Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Pås said:

Bare det at vi faktisk kjenner hennes undertøysvaner er så flaut at jeg rødmer... 😉

Ja, det er helt sikkert 😳.
Ellers forstår jeg ikke at det reageres så mye på at Treasures AS viser fram undertøy, med begrunnelse at modellen ikke bruker det til vanlig. Det er jo bare en betalt modell som viser fram betalt reklame?
(Det er mange andre grunner til at undertegnende reagerer på undertøysreklamen)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Isild skrev:

https://www.vgtv.no/video/205784/er-bloggen-doed

Så akkurat denne snutten fra Harm og Hegseth, 

Som jeg skrev tidligere i tråden, så virker det som om de driver og avvikler bloggen. Mange går derfra til Instagram. Eller om CBE supplerer med bloggen iblant? Det er jo ikke rart at mange bytter plattform.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bildene på siste blogginnlegg var veldig fine! Men hvorfor har de kalt et sted ute i vakker norsk natur for "Hotel California" :vetikke:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Syns bildene på siste blogginnlegg var veldig fine! Men hvorfor har de kalt et sted ute i vakker norsk natur for "Hotel California" :vetikke:

Enig. Skikkelig flotte og stemningsfulle høstbilder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som hun er i gang med sitt tredje prosjekt med mymuse.no så kan man bare begynne å krysse av på kalenderen når det det blir lagt ut for salg. For det slår ikke feil at hennes produkter ikke klare å holde seg før mymuse.no må sette ned prisen for få salget til og gå opp. CBE promotere altså alt for lite for ting hun er med på. Twentyfour har fått såå mye mer gratis promotering, og reklamering enn noen annet produkt hun har hatt på seg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pås skrev:

Bare det at vi faktisk kjenner hennes undertøysvaner er så flaut at jeg rødmer... 😉

Ja, jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man vil dele sånne ting, det er utenfor min fatteevne

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange har nevnt hatt bloggen er på sin siste vise. Jeg tenker at det kan være noe i det.. Mulig derfor Netfit ikke har blitt lansert når det skulle. For nå er vi i oktober og det skulle ha vært lansert i august/september.

Men jeg finner det pitte litt merkelig at hun minner så mye tilbake når de små var baby etc. Jeg har brukt litt av lørdagen av å se om de jeg følger og andre influencere driver også på med denne minne greia. Men kunne ikke se at det var noe jeg kunne sammenligner med eller se at det er vanlig ting å gjøre på IG. Vet at det er noe som gjøres ofte på Facebook.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Tja. Hun er jo en kvinne som har fått til en del da. En business som har vært ganske så innbringende i 10 år. Tror nok hun for lengst har kommet ut av tenårene, men mulig ikke alle forstår at det er mulig å være mamma, over tretti, drive business og ikke være sånn som moralens voktere mener hun burde være. 

Hun har absolutt fått til en hel del masse. Hun har vært en av norges største bloggere i veldig mange år, hun har hatt flere ulike kolleksjoner med sitt navn på, og hun har vært med på flere TV-programmer (bloggerne, skal vi danse, flere god kveld og god morgen Norge programmer). 

At hun har fått til mye gjennom årenes løp, og vært i gamet så lenge, gjør at jeg stiller enda høyer krav til både innleggene og til hvordan bedriften drives. Jeg forventer for eksempel at en noen som har holdt på så lenge klare å omstille seg, følge med, være aktuelle og samtidig ivareta de regler og retningslinjer som til en hver tid er gjeldene. 

Her mener jeg de svikter stort, og mest av alt er det synd for bedriftseierne selv for de tror jeg er på vei til å surre bort livsgrunnlaget sitt, men samtidig på veien lurer de uskyldige lesere og følgere, og det er jo ikke greit. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pop up bruker skrev:

Hun har absolutt fått til en hel del masse. Hun har vært en av norges største bloggere i veldig mange år, hun har hatt flere ulike kolleksjoner med sitt navn på, og hun har vært med på flere TV-programmer (bloggerne, skal vi danse, flere god kveld og god morgen Norge programmer). 

At hun har fått til mye gjennom årenes løp, og vært i gamet så lenge, gjør at jeg stiller enda høyer krav til både innleggene og til hvordan bedriften drives. Jeg forventer for eksempel at en noen som har holdt på så lenge klare å omstille seg, følge med, være aktuelle og samtidig ivareta de regler og retningslinjer som til en hver tid er gjeldene. 

Her mener jeg de svikter stort, og mest av alt er det synd for bedriftseierne selv for de tror jeg er på vei til å surre bort livsgrunnlaget sitt, men samtidig på veien lurer de uskyldige lesere og følgere, og det er jo ikke greit. 

De hadde et veldig bra økonomisk år for bedriften i fjor. Har ingen tro på at de er i ferd med å surre bort livsgrunnlaget sitt. Men enig i at det sikkert er sunt å fornye seg litt. De kunne hatt enda mer fokus på mat og oppskrifter f.eks. Alltid veldig fristende oppskrifter og matbilder de legger ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
På 29.9.2020 den 22.25, Måne Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger.

Måne, admin.

52 minutter siden, Måne Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger.

Måne, admin.

De siste dagene har altså tråden blitt ryddet for avsporinger og BARE det, på tross av påstander om brukerdebatt og ufine kommentarer. 

Jeg ber alle bite seg merke i dette, både de som påstår seg angrepet og de (inkl meg) som biter på disse forsøkene på å avspore tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som legger merke til at det er ekstremt mye mere eksponering av barna når mannen er borte? Nesten hele dagen deres er dokumentert på insta. Sånn har det vært tidligere også, når LK ikke er hjemme. Da blir alt fra frokost med kakao, kverning av kaffebønner, tur og shopping av gresskar dokumentert.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, MiniMjau skrev:

"IKKE rør pizzaingrediensene før mamma har fått filmet og publisert på insta da barn!!"

Var  ikke bildet av pizzaen merket med  #forthekids? Det hadde tatt seg ut om folk trodde hun skulle spise vanlig pizza. 

Verdt å lese denne her om det å vise frem et glanset liv, noe CBE har basert hele jobben sin på:

https://www.nrk.no/ytring/falsk-lykke-1.15183061

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke skrevet i denne tråden før, men har fulgt med ganske lenge. Har registrert mange kommentarer om umerka reklame underveis. Jeg bare lurer på om noen faktisk tipser forbrukertilsynet eller om det bare blir oppfordra til det i denne tråden? Mener jeg leste for en god stund siden at folk også hadde sendt e-post til (en av?) bedriftene som hadde reklame på bloggen og meldt at de ikke kommer til å handle fra dem nettopp fordi de bruker CBE.no som reklamekanal. Har noen skrevet til f.eks Twentyfour? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde jo tipse de for at hingst kjøpt de jakkene selv tror jeg ikke på. I ny farge på bloggen i dag, men matchende sko. Det er ikke mulig at et voksent menneske kjøper, ja, hva er det? Tre-fire par fjellsko i løpet av en sesong. Og selv om hun gjerne vil ha det til at de går mye i fjellet gjør de absolutt ikke det og uansett ikke slitt ut så mange par sko. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

De siste dagene har altså tråden blitt ryddet for avsporinger og BARE det, på tross av påstander om brukerdebatt og ufine kommentarer. 

Jeg ber alle bite seg merke i dette, både de som påstår seg angrepet og de (inkl meg) som biter på disse forsøkene på å avspore tråden. 

Moderering alene er vel ikke styrende for hva som er greit? Hvis en har et budskap så er det et poeng å utvise god folkeskikk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...