Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Riktig.. 

Det man ser via hennes SoMe er tilrettelagt for HENNE.. Og ikke for andre. Det er nok der LKE sin jobb kommer inn, når diett å programm skal tilpasses å tilrettelegge for andre mennesker som ikke er som henne.

Jeg bruker ofte Funkygine i mine argumentasjoner og det er fordi hun trener som ALLE kan og ikke viser til en stram holding til sin kropp. Funkygine blir rett å slett fornærmet om hun ikke får spise den pastaen eller burgeren som hun har så lyst på. Hennes motivasjon er at man skal kunne spise akkurat det man vil med måte uten måtte ha dårlig samvittighet dagen derpå. Trening skal både være en lek å øke lysten til å gjøre det. Ikke ett tvangstanker eller en form før "straff" fordi man har hatt en ekstra hyggelig helg med venner eller familien sin.

Når jeg ser på CBE trener så ser jeg ei som ikke er opptatt av å gjøre det riktig, men ei som er opptatt av å se bra ut foran kameraet. De har hatt to LIVE sending med Netfit og det ble med det. Mine tanker er nok den at de falt ikke i smak hos mange pga de så hvor lite fokusert hun var på selveste øktene.

De få tilbakemeldingene hun/de har fått tilbake har hun visst litt fram, men det gir ikke noe god inntrykk likevel. Jeg anser at de har fått lite tilbakemeldinger pga det har vært helt stilt på bloggen å IG storie om det.

Jeg må ærlig si at jeg er nysgjerrig på hvor mange som har kjøpt medlemskap i Netfit UTEN å ha mottatt noe som helst av det lovende innholdet. For Netfit er enda IKKE blitt lansert. Heller ikke denne appen som CBE slet så fryktelig med å velge rette logo til. Så hun måtte spørre både leserne og følgerne hvilken logo som var best. Når begge logoene var så kliss like at man så ikke forskjellen på dem.

Nå er ikke Netfit lansert ennå, så ingen har kjøpt medlemskap...

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

Gjest tranedatter
Skrevet
4 timer siden, Ikkenoledig skrev:

De har vel hatt en intressemelding en god stund. Kanskje ikke fått så  mange interessenter?

Finnes sikkert statistik om hvor mange % av interesserte som er reelle kunder.

Istede for å legge penger på fancy sminke, klær, filming (og en gang til filming), så hva med å leverere en konkuransedyktig produkt? Dessverre for cbe.no finnes det jo allerede etablerte lignende produkter, mange gratis.

Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av MiniMjau
Skrevet (endret)
11 timer siden, Ikkenoledig skrev:

18.8 skrev de at de snart får betaversjonen av appen, som de skal vise fram. 

Følgere har nylig spurt om når appen lanseres, men ikke fått svar. (Insta netfit.no) 

I Google play ligger 3 apper som heter netfit, hvor 2 av dem er treningsapper.  

Lagt til: ingen av appene er netfit.no

Endret av MiniMjau
  • Liker 13
Skrevet

Kanskje det bare er en gimmick😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke at det blir noen lansering. De får nok ikke ferdigstilt den. 

Det er synd for de har lagt ned mye tid og arbeid, og ideen var nok god den gangen for fem (?) år siden. Men nå går tiden fra dem og jeg tror det er fare for at markedet er mettet med mer inspirerende aktører. 

• Liker 14
Skrevet

Altså 4 splitter nye oktoberfest kostymer? Håper hun sender tilbake de hun ikke bruker. Jeg er ikke veldig miljøbevisst selv, men dette her klarer til å med jeg å se er galskap. 

• Liker 27
Skrevet
6 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg tror dessverre ikke at det blir noen lansering. De får nok ikke ferdigstilt den. 

Det er synd for de har lagt ned mye tid og arbeid, og ideen var nok god den gangen for fem (?) år siden. Men nå går tiden fra dem og jeg tror det er fare for at markedet er mettet med mer inspirerende aktører. 

Jeg tenker det samme. Det er så mange gode aktører på markedet nå at jeg ikke helt ser at CBE`s Netfit kommer til å slå an. Men hvem vet, kanskje jeg blir overrasket. 

Ideèn var god DA, men det skjedde ingenting. De har "teaset" om dette i så lang tid nå at sikkert flere enn meg er lei av det før det engang er lansert og oppe og går. 

• Liker 14
Skrevet

Det var da en temmelig basal skrivefeil i "overskriften" på en video.. "No breakes" 🙈

https://imgur.com/a/Cq1Q7UF

Uansett om det er slurvefeil eller mangel på kunnskap virker det uprofesjonelt. Håper de har lest korrektur i den ferdige appen.

