innføre en slags nyhets- eller relevanskriterier for seg selv. Bare tenker litt høyt jeg, altså. Synd man ikke kan like et innlegg med enn en gang. Jeg synes det er viktig å huske på at det CBE legger ut, det legges ut for at folk skal se det, klikke på det, reagere på det - for å skape trafikk. Hvorfor skal man IKKE kommentere det som med vitende og overlegg legges ut i de kommersielle kanalene til en av Norges desidert mest erfarne SoMe-aktører? Personlig gir jeg blaffen i når hun legger seg og står opp - men jeg blir litt lattermild og ganske oppgitt over at et nakent ben gnidd mot dyne - gjentatt kveld etter kveld, faktisk anses som innhold som er godt nok til å publiseres i en kommersiell some-vriksomhet. Det samme gjelder forøvrig kaffekoppen (hvor mange kaffekopper tror vi CBE har lagt ut bilde av gjennom karrieren? Drikker hun noen gang kaffe uten å poste? ) selfie i treningstøy (som alt for ofte ikke er merket med reklame, på tross av at det er balion-klær som hun er ballet for å vise frem) og bilde av bena som går et sted eller CBE som hyler "hvor skal vi NÅ!??! til ungene når de sitter i bilen. Helt ærlig, så er det for meg en total gåte at slikt innhold kan generere millioner i året. Endret 18. januar 2021 av pøbelsara 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 18. januar 2021 #34518 Del Skrevet 18. januar 2021 Izibelli skrev (1 time siden): Men om de hadde ligget og dratt seg til langt på dag og latt barna ta seg av seg selv om morgenen hadde det hvert galt for dere også, mye man kan kritisere folk på, men når man ønsker og legge seg og stå opp, det blir litt for dumt og kritisere noen for😆 Det er jo kritikk av et av de mange ledd som liksom skal bygge opp under det store narrativet hennes, da, om en perfekt men ekstremt travel småbarnsmor. Hun kan jo legge seg og stå opp når hun vil, men trenger hun å distribuere informasjon om det som den eneste riktige sannheten og leveveien for alle? Veldig mange begynner dagen halv seks, men det er fordi de skal mase hele familien av gårde til sine respektfulle institusjoner til kl 7 og selv gjøre noe litt mer samfunnsnyttig enn å dille og dalle på badet med krølltang eller servere pokebowls til gemalen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. januar 2021 #34519 Del Skrevet 18. januar 2021 Hva er egentlig så privat for carolinebergeriksen.no/Treasures AS at det ikke dokumenteres eller publiseres i de kommersielle kanalene deres? Man skulle tro det var slike ting som leggetid, kaffekopp, lugg, småbarn, og generell dilling. Like forbanna blir meningsløsheter som dette brukt som innhold for virksomhetens omsetning. Det er bare sært. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 18. januar 2021 #34520 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Sånn apropos løping og bra trening , kan anbefale dere som er interessert i sånt å høre på podcasten «I det lange løp». (Og en bonus: I den siste episoden er det intervju med 75 år gamle Vera Nystad, som akkurat satte ny verdensrekord (for veteraner) i desember. Fantastisk dame.) Jeg begynner å få litt sansen for løping, men jeg tar heller i mot råd og tips fra noen som kan det. Som Ingrid Kristiansen, Kristian Ulriksen.. Ikke en «jeg vet bedre enn alle andre» fyr som LKE. Endret 18. januar 2021 av Trynefaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå