123Frustrert Skrevet 2. oktober 2020 #29021 Del Skrevet 2. oktober 2020 Synes ikke helt det henger på greit at cbe reklamerer for undertøy når hun nesten aldri bruker bh og sjelden truse( ref at hun alltid trener uten truse og det er jo ofte hun går i treningstøy).. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 2. oktober 2020 #29022 Del Skrevet 2. oktober 2020 55 minutter siden, 123Frustrert skrev: Synes ikke helt det henger på greit at cbe reklamerer for undertøy når hun nesten aldri bruker bh og sjelden truse( ref at hun alltid trener uten truse og det er jo ofte hun går i treningstøy).. Logikken henger ikke på grep hos henne. Jeg stiller meg også uforståelig til hele mymuse opplegget som hun er med på, pga vi vet at hun ikke bruker undertøy eller BH. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 2. oktober 2020 #29023 Del Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, 123Frustrert skrev: Synes ikke helt det henger på greit at cbe reklamerer for undertøy når hun nesten aldri bruker bh og sjelden truse( ref at hun alltid trener uten truse og det er jo ofte hun går i treningstøy).. Kan jo tenkes at hun og Ektemann-Åge nyter undertøyet bak soverommets (åpne) dører da.. I hvertfall det som hintes til 😒 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. oktober 2020 #29024 Del Skrevet 2. oktober 2020 37 minutter siden, Corinne skrev: Kan jo tenkes at hun og Ektemann-Åge nyter undertøyet bak soverommets (åpne) dører da.. I hvertfall det som hintes til 😒 Neinei. I følge Bloggerne er LKE uinteressert i hva slags undertøy hun bruker, til CBE sin irritasjon. Det er den typen informasjon som deles til vilt fremmede. Det slo meg at dette kunne jeg samtalt om med venninnene mine (kanskje) og det er jo dette som underbygger problematikken med hva som er privat og hva som er business. Hadde en ansatt i undertøysbutikken fortalt meg slike private greier så hadde jeg tenkt at hun manglet noen sosiale antenner. Men dette er altså kombinasjonen vi møter i Blogglandia og som er grunnlaget for at influencere kan leve godt av businessen sin; venninnenarrativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 2. oktober 2020 #29025 Del Skrevet 2. oktober 2020 Sett igjennom storyen til CBE på insta nå. Og det slår meg, hva om hun hadde opptrådd mere proffesjonelt? Kanskje hun kunne nådd ut til flere med en mere voksen måte å formidle budskapet på. Måten hun snakker og oppfører seg på, minner mere om en tenåring enn en voksen dame på over 30 år. På meg, virker det som om hun henvender seg til ungdommer i alderen 15-20 år, med tanke på språk og oppførsel. Veldig mye bruk av ordene "lissom" og "syyykt". Og så legger man til masse "ehhmm", kunstig latter og veiving med armene, enten ene hånda bak hodet eller så er det peking med fingrene med de lange klørne rett i trynet. Kan ikke skjønne at dette er noe som fenger folk over 25 år. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. oktober 2020 #29026 Del Skrevet 2. oktober 2020 33 minutter siden, Minnie Mus skrev: Kan ikke skjønne at dette er noe som fenger folk over 25 år. Jeg kan ikke skjønne at det herr og fru CBE holder på med kan fenge noen som helst uansett alder, men virker som om annonsørene ennå ikke har skjønt det, men den dagen kommer heldigvis 🤣 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. oktober 2020 #29027 Del Skrevet 2. oktober 2020 Tenåringer er selvopptatte. Caroline Berg-Eriksen kom aldri ut av tenårene. Og den evige kunstige latteren etter hver setning. Eller nervøs. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 2. oktober 2020 #29028 Del Skrevet 2. oktober 2020 8 minutter siden, Surikatt skrev: Tenåringer er selvopptatte. Caroline Berg-Eriksen kom aldri ut av tenårene. Og den evige kunstige latteren etter hver setning. Eller nervøs. Tja. Hun er jo en kvinne som har fått til en del da. En business som har vært ganske så innbringende i 10 år. Tror nok hun for lengst har kommet ut av tenårene, men mulig ikke alle forstår at det er mulig å være mamma, over tretti, drive business og ikke være sånn som moralens voktere mener hun burde være. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. oktober 2020 #29029 Del Skrevet 2. oktober 2020 9 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Tja. Hun er jo en kvinne som har fått til en del da. En business som har vært ganske så innbringende i 10 år. Tror nok hun for lengst har kommet ut av tenårene, men mulig ikke alle forstår at det er mulig å være mamma, over tretti, drive business og ikke være sånn som moralens voktere mener hun burde være. Antyder du at Caroline er litt sånn "crazy"? En sånn utradisjonell, frigjort kvinne som går sine egne veier, selv om hun har passert 30 og har barn?🤣 Sorry altså, men det er vel omtrent det motsatte av hva jeg oppfatter henne som😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. oktober 2020 #29030 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 23 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Tja. Hun er jo en kvinne som har fått til en del da. En business som har vært ganske så innbringende i 10 år. Tror nok hun for lengst har kommet ut av tenårene, men mulig ikke alle forstår at det er mulig å være mamma, over tretti, drive business og ikke være sånn som moralens voktere mener hun burde være. Tja. Brudd på markedsføringsloven og alkoholloven. Manglende respekt og forståelse for barns rettigheter. Redigering av eget utseende. Kommentarfeltjuks. Dette er noe av det hun har fått til de siste 10 årene. Om du mener å påpeke at hun jevnlig bryter lover og rettigheter går under å være moralens vokter, tror jeg du har misforstått uttrykket. Hun oppfører seg faktisk verre enn en tenåring. Jeg har aldri sett noen som er så forelska i sitt eget speilbilde og stirrer henført inn i mobilen mens hun lager trutmunn og andre grimaser. Er det mulig? Endret 2. oktober 2020 av Surikatt 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 2. oktober 2020 #29031 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Jaha. Det kvinnen bak denne påvirkerbedriften har "fått til" er først og fremst å selge sin kropp, sine barn og sitt hjem til reklameformål. For folk med mer behov for privatliv, og for å skjerme sin familie, virker det ganske merkelig og uforståelig å trives med og bo i et gjennomsponset hjem, som vises fram når som helst mot betaling. Skapene på soverommet, peisen, bildene på veggen, baderommet, fotoalbumene (!), barnerommene, lekene, julepynten, barnas lekehus! Vanskelig å forstå, men vi er jo forskjellige. Det vanskeligste å forstå eller akseptere, er valget om å dra inn barna og deres privatliv (bursdager, ferier, lek, måltider, hytteturer, kos med foreldre osv. osv.) i dette reklamesirkuset. Endret 2. oktober 2020 av Villroses hage 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. oktober 2020 #29032 Del Skrevet 2. oktober 2020 Og så er det for fankern ikke merket som reklame som det skal. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 2. oktober 2020 #29033 Del Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Surikatt skrev: Tja. Brudd på markedsføringsloven og alkoholloven. Manglende respekt og forståelse for barns rettigheter. Redigering av eget utseende. Kommentarfeltjuks. Dette er noe av det hun har fått til de siste 10 årene. Om du mener å påpeke at hun jevnlig bryter lover og rettigheter går under å være moralens vokter, tror jeg du har misforstått uttrykket. Hun oppfører seg faktisk verre enn en tenåring. Jeg har aldri sett noen som er så forelska i sitt eget speilbilde og stirrer henført inn i mobilen mens hun lager trutmunn og andre grimaser. Er det mulig? Tja. Hun har jo fått til en del. Du får henne til å fremstå som en kriminell. Hun er en ordinær rosablogger som ikke er verken bedre eller verre enn andre bloggere. Men dyktig er hun jo og tjener godt på det hun driver med. År etter år. Oppfører seg verre enn en tenåring? Blir du seriøst provosert av at en over tretti år gammel kvinne lager trutmunn? Hvordan er det mulig å bli så provosert over noe sånt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. oktober 2020 #29034 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Tja. Hun har jo fått til en del. Du får henne til å fremstå som en kriminell. Hun er en ordinær rosablogger som ikke er verken bedre eller verre enn andre bloggere. Men dyktig er hun jo og tjener godt på det hun driver med. År etter år. Oppfører seg verre enn en tenåring? Blir du seriøst provosert av at en over tretti år gammel kvinne lager trutmunn? Hvordan er det mulig å bli så provosert over noe sånt? Blir vel mer flau på hennes vegne. Og barnas. Hva kaller du å bryte lover, da? At lover er idiotiske? Endret 2. oktober 2020 av Surikatt 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 3. oktober 2020 #29035 Del Skrevet 3. oktober 2020 Blogging som fenomen ser ut til å snart bli historie. Netfit ser ikke ut til å fungere og hva har hun da igjen? Insta?? 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. oktober 2020 #29036 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, Surikatt skrev: Blogging som fenomen ser ut til å snart bli historie. Netfit ser ikke ut til å fungere og hva har hun da igjen? Insta?? 😂 https://www.vgtv.no/video/205784/er-bloggen-doed Så akkurat denne snutten fra Harm og Hegseth, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. oktober 2020 #29037 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 23 minutter siden, Isild skrev: https://www.vgtv.no/video/205784/er-bloggen-doed Så akkurat denne snutten fra Harm og Hegseth, Fantastisk oppsummert! Jeg digger Vegard. Det er jo forresten helt klart at bloggen til cbe blir sakte, men sikkert utradert. Få og uinteressante innlegg, tilnærmet null aktivitet i kommentarfeltet og lite nytt er jo klare tegn på det. Godt nytt for de små, i det minste 💕 Endret 3. oktober 2020 av Halle-Palle 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. oktober 2020 #29038 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Fantastisk oppsummert! Jeg digger Vegard. Enig! Dette var spot on. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. oktober 2020 #29039 Del Skrevet 3. oktober 2020 19 timer siden, 123Frustrert skrev: Synes ikke helt det henger på greit at cbe reklamerer for undertøy når hun nesten aldri bruker bh og sjelden truse( ref at hun alltid trener uten truse og det er jo ofte hun går i treningstøy).. Seriøst? Hun går i veldig mye annet enn treningstøy, ergo bruker hun ofte truse. Og selv om hun bruker bh sjelden, så bruker hun det iblant, og det er selvfølgelig greit at hun reklamerer for det. Mye saklig.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 3. oktober 2020 #29040 Del Skrevet 3. oktober 2020 Bare det at vi faktisk kjenner hennes undertøysvaner er så flaut at jeg rødmer... 😉 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå