Klaraku78 Skrevet 6. januar 2021 #33941 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg heier på Funkygine jeg, som tar opp bruk av filter på instastory. CBE er jo en storforbruker av det, jeg har vel knapt sett henne uten. Hvorfor hun ikke kan vise seg uten skjønner jeg ikke, for det er jo ikke noe fint. Hun får jo unaturlig glatt hud, store øyer, ser 10-15 år eldre ut. Alle vet jo at hun ikke ser slik ut. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 6. januar 2021 #33942 Del Skrevet 6. januar 2021 pøbelsara skrev (3 timer siden): Jeg tenker at et treningsprogram til 4000,- bør være omfattende, skreddersydd og veldig bra. Hvorvidt det som tilbys hos LKE/CBE & co, er dette, gjenstår jo å se. For meg høres det dyrt ut, men det står jo ikke noe om hvor omfattende det er, eller mer om hva det faktisk innebærer. 4000 var oppstartsprisen. Deretter var det 2500 per måned. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Omy Skrevet 6. januar 2021 #33943 Del Skrevet 6. januar 2021 2 hours ago, tranedatter said: Og siste treningsinnlegget på instagram: Frua burde trene mer og sminke seg mindre. Svak i overkroppen under burpees . Man ser at liksom overkroppen henger etter med svai i ryggen fordi hun har vansker med å komme seg opp i "ett hopp". Allerede på rep 2 har hun vansker med å hoppe opp ordentlig. Tredje rep får vi ikke se... Det er virkelig 🤐. De har helt klart sett seg blind på hverandre om de tenker at det var en god ide å bruke frua som frontfigur. Det er ikke vanskelig å finne gode treningsvideoer på YT - helt gratis - hvor det faktisk fokuseres på god teknikk. I tillegg fokuserer gode trenere på å forklare tilpassninger og viktige momenter i øvelsene. På IG svarte de (LKE) på et spørsmål om søvn ifht forbrenning at om man sover lite, så er man mer aktiv og forbrenner derfor flere kalorier. Om dette er det han lærer i studiene sine, blir jeg skremt. Jeg trodde at "alle" visste at søvnunderskudd kan påvirke vekt/forbrenning negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. januar 2021 #33944 Del Skrevet 6. januar 2021 Omy skrev (31 minutter siden): Det er virkelig 🤐. De har helt klart sett seg blind på hverandre om de tenker at det var en god ide å bruke frua som frontfigur. Det er ikke vanskelig å finne gode treningsvideoer på YT - helt gratis - hvor det faktisk fokuseres på god teknikk. I tillegg fokuserer gode trenere på å forklare tilpassninger og viktige momenter i øvelsene. På IG svarte de (LKE) på et spørsmål om søvn ifht forbrenning at om man sover lite, så er man mer aktiv og forbrenner derfor flere kalorier. Om dette er det han lærer i studiene sine, blir jeg skremt. Jeg trodde at "alle" visste at søvnunderskudd kan påvirke vekt/forbrenning negativt. Jepp, det er allmennkunnskap. Søvnmangel og stress gjør at man lettere kan legge på seg. Herlighet, såpass bør man vite som utdannet PT. Hvor er han utdannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Omy Skrevet 6. januar 2021 #33945 Del Skrevet 6. januar 2021 2 minutter siden, Lin11 said: Jepp, det er allmennkunnskap. Søvnmangel og stress gjør at man lettere kan legge på seg. Herlighet, såpass bør man vite som utdannet PT. Hvor er han utdannet? Aner ikke hvor han tar utdannelse. De færreste rene pt-utdannelser er vel i tillegg svært enkle. Pedagogikk er åpenbart ikke et emne, ref. svaret han gav en nybegynner om løping (Borg-skalaen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. januar 2021 #33946 Del Skrevet 6. januar 2021 Synes det er relativt uetisk å rådgi en 14-åring som er redd for overtrening. Er det egentlig lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 6. januar 2021 #33947 Del Skrevet 6. januar 2021 Ireth skrev (23 timer siden): Ser det har kommet noen oppdateringer på netfit.no, som forteller oss litt mer om denne totalpakken de skal levere. Det er "online coaching", "produkter/coaching" hvor man kan velge mellom løp, styrke og kosthold. Ellers er det "treningsreiser" og "nettbutikk". Lukter vi en CBE-kolleksjon med treningstøy her? Ser disse 4000,- innebærer coaching mot løp og konkurranser, og har en oppstartspris per måned. 