Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Chrisssi skrev (10 timer siden):

Blir både provosert og oppgitt når jeg ser frua posere i de syntetiske trusene sine med bloggerfoten godt plassert og skjelmsk og smilende titte forelsket og fnisende på seg selv i mobilen. Resten av landet prøver å følge myndighetenes råd om å holde seg hjemme og heller ikke besøke andre. Og ute blant folk bruker vi munnbind, men ikke dronninga sjøl.  Det virker jo jo fullstendig hjernedødt oppi det topplokket 🤯

Det finnes ikke noen pandemi i influencerland. Det er jo både CBE, Sophie Elise, Annijor og familien Nyhus gode eksempler på. Alle lever de sitt beste liv, og har en helt normal hverdag. Corona who???

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blåbærpai skrev (41 minutter siden):

Knebøy-teknikken til fruen med 40 kg er jo til å le av. Jobbe med knærne? Ser ut som hun har på 10 kg for mye. Sier litt om hva de driver med.. videre ikke god reklame for hva de faktisk skal selge, ref. Netfit - selv om det skal basere seg på kroppsvekt. Fullstendig stagnasjon på alle plan der i gården. 

Hun har vel jo bare 20 kg på stangen?  Står 10 på vektskivene hennes, så om ikke stangen i seg selv veier 20 kg er hun langt unna 40...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (45 minutter siden):

Knebøy-teknikken til fruen med 40 kg er jo til å le av. Jobbe med knærne? Ser ut som hun har på 10 kg for mye. Sier litt om hva de driver med.. videre ikke god reklame for hva de faktisk skal selge, ref. Netfit - selv om det skal basere seg på kroppsvekt. Fullstendig stagnasjon på alle plan der i gården. 

Det er vel ikke bare de mindreårige som driver med teater der i gården. (Ref CBEs kommentar om barn og sminke).

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtuMoana skrev (17 minutter siden):

Hun har vel jo bare 20 kg på stangen?  Står 10 på vektskivene hennes, så om ikke stangen i seg selv veier 20 kg er hun langt unna 40...

Standard stang veier 20 kg 😉

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtuMoana skrev (16 minutter siden):

Da er hun jo enda svakere enn det jeg trodde. Da kan man begynne å lure på hva hun egentlig driver med i kjelleren. Har hun på treningstøy og sprayer seg med vann, og later som om hun trener?. Hun er jo ikke kjent for å spise noe særlig med muskelmat, spirer og agurk blir man ikke sterk av. Men igjen, veldig dårlig reklame for Netfit. På live sendingen hadde hun veldig dårlig kondis. På burpees er hun jo tydelig svak i overkroppen, og nå trening med stang og vekter, så er hun svak der også. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å trene så mye, men fortsatt være så svak. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (50 minutter siden):

Morsomt, ser ut som om hun aldri har gjort øvelsen før. Eller, det var faktisk kanskje første gangen hun gjorde den. Jeg har ALDRI sett henne trene med vekter, enda hun har trent i over 10 år. Men virker som om det er LK som har tatt over styringen litt nå. Hun drikker til og med proteinshake. 

Jeg syns ikke det virker som så god reklame for de tradisjonelle netfit øvelsene, fordi hun virker ganske svak i beina når hun sliter med 40 kg. Hun gjorde bare to repetisjoner med god pause i mellom. Men så klart, hvor sterk kan man bli med hopp og sprett...?..

Skjønner dere ikke at poenget med å vise at hun tok «knebøy» var å stikke rumpa mest mulig ut for å «bevise» hvor stor den er 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

Stanga veier nok 20 kilo, så er nok 40 kilo der. Men teknikken er begredelig. Knærne går både til høyre og venstre, for mye bøy i ryggen. Stakkars korsrygg! Og knær! 😬

Stanga er også for høyt plassert, burde vært lengere ned på ryggen for bedre balanse.

Slik skal det gjøres: Slik tar du perfekte knebøy | Aktiv Trening

Hvor langt man skal ned kommer ann på hvilke muskler man vil trene primært. Under 90 grader i kne: rumpa tar over mer, ellers er det lårene som trenes mest.

(og dette er noe som debatteres myyyye blandt treningsfolk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (31 minutter siden):

Standard stang veier 20 kg 😉

Aha - da er det nok min stang som er lettere enn normalen 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende det er en olympisk stang for kvinner, da veier den 15 kg... så rundt 35 kilo totalt da. 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fan av treningen hennes altså, men det kan hende hun tenker litt sånn som jeg gjør. Ikke om å gjøre å ta mest, liksom, men å trene for best effekt. Da jeg trente aller mest løping, trente jeg også to skikkelige styrkeøkter i uka, fordi det er sykt viktig for løpinga og gir bedre resultater. Jeg hater egentlig styrketrening, og var alltid bare interessert i å fullføre og kjenne at jeg trente + å kjenne fremgang. Aldri sånn at jeg tenkte jeg skulle ta mer og mer på knebøystanga, men jeg lagde meg enkle mål som å ta så så mange skikkelige pushups, ta hangups og pullups og sånn (etter hvert klarte jeg å ta syv stk, fra 0, som de fleste andre kvinner). 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men bare tenker at man skal ikke le av antall kilo på en vektstang. Jeg løp maraton på godt under 3,5 timer og pressa ned mot 40 på 10 km, men tror aldri jeg trente knebøy med noe særlig mer enn 40 kg likevel (fordi det aldri var noe mål for meg). Målet med styrketreninga var å bli sterk nok til å løpe fort nok, skadefritt og uten å falle sammen på slutten av lengre distanser.

Teknikken hennes derimot, den kan man sikkert si mye om. Det vet jeg lite om. Jeg syns liksom aldri jeg får til noen god teknikk på styrketrening, det er alltid noe feil. For lange bein, for svak muskulatur noen steder, for dårlig balanse... alltid er det noe. (Og er sikkert derfor jeg ikke liker det også!) Når det gjelder fotballfrues resultater, uteblir de jo både innen løping og styrke, ser det ut til. Hadde vært så mye bedre om hun bare var ærlig om at hun trener ikke for å bli god, men for å se bra ut. Og der får hun jo resultater, så da er det jo greit. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse tider hvor kulturell appropriasjon er høyt på agendaen må jeg si at det overrasker meg at ingen påpeker håret hennes på den fotoshooten om jeg får lov til å sette det litt på spissen.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (3 minutter siden):

I disse tider hvor kulturell appropriasjon er høyt på agendaen må jeg si at det overrasker meg at ingen påpeker håret hennes på den fotoshooten om jeg får lov til å sette det litt på spissen.  

Skal vel leke JLo, med hår og rumpe og mage.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clavel

Litt forskjell på ansiktet hennes i My Muses sin insta-story fra fotoshooten, sammenlignet med hennes egen story.. 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 minutt siden):

Så for meg flashdanse og måtte nok en gang le av dama. 

Jepp, JLo fikk kritikk for det samme i sin tid 😄

Maria Haukaas Storeng røk vel ut av Idol pga det samme. Det norske folk var ikke klare for håret. Kulturell appropriasjon er ufint, si.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sjela skrev (22 minutter siden):

Du vet at det også fins hvite mennesker med veldig krøllete hår?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (Akkurat nå):

Du vet at det også fins hvite mennesker med veldig krøllete hår?

Det tror jeg hen vet, altså ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (3 minutter siden):

Jepp, JLo fikk kritikk for det samme i sin tid 😄

Maria Haukaas Storeng røk vel ut av Idol pga det samme. Det norske folk var ikke klare for håret. Kulturell appropriasjon er ufint, si.

Om det er Jennifer Beals eller J.Lo hun prøver å være er det fremdeles ikke helt innafor i disse tider... Jeg tenkte også på Maria fra Idol da jeg så håret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at treningen hennes ikke er noe vi behøver å spekulere i. Men når jeg ser henne med vektstangen, ser jeg at hun burde få veiledning i å vippe bekkenet frem når hun holder på - det forundrer meg at hun svaier gjennom hele den øvelsen. Selv om hun har naturlig svai, vil jeg tro hun kan bevege hofter og bekken?  Hun kan jo potensielt skade ryggen veldig når hun løfter så tungt med full svai. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...