Monimoni Skrevet 15. januar 2021 #34421 Del Skrevet 15. januar 2021 Etter at noen skrev til LKE om hans høye tanker om seg selv ang. trening. LKE har lagt ut en post i dag om en ny person som roser ham for hans kunnskaper om trening etc. Dette likner veldig mye om kommentarfeltet til CBE. Når noen kommer med kritisk kommentar til henne, så iler en eller annen til og skriver en smiskekommentar om hvor flink, pen og fantastisk hun er. Sånn helt tilfeldig. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 15. januar 2021 #34422 Del Skrevet 15. januar 2021 Han og kona lever av å være påvirkere. Da skulle man tror det var mulig å reflektere over at alt man legger ut på nettet faktisk påvirker den som leser det. Jeg har ikke bakgrunn for å vurdere hans tips og råd, men når en konto opererer med engelsk tekst - og det er på grensen til tulle-engelsk, da har han mistet meg i alle fall. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 15. januar 2021 #34423 Del Skrevet 15. januar 2021 De 18 løperne han referer til løper 10K på ca. 40 minutter. Jeg vil påstå at de funnene ikke er spesielt relevante for feks meg, som løper på ca 70 minutter. Jeg har helt andre fysiske forutsetninger og er nok i faresonen for helt andre skader enn de ham referer til. Tviler på at tiden min/formen min blir dårligere av å trene tåhev... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #34424 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg synes fortsatt det er litt underlig (selv om det ikke er overraskende) at CBE.no/Treasures gjennom alle disse årene ikke har lært mer om hvordan man samhandler med andre mennesker. Tror de aller fleste forstår at å fremstille seg selv som man er en av få som forstår noe om feks trening når man er nyutdannet PT ikke inviterer til tillit. Ydmykhet er virkelig et stikkord her, jeg begynner å lure på om de vet hva det er? Alle som har tatt lengre utdannelser vet at du ikke er ferdiglært når du skal ut i arbeidslivet, du er i praksis under utdannelse lenge etterpå. Det inviterer ikke til tillit at du fremstiller deg som en allviter med en gang, snarere tvert i mot. For meg vitner det om dårlig selvtillit og usikker på egne evner. Jeg har feks mye mer tillit til en lege som sier at dette har jeg faktisk ikke nok kunnskap om, men jeg skal undersøke mer og ringe deg tilbake, enn en som snakker om ting en helt tydelig ikke kan nok om, det gjennomskues med en gang. Det er merkelig å bevitne at de gang på gang fremstiller seg så lite ydmyke og sympatiske, man kan undre seg over hva som ligger bak. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 15. januar 2021 #34425 Del Skrevet 15. januar 2021 CBE var ambassadør for Oslo Maraton, og så velger ektemannen å kommentere at treningen som er publisert på nettsiden deres er mot sin hensikt. Han han snakket med de? Det har jeg :). http://oslomaraton.no/8-styrkeovelser-for-lopere/ - Øvelsene som er lagt ut av naprapaten er nok ment som inspirasjon. Øvelsene er uansett fine for å styrke muskler og sener rundt ankler, knær og hofter som er viktig når man løper. Hvis man vedlikeholder aerob utholdenhet i muskler og sener, så vil man kunne unngå belastningsskader. Det er så rart at den nyutdannede PT-en lar være å tenke på å forebygge belastningsskader. Han har jo selv flere overtråkk, i tillegg til noe kneskadegreier. De måtte jo også avbryte en fjelltopptur da CBE hadde problemer med hoften sin. PS: Tåhev er dritbra øvelse, men begynn forsiktig. Ta noen tåhev når du pusser tennene:) 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 15. januar 2021 #34426 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg flirer litt av den storyen til lke fra flytningeruta. Jeg kjenner godt han som kom i mål rett bak han, som han prater med når de begge har stupt i mål.... Han trener MYE langkjøring, og aldri mølle. Alltid ute, varierer mellom å løpe/sykle/rulleski/ski. Jobber fulltid og har små barn. Stiller på dugnad i idrettslaget. En annen bekjent slo disse to med klar margin i dette løpet. De trener "forebyggende styrke" ala det Oslo maraton anbefaler. Hvordan jeg vet det? Jeg trener sammen med dem (pre-corona) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #34427 Del Skrevet 15. januar 2021 På besøk skrev (1 time siden): De 18 løperne han referer til løper 10K på ca. 40 minutter. Jeg vil påstå at de funnene ikke er spesielt relevante for feks meg, som løper på ca 70 minutter. Jeg har helt andre fysiske forutsetninger og er nok i faresonen for helt andre skader enn de ham referer til. Tviler på at tiden min/formen min blir dårligere av å trene tåhev... lke har jo ikke som fokus å trene hvermannsen. Er du mosjonist er jeg helt sikker på at øvelsene Oslo maraton legger ut bare er til det beste, men kanskje, bare kanskje, om du er profesjonell så trenger du et annet opplegg, men vet du hva? Da tror jeg ikke at man går inn på Oslo maraton sin side for å få inspirasjon til trening og absolutt ikke lke sin heller. Men lke og cbe er ikke opptatt av folkehelse og at folk må bevege seg. De er ute etter å hovere og vise kropp. De skyter seg selv i leggen flere ganger om dagen. skulle forresten ikke det hardt arbeidende paret snart ha netfit klart? Eller er de for opptatt med å skryte på ingen insta? 