Gå til innhold

Tips til god buttplug?


M1979

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mann i forhold. På en måte opplever jeg det feil å skrive på et forum som heter KVINNEguiden, men jeg synes dette er et godt forum å lese i. Jeg har ikke sett noen like gode og seriøse forum som omhandler seksualitet som dette, så derfor prøver jeg meg her. Jag meg gjerne ut om jeg ikke hører hjemme her 😊

Jeg er gift med ei nydelig og god dame, så jeg er ikke ute etter noe «tull» her 😉

Saken er at jeg er glad i å ha noe i rumpa mi når jeg er kåt. Jeg har i noen år brukt en buttplug fra Picobong, og den er veldig deilig å bruke. Men den har en tendens til å slå seg av sånn helt av seg selv, og på/av-knappen er plassert slik at jeg må ta den ut av rumpa for å slå den på igjen når den har slått seg av. Det er naturlig nok ikke så veldig optimalt. 

Jeg ønsker å finne meg en ny, og som oppfyller følgende:

At den er ganske liten. 

At den holder seg inni rumpa under samleie, og at jeg kan gå rundt med den uten at den faller ut. 

At jeg kan sitte i en stol mens jeg har den inni meg (at det ikke er et håndtak eller lignende som stikker så mye ut at det berører stolen når jeg sitter). 

At jeg kan betjene den med knapp(er) som er tilgjengelig selv om buttplugen er plassert inni meg (evt også fjernkontroll). 

At den vibrerer, og gjerne har flere programmer. 

Jeg tenker at på dette er det minst like mye erfaringer blant dere jenter, så kanskje noen har et godt tips til meg. Eller så er det jo selvfølgelig lov for mannfolk å komme med gode tips også :)

Btw: Dette er noe kjæresten min er med på at jeg bruker, og jeg tenker å bruke buttplugen sammen med henne når jeg finner en jeg vil ha. Så dette er ikke en post jeg legger ut for å bruke som «runkemateriale» 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inne på de norske nettstedene til sexleketøysbutikkene så kan du sortere produktene etter for eksempel pris men også etter mest kjøp og best rated. Da sorterer du etter best rated :)
Om du foretrekker å heller kjøpe fra fysisk butikk har de som jobber der peiling og det er ikke flaut å spørre de som jobber der := 

Anonymkode: dd144...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinful.no har en analplug som heter «anal fantasy fjernstyrt silikonplugg» som ser veldig ut som det du er ute etter. 

Anonymkode: 9ad73...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sinful.no har en analplug som heter «anal fantasy fjernstyrt silikonplugg» som ser veldig ut som det du er ute etter. 

Anonymkode: 9ad73...a65

Takk for tips. Den du viser til har jeg prøvd. Den er for stor, jeg får den ikke inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, M1979 skrev:

Takk for tips. Den du viser til har jeg prøvd. Den er for stor, jeg får den ikke inn...

Hvis du har den enda, så ville jeg prøvd litt på egen hånd før jeg avskrev den helt. Husk gode mengder med glidemiddel, og bruk mye tid til å bearbeide rumpehullet. Ofte stopper det opp eller gjør vondt fordi man blir redd og usikker, og da strammer man gjerne til uten å mene det, og smerten er et faktum. Hvis du klarer å slappe av og "leke" litt uten å være så alt for ivrig på å få den på plass fortest mulig er jeg veldig sikker på at den skal passe helt fint. Hilsen hun som aldri trodde at rumpegreier kom til å bli aktuelt da verdens minste plugg var jævlig.  Det skulle bare litt rolig guiding, tid og oppmuntring til.
Og sorry for at jeg er veldig direkte. Finnes ingen måte å pakke dette pent inn på. 

Anonymkode: 9ad73...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe denne pluggen passer deg bedre, om den som ble nevnt tidligere var for stor....
Har ikke prøvd den selv, men har forstått det slik som at det merket er veldig bra...
Glidemiddel er jo uansett et must om du skal bruke ting bak der.

Anonymkode: ef46d...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humpgear fra Perfect fit, finnes på Sinful.no. Finnes i 2 størrelser. 

Anonymkode: 0f04d...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann selv, lekt mye analt alene. Buttplug er godt det. Men nå bruker jeg heller dildo med sugekopp på, så du kan feste den på ting. Prøv det, ikke veldig lang en. Mer tykkelse, er det som presser mot g-punktet.

Pleier å feste min så jeg kan ri den, sette seg helt nedpå. Jobbe med hoftene frem og tilbake, knipe anus innimellom. Jobbe med å knipe, da skal jeg love deg himmelsk anal-orgasme. Kjempedeilig! Men krever trening, trener du styrketrening får du enda bedre kontakt med musklene i underlivet som hjelper deg til analorgasme.

Etter jeg fikk til dette ser jeg nesten ikke poenget i å skaffe med dame igjen. Tenner dessverre ikke på menn.

Anonymkode: 4fc87...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann selv, lekt mye analt alene. Buttplug er godt det. Men nå bruker jeg heller dildo med sugekopp på, så du kan feste den på ting. Prøv det, ikke veldig lang en. Mer tykkelse, er det som presser mot g-punktet.

Pleier å feste min så jeg kan ri den, sette seg helt nedpå. Jobbe med hoftene frem og tilbake, knipe anus innimellom. Jobbe med å knipe, da skal jeg love deg himmelsk anal-orgasme. Kjempedeilig! Men krever trening, trener du styrketrening får du enda bedre kontakt med musklene i underlivet som hjelper deg til analorgasme.

Etter jeg fikk til dette ser jeg nesten ikke poenget i å skaffe med dame igjen. Tenner dessverre ikke på menn.

Anonymkode: 4fc87...0e9

Tenk deg å pule en dame, samtidig som du har en analplugg i rumpa då :)

Anonymkode: 27e50...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva greia er med å drive å stikke ting oppi ræva si jeg 🤣

Så snart det kommer en rumpetråd så flokker det seg med folk som elsker å tvinge digre saker opp i sin egen kloakk.

Hva med å konsentrere seg om å være snill med kjønnsorganet sitt og droppe å leke med avføringen sin.

Anonymkode: 8bab4...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å konsentrere seg om å være snill med kjønnsorganet sitt og droppe å leke med avføringen sin.

Droppe å få fantastiske analorgasmer? 😮 Hvorfor kan ikke de som liker analsex, få lov å ha det.. Så lenge de faktisk nyter det, og vil?

jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å holde seg ute fra tråder, som man ikke har interesse av.. Liker du ikke analsex, neivel så ikke les/skriv i tråder som omhandler det da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.2.2019 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Tenk deg å pule en dame, samtidig som du har en analplugg i rumpa då :)

Anonymkode: 27e50...a31

Har da gjort det, og det er ganske så deilig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes egne analplugger for menn som er formet sånn at de treffer f.eks. prostata. De er også formet sånn at de holder seg inne. De finner med og uten vibrering. Om du søker etter analplugg fir menn så får du mange fine forslag, i alle størrelser. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men er ikke dette et forum beregnet på kvinner? Putt penisen der den høres hjemme! 

Anonymkode: 4b0c8...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men er ikke dette et forum beregnet på kvinner? Putt penisen der den høres hjemme! 

Anonymkode: 4b0c8...50a

Helt greit at du mener dette er et forum for kvinner, men les gjerne hva jeg skrev om hvorfor jeg spurte her helt tilbake i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne er ganske bra :)

Anonymkode: 14b60...c4f

Takk, den så ikke dum ut 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...