• Liker 17
Skrevet (endret)
4 timer siden, Isild skrev:

Jeg tenker det samme. Det er så mange gode aktører på markedet nå at jeg ikke helt ser at CBE`s Netfit kommer til å slå an. Men hvem vet, kanskje jeg blir overrasket. 

Ideèn var god DA, men det skjedde ingenting. De har "teaset" om dette i så lang tid nå at sikkert flere enn meg er lei av det før det engang er lansert og oppe og går. 

Hvorfor medkemskap gjennom en app som forsinkes til stadighet, når potensielle kunder kan gå rett til Adrian Pauls egne nettsider og portal for nettopp det samme tilbudet til en grei pris? Eksistert i noen år har det også, og Adrian Paul er profilert og kan trening. Han trenger ikke netfit.no. Det er Treasures AS som trenger ham.

http://www.optimaltrener.no/

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 14
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Hvorfor medkemskap gjennom en app som forsinkes til stadighet, når potensielle kunder kan gå rett til Adrian Pauls egne nettsider og portal for nettopp det samme tilbudet til en grei pris? Eksistert i noen år har det også, og Adrian Paul er profilert og kan trening. Han trenger ikke netfit.no. Det er Treasures AS som trenger ham.

Var ikke klar over at han også har sin egen side - som er oppe og går. Da hadde valget vært enkelt for min del iallefall hvis jeg var ute etter et slikt opplegg. 

Endret av Isild
  • Liker 10
Gjest CecilieX
Skrevet
7 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Dette er veldig rart, men det er da enda rarere at NetfitAS først hadde foretningsadresse hjemme hos CBE, men at de kort tid etter etablering endret adresse til co/Adrian Paul og en Oslo-adresse.

https://www.proff.no/selskap/netfit-as/oslo/helsetjenester/IDN50R406Y3/

Merkelig hele greia

Skrevet (endret)

Domenet Netfit.no eies også av Adrian Paul, tilbake til mai 2018 da det ble etablert.

Det er blitt lenket til flere ganger her inne, også av meg.

Tilføyelse: Adressen som oppgis er ikke tilhørende APs firmaadresse, selv om domenet eies av APs eget firma. Har han firmaet på samme oppgitte adresse?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 6
Skrevet

Bolle som 'premie'.. her skal den tidlig krøkes som anstrengt forhold til mat skal få, skjønner jeg. :forvirret:

• Liker 48
Skrevet
3 timer siden, Isild skrev:

Var ikke klar over at han også har sin egen side - som er oppe og går. Da hadde valget vært enkelt for min del iallefall hvis jeg var ute etter et slikt opplegg. 

3 timer siden, CecilieX skrev:

Dette er veldig rart, men det er da enda rarere at NetfitAS først hadde foretningsadresse hjemme hos CBE, men at de kort tid etter etablering endret adresse til co/Adrian Paul og en Oslo-adresse.

https://www.proff.no/selskap/netfit-as/oslo/helsetjenester/IDN50R406Y3/

Merkelig hele greia

2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Domenet Netfit.no eies også av Adrian Paul, tilbake til mai 2018 da det ble etablert.

Tilføyelse: Adressen som oppgis er ikke tilhørende APs firmaadresse, selv om domenet eies av APs eget firma. Har han firmaet på samme oppgitte adresse?

Dette her var jeg ikke klar over.. 

Men hvordan er det mulig at siden til Adrian er oppe å går, men ikke Netfit? Er han kun partner eller både medeiere å partner? Noen som vet kanskje mer om det her?

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, loffen skrev:

Bolle som 'premie'.. her skal den tidlig krøkes som anstrengt forhold til mat skal få, skjønner jeg. :forvirret:

Premie for 4 års kontroll? 😳

• Liker 12
Skrevet

Ingen selfies etter Osloturen i går? 
😱

• Liker 25
Skrevet (endret)

Igrunn så vet jeg ikke om det er vanlig eller normalt å gi en 4åring noe premie etter 4års kontroll etc. Ellers så kan det være at CBE bare MÅTTE fylle opp SoMe siden hun ikke har noe generelt å fylle kanalene sine opp med.. Om det skulle være til interesser så kunne hun heller tatt følgerne bak fasaden på Netfit, og vist fram hvor langt de er kommet og hvordan det ene å det andre gjøres. LKE viste litt fram av det på sin IG konto, og det ble med det. Skuffende.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Gjest CecilieX
Skrevet
3 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

1881.no oppgir NetFit.no-adressen om du søker på Adrian Paul. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...