Gå til innhold

sex med eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dere unge damer vet ikke hva dere går glipp av.

Anonymkode: 3bcf2...515

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke 60 men pluss. Og du da 

Anonymkode: 3bcf2...515

Hvorfor later du som om du er en jente i HI?

11 hours ago, AnonymBruker said:

Fins det noen jenter her inne som har vært sammen med menn over 60? Hva kan en forvente seg? Nysgjerrig.

Anonymkode: 3bcf2...515

 

Anonymkode: f2987...b11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, går ann å ha et bra elsker-forhold med respekt uten å "bruke et menneske. For meg skal man behandles bra uansett forhold, selv har jeg aldri hatt one-night. Men flere gode sex/elskerinneforhold. Jeg er mann 41, har elskerinne på 26. Vi er begge enige om dette, sex og kos. Hun vil være fri, samme som meg.

Anonymkode: 3e387...536

Er du gift?

Anonymkode: e9f28...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt sagt. Hvor  mye eldre enn deg var han 

Anonymkode: 3bcf2...515

Jeg var 23 til 24 og han var 56 så rundt 30 år eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har prøvd det. Det et bare pinlig. Du veit dei knallharde kukene du møter på nå? Hehehehe... 60 år gamle kuker er bare en dårlig imitasjon 😜 kommer ikke til å nærme meg en slik slappfis (bokstavlig talt hele mannen er en slappfis med rynkehud på brystkassen, armene, ryggen...alt). Når du tror dei skal ta deg med storm, så er dei slitne og må ligge på rygg. 

Nei, eg tror ikke eg klarer å ha sex med en gammel mann, før jeg er gammel og grå selv. For da er det så lenge siden jeg har vært med en unghingst, at jeg hat glemt hvor digg det er 😜

Anonymkode: 96d7d...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gir  bort, uansett alder, alt  er gjensidig, hvis ikke funker det ikke. 

Anonymkode: 3bcf2...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke tiltrukket av så gamle menn og man kan jo late som at vi som skriver at vi ikke liker det er enkelttilfeller og at det er helt normalt for damer i 20-årene å holde på med menn på 60+, men sannheten er at det ikke er normalt.

At ei på 20 kan synes at en på 40-50 er spennende kan jeg forstå litt bedre, men menn på 60+ er det heller unntaket en regelen som har sjans på 20-åringer.

Anonymkode: 1d0bb...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, går ann å ha et bra elsker-forhold med respekt uten å "bruke et menneske. For meg skal man behandles bra uansett forhold, selv har jeg aldri hatt one-night. Men flere gode sex/elskerinneforhold. Jeg er mann 41, har elskerinne på 26. Vi er begge enige om dette, sex og kos. Hun vil være fri, samme som meg.

Anonymkode: 3e387...536

Enig. Alder er uvesentlig. Har hatt deilig sex med dame 70 gammel 

 

.

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40. Har et forhold til en på 61. Så denne tråden er interessant. Lurer på det samme, hva kan jeg forvente meg? Vi er rett før sex... Snakket om hvor mye vi tenker på sex med hverandre. Og det ligger i kortene at det skjer snart.

Men spent. Jeg syns han er så flott, sexy og jeg tenner på han som som bare det. Ikke forstår jeg at noen rakker ned på menn som er på den alderen. Jeg har forøvrig sett han i bar overkropp og det var ikke mye slapp hud der. Han er veltrent og flott. Alle er jo ikke det men han er det. 

Jeg er litt spent på dette med ereksjonen da. Men forstår at han "kan" utfra hva han snakker om. 

Håper å få oppleve det samme som hun over her,at han er "grådig". Han her har og bare ligget med to. Giftet seg ung. Rundt 24. 

Anonymkode: 65d86...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i begynnelsen av 30-årene så lå jeg noen ganger med en på nesten 60. Det var faktisk helt fantastisk, sexen var veldig god, rå, variert og han fikk meg alltid til å komme flere ganger. Han holdt lenge også. Kroppen var kanskje ikke tipp-topp men han hadde ingen hengehud eller noe som var avtennende

Utenom han så har jeg holdt meg til de på min egen alder eller yngre. De ser gjerne mye bedre ut, men det er ikke mange som har vært i nærheten av så bra som han. Syns at jo yngre de er, jo mer opptatt er de av sin egen tilfredsstillelse 

Jeg er i 40-årene nå og anser meg selv for å ha hatt sex med et representativt utvalg. Hender fremdeles at jeg fantaserer om han innimellom. Dvs sexen, ikke han

Anonymkode: 7edbd...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Merricat skrev:

Jeg var 23 til 24 og han var 56 så rundt 30 år eldre. 

Da  jeg  var 29 hadde jeg et langt forhold til end of som  var 20 eldre  enn meg. Var  helt himmelsk 

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da  jeg  var 29 hadde jeg et langt forhold til end of som  var 20 eldre  enn meg. Var  helt himmelsk 

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Du vet at du identifiseres på koden som står i bunnen av hvert anonyminnlegg? Du spiller rollen både som mannlig 60+ åring og later som du er jente i denne tråden..... det rapporterer jeg deg for. Det er ikke tillatt.

Anonymkode: 1ea9e...043

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du identifiseres på koden som står i bunnen av hvert anonyminnlegg? Du spiller rollen både som mannlig 60+ åring og later som du er jente i denne tråden..... det rapporterer jeg deg for. Det er ikke tillatt.

Anonymkode: 1ea9e...043

Da har du ikke skjont meg. Sorry for 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol nei takk, får ikke en ordentlig hard kuk i den alderen.

Anonymkode: e0a05...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du ikke skjont meg. Sorry for 

Anonymkode: 3bcf2...515

Hva er det vi ikke har skjønt?

Anonymkode: f2987...b11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol nei takk, får ikke en ordentlig hard kuk i den alderen.

Anonymkode: e0a05...cec

Da vet du lite 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du lite 

Anonymkode: 3bcf2...515

Nope.

Anonymkode: e0a05...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok stor forskjell på menn i den alderen, men han på 55 år var det dårligste ligget jeg noen gang hadde hatt. Jeg var 18 på den alderen. Møtte han via en chatteside. Trodde det var noe magisk med han, han lovte meg serieorgasmer og ekstrem nytelse men det var bare bullshit. Han klarte misjonæren i noen få minutter før han ble sliten og ville bytte til cowgirl. Jeg måtte ri han ganske lenge til han fikk tilbake kreftene igjen og vi flyttet oss over til doggy style. Hele ryggen min var dekket til med svette. Han kom inni meg, jeg gikk på do og så tok bussen hjem. 

Er 23 nå og kunne aldri hatt sex med en så gammel mann igjen. 

Anonymkode: 0180e...db1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok stor forskjell på menn i den alderen, men han på 55 år var det dårligste ligget jeg noen gang hadde hatt. Jeg var 18 på den alderen. Møtte han via en chatteside. Trodde det var noe magisk med han, han lovte meg serieorgasmer og ekstrem nytelse men det var bare bullshit. Han klarte misjonæren i noen få minutter før han ble sliten og ville bytte til cowgirl. Jeg måtte ri han ganske lenge til han fikk tilbake kreftene igjen og vi flyttet oss over til doggy style. Hele ryggen min var dekket til med svette. Han kom inni meg, jeg gikk på do og så tok bussen hjem. 

Er 23 nå og kunne aldri hatt sex med en så gammel mann igjen. 

Anonymkode: 0180e...db1

SmIl. Godt det ikke var meg. 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn kun dårlige erfaringer med menn 45 +.

De har dårligere potens og klarer ikke flere runder etter hverandre.

Han ene på 54 er enkemann som var gift i 30 år, og tror at alle damer er serieorgasmiske (jeg må ha pause mellom orgasmene) og gidder ikke anstrenge seg annet enn med fingrene.(Han skjønner heller ikke at tørre fingre er turn-off)

 Han pleier å komme etter 2min ved penetrasjon.

Ikke veldig opptatt av sex og heller ikke opptatt av å lære.

Så ja takk til en yngre fyr (jeg er for øvrig 50 og på topp seksuelt).

Anonymkode: 4f9be...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...