2500,- per måned etter det. Dette da med lovnader om kommunikasjon 24/7. (Tilføyelse: står på netfit sin instagramstory) Dette kommer da i tillegg til appen. Så det blir spennende å se om dette har likhetstrekk med denne berømte løpeturen på 7 fjelltopper og x antall høydemeter, som i realiteten endte opp som noe helt annet. Og som de selvfølgelig hadde planlagt perfekt, med perfekt mengde utstyr, mat og klær hvor innholdet i sekken vokste i takt med bekymringsmeldingene i kommentarfeltet. Bortsett fra hodelykter da, men de trengte egentlig ikke det. Håper virkelig for kundenes skyld at de når de 7 fjelltopper denne gangen. Tror det hele kommer til å ende som for ABD 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 6. januar 2021 #33948 Del Skrevet 6. januar 2021 Marsh skrev (1 time siden): Tror det hele kommer til å ende som for ABD Det tror jeg ikke, for disse to har teft for å tjene penger, og de har sikkert litt på kistebunnen ett eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 6. januar 2021 #33949 Del Skrevet 6. januar 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Synes det er relativt uetisk å rådgi en 14-åring som er redd for overtrening. Er det egentlig lov? Tenkte også på dette når jeg så det. Om det er lov er det i alle fall ekstremt uetisk. Synes det er langt over kanten å rådgi en ung tenåring i forhold til trening uten å ha noe mer bakgrunnsinfo om vedkommende. Typisk cbe og co. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Omy Skrevet 6. januar 2021 #33950 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Det kan hende at LKE er mer kunnskapsrik enn han fremstår som, men jeg tenker at du skal nærmest være ekspert på ditt felt for å gi råd på det nivået det kan virke som de (han) ønsker å legge seg. Vi har flere treningsprofiler i Norge som sitter med atskillig mer erfaring og kunnskap enn LKE, og som klarer å tilpasse veiledning og undervisning etter kundens fysiske form og kunnskapsnivå. Yngvar Andersen og hans team på Naardic er et av mange eksempler på folk som får trening til å virke gøy. Noe helt annet enn manisk mølleløping og tabellstirring i Særp. Jeg har faktisk tenkt at både herr og fru Eriksen sliter med lavt selvbilde, de higer så etter å fremstå som noe helt annet enn de er. Og det i en tid der stadig fler mennesker er på jakt etter jordnært og autentisk. Endret 6. januar 2021 av Omy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 6. januar 2021 #33951 Del Skrevet 6. januar 2021 Omy skrev (49 minutter siden): Det kan hende at LKE er mer kunnskapsrik enn han fremstår som, men jeg tenker at du skal nærmest være ekspert på ditt felt for å gi råd på det nivået det kan virke som de (han) ønsker å legge seg. Vi har flere treningsprofiler i Norge som sitter med atskillig mer erfaring og kunnskap enn LKE, og som klarer å tilpasse veiledning og undervisning etter kundens fysiske form og kunnskapsnivå. Yngvar Andersen og hans team på Naardic er et av mange eksempler på folk som får trening til å virke gøy. Noe helt annet enn manisk mølleløping og tabellstirring i Særp. Jeg har faktisk tenkt at både herr og fru Eriksen sliter med lavt selvbilde, de higer så etter å fremstå som noe helt annet enn de er. Og det i en tid der stadig fler mennesker er på jakt etter jordnært og autentisk. 👏Dette. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 6. januar 2021 #33952 Del Skrevet 6. januar 2021 Mye umerket reklame på netfit sin IG story. Balion skal vel merkes? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 6. januar 2021 #33953 Del Skrevet 6. januar 2021 Pippio skrev (13 minutter siden): Mye umerket reklame på netfit sin IG story. Balion skal vel merkes? Jeg har spurt Forbrukertilsynet om dette: "Reglene for merking av reklame gjelder først og fremst på profiler hvor reklamen blandes sammen med annet innhold, og brukeren ikke kan skille mellom hva som er reklame og ikke, hvis det ikke er merket. Hvis det derimot er snakk om en bedriftsprofil, stiller det seg litt annerledes. Utgangspunktet er at man ikke trenger å merke innlegg på en rendyrket bedriftsprofil, fordi følgerne vil forstå av sammenhengen at innleggene er reklame." Så det.. 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No One Skrevet 6. januar 2021 #33954 Del Skrevet 6. januar 2021 Altså, hvem gidder å kjøpe treningsprogram fra frua som virker å ha et noe usunt og anstrengt forhold til mat og kropp, eller mannen som redigerer sin allerede meget slanke kone enda slankere?? Useriøst og uprofft opplegg i mine øyne! 