123Frustrert Skrevet 14. januar 2021 #34361 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Aquarius04 skrev (21 minutter siden): Sånn som dette. Han legger ut og kritiserer folka bak Oslo maraton for feil øvelser som absolutt ikke vil ha NOEN effekt, i følge han. Ja ja. Deilig å være ekspert. Jeg forsøkte for en siden å diskutere med lke. Husker faktisk ikke helt om hva, men det er egentlig ikke poenget. Svarene var typisk (ordrett) dette kan du tilsynelatende ingen ting om, du er bitter, du er lite smart, slenger på en haug med fremmedord for å virke ekstra smart.. alt var bare komisk. nå husker jeg hva diskusjonene omhandlet, det var smittevern og at de ga blaffen. Endret 14. januar 2021 av 123Frustrert 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 14. januar 2021 #34362 Del Skrevet 14. januar 2021 Altså, den mannen. Måtte inn å se på Instagram og ser de har lagt ut styrkeprogram selv. Modellen (cbe) er ikke sterk nok til å gjøre øvelsene hun viser. Hun skjelver i kroppen og bikker fra side til side ved planke. Hva forsøker de å fremstå som? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 14. januar 2021 #34363 Del Skrevet 14. januar 2021 Gladidagogså skrev (1 time siden): Nrk? Konsept? Hva da? uff...håper de ikke skal få skjermtid der. og brød? Har hun kommet med "flatmagebrød" ? ja, altså Funky, og hva hun får til! Ser jeg bommet på konkretiseringen gitt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 14. januar 2021 #34364 Del Skrevet 14. januar 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Jepp. Hos CBE inviteres vi allernådigst inn for å se på hva hun gjør. Funky inviterer folk til å delta selv på en helt annen måte. Funky ser ut som hun har det gøy når hun er i aktivitet. CBE ser ut som om alt hun deler er for å vise seg frem, ikke for å dele inspirasjon eller vise hvor gøy hun har det. Det er liksom aldri noen invitasjon til å delta i noe annet enn beundring av henne og det hun gjør i kanalene til CBE: Ja, det fremstår oppriktig og fra hjertet! Troverdighet de luxe. CBE er jo en oppvisning i The Truman show. Ikke ser det ut til at de får til stort heller... dagens Oslo besøk handler vel enten om påfyll av lepper eller hudpleie. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 14. januar 2021 #34365 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Måtte sjekke Oslo Maraton sine nettsider mht øvelsene og sjekke instaen til LKE. Kanskje jeg ikke skjønner engelsken hans... Uansett, måtte se noen bilder/videoer på netfit somjo selv har vist frem flere av disse øvelsene. I hvilken hensikt bruker modellen disse øvelsene? Hun løper jo en hel del. Vedr pulsklokke og feilmålingene, så kan LKE ha brukt pulsklokken feil. Ikke skylt sensorene, sensorene er skadet, har for mye hår på håndleddet mm. Uansett, dårlig reklame for Suunto-pulsklokker som forsterkes av at CBE heller ikke har vist pulsklokken sin det siste døgnet. Den negative omtalen av pulsklokker, kan jo føre til folket kan kjøpe laktatmålingsutstyr via nettbutikken til netfit. Pulsklokker er mye mer en pulsklokker, se gårsdagens test https://www.tek.no/samletest/i/bnX2kk/treningsklokker-pulsklokker-2021?utm_source=vgfront&utm_content=row-29 Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 14. januar 2021 #34366 Del Skrevet 14. januar 2021 Klementine skrev (27 minutter siden): ja, altså Funky, og hva hun får til! Ser jeg bommet på konkretiseringen gitt. phu;) det var bedre;) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. januar 2021 #34367 Del Skrevet 14. januar 2021 Mrs Bella skrev (8 minutter siden): Måtte sjekke Oslo Maraton sine nettsider mht øvelsene og sjekke instaen til LKE. Kanskje jeg ikke skjønner engelsken hans... Uansett, måtte se noen bilder/videoer på netfit somjo selv har vist frem flere av disse øvelsene. I hvilken hensikt bruker modellen disse øvelsene? Hun løper jo en hel del. Vedr pulsklokke og feilmålingene, så kan LKE ha brukt pulsklokken feil. Ikke skylt sensorene, sensorene er skadet, har for mye hår på håndleddet mm. Uansett, dårlig reklame for Polar-pulsklokker som forsterkes av at CBE heller ikke har vist pulsklokken sin det siste døgnet. Den første tanken som slo meg mht den negative omtalen av pulsklokker, var imidlertid at de vil at folket skal kjøpe laktatmålingsutstyr via nettbutikken til netfit. De er så langt fra virkeligheten. Pulsklokker er mye mer en pulsklokker, se gårsdagens test https://www.tek.no/samletest/i/bnX2kk/treningsklokker-pulsklokker-2021?utm_source=vgfront&utm_content=row-29 Er det ikke Suunto som pleier å være CBEs elsk-på favoritt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 14. januar 2021 #34368 Del Skrevet 14. januar 2021 Tannbein skrev (6 timer siden): Jeg var innom og tittet på bildene og stusser også på det. Dette er 2010-interiør, og en stil som blant annet Villa Paprika henger veldig igjen i. Babyrosa prinsesse. CBEs svigermor jobber vel på Slettvoll, jeg skjønner ikke hvorfor CBE velger masseprodusert juggel produsert i Kina fremfor kortreist, norsk kvalitet. Det blir veldig Unge Mødre. Interiør kan hun virkelig ikke, og det er kjempeleit at hun oppfordrer til overforbruk med langreist stæsj av dårlig kvalitet. Fordi hun ikke får sponset noe fra Slettvoll vel! Jeg tror egentlig ikke bloggen går så bra. Er det i det hele tatt folk som leser blogger lenger? Foruten for å komme med velrettet kritikk? Jeg tror storhetstiden som influencer er forbi. Unge mennesker lar seg ikke påvirke av en kvinne som er 15 år eldre enn seg og har barn i skolealder. Og de som er i hennes egen aldersgruppe har tatt til fornuft. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 14. januar 2021 #34369 Del Skrevet 14. januar 2021 Aquarius04 skrev (1 time siden): Sånn som dette. Han legger ut og kritiserer folka bak Oslo maraton for feil øvelser som absolutt ikke vil ha NOEN effekt, i følge han. Ja ja. Deilig å være ekspert. Og der var DU hengt ut på Instagram 😂 Type Ass! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 14. januar 2021 #34370 Del Skrevet 14. januar 2021 Inocybe skrev (14 minutter siden): Er det ikke Suunto som pleier å være CBEs elsk-på favoritt? Sorry, min feil. Jo, stemmer. Takk. Retter opp asap:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 14. januar 2021 #34371 Del Skrevet 14. januar 2021 Anonym90059005 skrev (På 13.1.2021 den 1.13): Tipper hun er stolt og at det er nok en form for skryt. I hennes bok er det å legge seg 22.00 og stå opp 05.30 et tegn på at man lykkes. Prøver å fremstå travel, men dagene fylles som vi vet med trening/egenpleie/dusjing/sminking og annet småplukk. Hun har aldri jobbet mindre. Ja, jeg lurer sjukt mye på hvorfor denne døgnrytmen liksom er så mye mer nobel enn andre? Jeg legger meg 00-01 og står opp alt mellom 7-9, studerer, trener og holder på med barna mine, jobber innimellom, vasker klær, pusser opp hus, lager noe mat, går turer med bikkja, handler og ser på netflix, temmelig likt liv som 90% av Norge vil jeg tro, og jeg er veldig glad i livet mitt og dagene mine, men skal jeg liksom føle noe spesielt om at dette ikke er godt nok, fordi jeg ikke isteden står opp kl fem hver morgen? Jeg kan godt stå opp kl fem, jeg, men da er jeg i utakt med hele resten av familien og blir trøtt og sur og bare utslitt. Har jeg behov for å skryte av døgnrytmen min? Har ikke folk den døgnrytmen som passer dem best, liksom? Er det noe å skryte av? Skal jeg begynne å legge ut på instagram når jeg legger meg og står opp og hva jeg gjør innimellom der? Er det virkelig interessant for noen andre enn meg selv? Jeg også vil prioritere søvn og sover tidvis ekstremt dårlig og lite, og kroppen min har behov for iallfall 7 timer for å fungere noenlunde optimalt. Er det kult å skryte av at man aldri tar seg en dupp på dagtid, eller en powernap, eller sover en lengre morgen innimellom slik vi alle andre gjør, for å hente seg inn litt? Mitt eneste nyttårsforsett er faktisk å duppe MER. Hun burde lære seg å ta seg en dupp! Det er kontroll, det. Det hun driver med og liksom later som hun er overmenneske og ekstremt travel av seg, er veldig UT. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. januar 2021 #34372 Del Skrevet 14. januar 2021 3 hours ago, NewStart87 said: Jeg syntes Caroline og mannen virker så nedlatende. Glemmer ikke en gang en leser stolt fortalte Caroline at hun hadde løpt så så mange kilometer. Caroline svarte da «ikke mer?» Syntes det var veldig stygt gjort, leseren var jo stolt, også fikk hun det svaret! Føler på en måte at de er «overmennesker» og vet jeg hadde følt meg veldig liten med dem. Alt skal være så perfekt og flott, det er så lite naturlig. Fokuset er så mye på utseende og ikke helse, det blir helt feil. De oppfører seg utrolig nedlatende og frekke mot andre mennesker. Dyr også, for den saks skyld. Glemmer aldri episoden i sommer da frua skulle bade og jagde bort måken som lå på reiret sitt på bryggekanten. Mens hun ropte med skrikestemmen sin "du må passe deeeg, jeg skal bade heeer"....😡 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. januar 2021 #34373 Del Skrevet 14. januar 2021 😖 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 14. januar 2021 #34374 Del Skrevet 14. januar 2021 Han fremstår som enda mer usympatisk enn C. Like barn leker best.... de to der passer sammen som hånd i hanske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 14. januar 2021 #34375 Del Skrevet 14. januar 2021 NewStart87 skrev (11 minutter siden): 😖 Herregud for et brødhue. Hvor er Mads Hansen?! Og dette mennesket skal liksom tas seriøst? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. januar 2021 #34376 Del Skrevet 14. januar 2021 Twistdott skrev (18 minutter siden): Han fremstår som enda mer usympatisk enn C. Like barn leker best.... de to der passer sammen som hånd i hanske. Mitt inntrykk også. De er like,og de utfyller hverandre perfekt. Naturligvis går disse parhestene godt sammen, og er solidariske med hverandre hva som enn skulle skje. Om det så var de to mot verden. Ikke rart CBE,no er blitt som det har blitt, med dette paret, sittende sammen, stort sett inne i huset sitt, 24/7 i år etter år, mens de overvåker sine SoMe-kontoer, og klekker ut bitende svar på spørsmål fra menneskene som holder liv i dem. Det er en skam at to unge, arbeidsføre mennesker kan leve godt av dette. Og så trist at unge friske mennesker synes det er greit å leve et sånt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 14. januar 2021 #34377 Del Skrevet 14. januar 2021 På besøk skrev (2 timer siden): Og der var DU hengt ut på Instagram 😂 Type Ass! Ja da. Forventet da ikke annet. 🤷🏻♀️ Men at han er interessert i å bli korrigert slik at han kan lære noe (slik han skriver) er jo bare vrøvl. Ingen av de to er det, for begge kan og vet best. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 14. januar 2021 #34378 Del Skrevet 14. januar 2021 Swan1998 skrev (1 time siden): Herregud for et brødhue. Hvor er Mads Hansen?! Og dette mennesket skal liksom tas seriøst? Mads Hansen er feig innimellom, og han kommer aldri til å gå etter de to det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2021 #34379 Del Skrevet 14. januar 2021 Vet ikke om han vet det, men den emojien han bruker er jo passende. 🤫 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. januar 2021 #34380 Del Skrevet 14. januar 2021 Mrs Bella skrev (3 timer siden): Sorry, min feil. Jo, stemmer. Takk. Retter opp asap:) Ble bare så overrasket over de skulle ha byttet merke. Treningsklokkemerke er det eneste som har vært konstant i huset der. Alt annet har jo ny beste i verden favoritt hver måned. 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå