Gå til innhold

Trives ikke i ny jobb


-smash-

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg startet i ny jobb i oktober, men jeg klarer ikke å trives. Hvor lenge bør jeg stå i jobben før jeg finner noe annet? Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å trives, har prøvd det meste. Akkurat nå virker alt håpløst. Jeg er utdannet innen fagområdet jeg jobber med, men føler ikke mestringen er der. I tillegg trives jeg svært lite i jobben min. Jeg liker ikke arbeidsoppgavene eller miljøet.. Det har kommet til punktet at jeg gruer meg til å dra på jobben. 

Hva bør jeg gjøre videre? :( Bør jeg fortsette slik at jeg jobber der 1-2 år? noe som jeg ser på som uaktuelt. Eller bør jeg slutte innen prøvetiden, for den er jo der for meg og?, og heller finne en annen jobb? 

Tankene om jobben og hvordan jeg skal få det bedre surrer i hodet hele dagen, på jobb, etter jobb, på kvelden osv. Føler meg fortapt og det går veldig ut over min psykiske helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan i det minste søke andre jobber? Så slutter du hvis du får noe. Trenger jo ikke si opp før du har noe å gå til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 16.42, Albbas skrev:

Du kan i det minste søke andre jobber? Så slutter du hvis du får noe. Trenger jo ikke si opp før du har noe å gå til. 

Ja, har tenkt mye på det. Ikke så gira på å bruke referansene mine igjen, de har stilt opp så mye. De vet ikke noe om situasjonen i den nye jobben. Byttet da jeg var i et vikariat, ville ha fast jobb, så de har stilt opp 2 ganger på 9 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, -smash- said:

Ja, har tenkt mye på det. Ikke så gira på å bruke referansene mine igjen, de har stilt opp så mye. De vet ikke noe om situasjonen i den nye jobben. Byttet da jeg var i et vikariat, ville ha fast jobb, så de har stilt opp 2 ganger på 9 mnd. 

Du kan ikke la en sånn bagatell holde deg tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...