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 6. januar 2021 #33955 Del Skrevet 6. januar 2021 Vipser skrev (19 minutter siden): Jeg har spurt Forbrukertilsynet om dette: "Reglene for merking av reklame gjelder først og fremst på profiler hvor reklamen blandes sammen med annet innhold, og brukeren ikke kan skille mellom hva som er reklame og ikke, hvis det ikke er merket. Hvis det derimot er snakk om en bedriftsprofil, stiller det seg litt annerledes. Utgangspunktet er at man ikke trenger å merke innlegg på en rendyrket bedriftsprofil, fordi følgerne vil forstå av sammenhengen at innleggene er reklame." Så det.. 🤪 Takk for forklaring ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 6. januar 2021 #33956 Del Skrevet 6. januar 2021 1 hour ago, Vipser said: Jeg har spurt Forbrukertilsynet om dette: "Reglene for merking av reklame gjelder først og fremst på profiler hvor reklamen blandes sammen med annet innhold, og brukeren ikke kan skille mellom hva som er reklame og ikke, hvis det ikke er merket. Hvis det derimot er snakk om en bedriftsprofil, stiller det seg litt annerledes. Utgangspunktet er at man ikke trenger å merke innlegg på en rendyrket bedriftsprofil, fordi følgerne vil forstå av sammenhengen at innleggene er reklame." Så det.. 🤪 Da stiller spørsmålet seg hvorvidt carolinebergeriksen.no er en rendyrket bedriftsprofil eller ikke. I henhold til Treasures AS' bedriftsprofil, er formålet følgende: Quote Bloggvirksomhet for salg av annonseplass til bedriftskunder, investere i verdipapirer, investere i andre virksomheter, utvikling av applikasjoner og annet som naturlig faller sammen med dette. https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20200001044785&sokeverdi=913868684 - hvilket tilsier at ja, det er en bedriftsprofil. I så henseende slår det øyeblikkelig beina under CBEs argumentasjon om at mindreårige ikke brukes i kommersielt arbeid. I tillegg fjerner det grunnlaget for CBEs påstand om at "hun ikke kan skjule at hun har barn". På den annen side, så blander CBE velvillig privat og bedriftsrelatert informasjon etter lyst og humør. Og da er de i så fall pliktig til å merke reklamen TYDELIG (noe som CBE åpenbart har problemer med evt. vegrer seg å gjøre). 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. januar 2021 #33957 Del Skrevet 6. januar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 6. januar 2021 #33958 Del Skrevet 6. januar 2021 2 hours ago, No One said: Altså, hvem gidder å kjøpe treningsprogram fra frua som virker å ha et noe usunt og anstrengt forhold til mat og kropp, eller mannen som redigerer sin allerede meget slanke kone enda slankere?? Useriøst og uprofft opplegg i mine øyne! Ungdom med et høyst usunt forhold til kropp. Og dem er det mange av, særlig blant de som føler influensere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 6. januar 2021 #33959 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg har ingen tro på at unge kommer til å kjøpe Netfit pakken. Kvinner på min alder derimot kommer til å kjøpe - gjerne de som deler frua sine mål om å holde seg tynnest mulig livet ut. Vi er da ressurssterke kvinner på 32+ Det er da nok av damer i alle aldre på Frogner som spankulerer rundt med for mye tid på dagtid i treningstights. Det er mye utfordringer knyttet til kropp i alle aldre. Det er ikke bare forbeholdt de unge. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 6. januar 2021 #33960 Del Skrevet 6. januar 2021 Hunter7 skrev (1 time siden): Da stiller spørsmålet seg hvorvidt carolinebergeriksen.no er en rendyrket bedriftsprofil eller ikke. I henhold til Treasures AS' bedriftsprofil, er formålet følgende: https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20200001044785&sokeverdi=913868684 - hvilket tilsier at ja, det er en bedriftsprofil. I så henseende slår det øyeblikkelig beina under CBEs argumentasjon om at mindreårige ikke brukes i kommersielt arbeid. I tillegg fjerner det grunnlaget for CBEs påstand om at "hun ikke kan skjule at hun har barn". På den annen side, så blander CBE velvillig privat og bedriftsrelatert informasjon etter lyst og humør. Og da er de i så fall pliktig til å merke reklamen TYDELIG (noe som CBE åpenbart har problemer med evt. vegrer seg å gjøre). Spørsmålet mitt gjaldt Netfit vs CBE.no. Sistnevnte skal merke reklame pga blanding, førstnevnte trenger ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå