Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har CBE for tredje gang dukket opp i storyen min på insta. Dvs at jeg er registrert som følger for tredje gang. Jeg har ALDRI trykket på følger på henne, og har avfulgt hver gang dette har skjedd. Finnes det en funksjon hvor man automatisk blir følger om man ser på storyen? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ultiva said:

LKE: "Caroline! La oss inspirere følgerne våre til å farte rundt og ha totalt unødvendig nærkontakt samtidig som R-tallet skyter til værs og mutasjonene raserer helsevesenet verden over!"

CBE: "Jammen det MÅ vi jo, Lasse!! For det er jo ikke som om vi har masse sminke eller en fotograf I HUSET!!!"

..... 

I følge sminkeferdighetene til en viss mindreårig person, har de sågar egen make-up-artist i huset også. 
Parykker med stort, krøllete hår kan bestilles på nettet :danse:

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske å se hvilke tilbakemeldinger CBE får på disse utflyktene på IG. Er det bare de som heier fram en slik hensynsløs oppførsel, eller sier de fleste i fra at dette absolutt ikke er bra.

Hvorfor er det så vanskelig for denne bransjen å holde seg hjemme? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inocybe skrev (4 timer siden):

Jeg ser poenget ditt og har ingen problemer med å skrive CBE.no har ekstrem fokus på thinspo, kropp og belastet forhold til trening og mat. Mens syns likevel vi skal være forsiktige med å kommentere spesifikk vekt.

Men at bloggen og paret har et sykt forhold til kropp er helt sikkert. Når lak uttaler at Beyoncé veien 15-20 kg for mye og man fort ser på nett at hun veier rundt 62 kg skjønner man fort at de er skrudd i forhold til mat, trening og kropp.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (14 minutter siden):

Når du skal ta bilde av dagens lunsj, og magen bare MÅ være med. Det er så trist. 

Kropp selger dessverre. Så får hun vist seg frem i samme slengen. Vinn vinn.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (59 minutter siden):

Når du skal ta bilde av dagens lunsj, og magen bare MÅ være med. Det er så trist. 

Nå har de jo akkurat fastslått at magen kommer av å begrense kaloriinntaket og ikke har noe med trening å gjøre. Så på den måten er det jo mer logisk å vise magen sammen med mat i stedet for trening. :vetikke: 🤣

Sånn uten for Blogglandia er det vel ingen som er interessert i magen til CBE i tide og spesielt utide. Den er jo overalt hele tiden. 🥱😴

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Man mister nok kontakten med realiteten når hverdagen de siste ti årene har vært bestående av mølleløping, sminking og å ta bilder av seg selv. Det er så langt unna andres liv som det er mulig å komme, men det er uansett ingen unnskyldning. Når et voksent menneske med barn skriver på story at etter at hun «fant filter, er livet så mye morsommere», forstår man jo at det er så som så med realitetsforståelsen. 

:sjokkbla: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer nesten på om det er en del av et forspill dette insta stories greine eller hva det er. Forsøker å pirre egen ektemann gjennom mobilen eller noe. Veldig spesielt. Blir jo ille berørt på deres vegne. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (23 minutter siden):

Blir både provosert og oppgitt når jeg ser frua posere i de syntetiske trusene sine med bloggerfoten godt plassert og skjelmsk og smilende titte forelsket og fnisende på seg selv i mobilen. Resten av landet prøver å følge myndighetenes råd om å holde seg hjemme og heller ikke besøke andre. Og ute blant folk bruker vi munnbind, men ikke dronninga sjøl.  Det virker jo jo fullstendig hjernedødt oppi det topplokket 🤯

Hun bor på sin egen planet hvor alt handler om meg, meg, meg og har ingen empati eller tar noen hensyn til andre. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (På 3.1.2021 den 13.25):

Ikke første gang jeg har registrert presis sminkepåføring, nei.

Men altså, forteller daglig leder her at forklaringen til barna om de endeløse fotoopptakene med utstyr i heimen er i retning av "Kom! Nå skal vi leke teater!" der daglig leder instruerer passende adferd i Kulås-kulissene, for deretter å forsvare geskjeftens virksomhet med bruk av barn overfor seg selv og hele internett med en freudian slip av at dette bare er "teater, lek og moro"? At det vi serveres i virksomhetens kanaler er teater?

Så, min tolkning av dette og tidligere uttalelser er at Carolinebergeriksen.no er et glanset magasin, eller rettere sagt, at narrativet er en teateroppsetning med en smørje av ihjelredigerte og instruerte barn og voksne, kropp og virkelighet, og da er plottet og hele forestillingen grei. Og personaen Caroline Berg Eriksen er en performanceartist i Kulås scene & podium.

Forslag til ny stillingstittel for daglig leder av Carolinebergeriksen.no/Treasures AS: Taterinstruktør og performanceartist. Med en dæsh "sience based aproach".

Disse folka lønnes gjennom å påvirke folk ved at alle i kjernefamilien spiller teater (som mor er så glad i å gjøre) og later som at alt vi ser er privatliv og vennskapsrelasjoner, og den som tror noe annet rundt forestillingen er naiv. Det kunne etter min mening ikke blitt bedre stadfestet én gang for alle gjennom denne uttalelsen i kommentarfeltet.

Siterer meg selv, ref. Teaterinstruktør ved Kulås scene & podium.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøy-teknikken til fruen med 40 kg er jo til å le av. Jobbe med knærne? Ser ut som hun har på 10 kg for mye. Sier litt om hva de driver med.. videre ikke god reklame for hva de faktisk skal selge, ref. Netfit - selv om det skal basere seg på kroppsvekt. Fullstendig stagnasjon på alle plan der i gården. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (12 minutter siden):

Knebøy-teknikken til fruen med 40 kg er jo til å le av. Jobbe med knærne? Ser ut som hun har på 10 kg for mye. Sier litt om hva de driver med.. videre ikke god reklame for hva de faktisk skal selge, ref. Netfit - selv om det skal basere seg på kroppsvekt. Fullstendig stagnasjon på alle plan der i gården. 

Morsomt, ser ut som om hun aldri har gjort øvelsen før. Eller, det var faktisk kanskje første gangen hun gjorde den. Jeg har ALDRI sett henne trene med vekter, enda hun har trent i over 10 år. Men virker som om det er LK som har tatt over styringen litt nå. Hun drikker til og med proteinshake. 

Jeg syns ikke det virker som så god reklame for de tradisjonelle netfit øvelsene, fordi hun virker ganske svak i beina når hun sliter med 40 kg. Hun gjorde bare to repetisjoner med god pause i mellom. Men så klart, hvor sterk kan man bli med hopp og sprett...?..

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...