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 15. januar 2021 #34428 Del Skrevet 15. januar 2021 123Frustrert skrev (2 timer siden): Husker jeg også spurte på disse innleggene, om han hadde kilder. Han mente at det ikke var så farlig siden det var på insta, det var ikke vanlig der. Så da så. Science based aproach, uten kilder der altså! 🤔 😂😂 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #34429 Del Skrevet 15. januar 2021 MorUgle skrev (15 timer siden): Har sikkert vaskehjelp. De har vaskehjelp. Det vet jeg fordi hr Blogger postet klaging på Instagram en gang hun glemte å sette ut søppelspannet. Kjekt å jobbe for noen som tar kritikken offentlig. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. januar 2021 #34430 Del Skrevet 15. januar 2021 Halle-Palle skrev (9 minutter siden): De har vaskehjelp. Det vet jeg fordi hr Blogger postet klaging på Instagram en gang hun glemte å sette ut søppelspannet. Kjekt å jobbe for noen som tar kritikken offentlig. Husker jeg feil? Var det ikke at vaskehjelpen ikke hadde tatt med seg søpla? Familiens private søppel. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #34431 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) 2 hours ago, LilleSnupp said: Husker jeg feil? Var det ikke at vaskehjelpen ikke hadde tatt med seg søpla? Familiens private søppel. Husker ikke helt jeg heller, men var noe ang vaskehjelpen og søppel, at ho ikke hadde satt den på riktig plass eller noe sånt. Så da valgte den alltid hyggelige LKE å henge henne ut på insta. Sjarmerende hele tiden dette paret. Som jeg har sagt før, jeg er sjeleglad for at jeg slipper å ha disse menneskene i livet mitt, dette er ikke folk jeg vil ha noe med å gjøre. Endret 15. januar 2021 av Minnie Mus 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 15. januar 2021 #34432 Del Skrevet 15. januar 2021 Ingen treningsekspert her, men jeg får vondt i ryggen av å se LKE gjøre markløft og knebøy. Skal man virkelig lage så brå bevegelse på slutten?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 15. januar 2021 #34433 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg får helt vondt å se på de øvelsene. Det er lov å ta mindre vekter og jobbe seg opp slik at man ikke påfører seg skader pga feilløft 😬 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iben02 Skrevet 15. januar 2021 #34434 Del Skrevet 15. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden): Så han har en mening om noe og leter opp to forskningsartikler han overfladisk sett syns styrker hans egne utsagn uten å egentlig ha forstått innholdet. Deretter argumenterer han at han har rett i egenskap av å være PT (nyutdannet uten erfaringskompetanse eller resultater å vise til og en ikke-beskyttet tittel), og det må være godt nok. Ok!🤣 Han er virkelig ordentlig dum. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 15. januar 2021 #34435 Del Skrevet 15. januar 2021 På tide å lage en egen tråd for LKE 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 15. januar 2021 #34436 Del Skrevet 15. januar 2021 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. januar 2021 #34437 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Monimoni skrev (3 timer siden): Ingen treningsekspert her, men jeg får vondt i ryggen av å se LKE gjøre markløft og knebøy. Skal man virkelig lage så brå bevegelse på slutten?? Du skal ikke bøye ryggen bak når du har gjort løftet (på markløft), sånn som han gjør. En vanlig feil. Knebøy, overkroppen faller alt for langt forover, noe som belaster ryggen unødig, spesielt korsryggen. Han bør ta av noe kilo også.(edit: kilo fra stanga altså...) Endret 15. januar 2021 av MiniMjau 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 15. januar 2021 #34438 Del Skrevet 15. januar 2021 MiniMjau skrev (38 minutter siden): Du skal ikke bøye ryggen bak når du har gjort løftet (på markløft,æ, sånn som han gjør. En vanlig feil. Knebøy, overkroppen faller alt for langt forover, noe som belaster ryggen unødig, spesielt korsryggen. Han bør ta av noe kilo også. I think that you know nothing about what you are talking about. That’s whats happening when you put your nose out 🤥🤥🤥 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 15. januar 2021 #34439 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Har LKE slettet kritikken han fikk på Instagram (story)? Endret 15. januar 2021 av Trynefaktor Han hun samma det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 16. januar 2021 #34440 Del Skrevet 16. januar 2021 Trynefaktor skrev (10 timer siden): Har LKE slettet kritikken han fikk på Instagram (story)? Det ligger bare ute i 24 timer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå