AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Hater pelsonligheten min! Anonymkode: be9c3...443
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Få andre syn, meninger, verdier, da forandrer man seg... men du har sikkert en fin personlighet, hvorfor like du den ikke? Anonymkode: 085b8...daf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Få andre syn, meninger, verdier, da forandrer man seg... men du har sikkert en fin personlighet, hvorfor like du den ikke? Anonymkode: 085b8...daf Fordi det er bare 0,8 % av befolkningen som har den og jeg tviler ikke, for jeg treffer så og si aldri noen jeg klaffer naturlig med. Anonymkode: be9c3...443 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Hvilken personlighet har du?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvilken personlighet har du? Intj-t Anonymkode: be9c3...443
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intj-t Anonymkode: be9c3...443 Hva vil det si?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva vil det si? Google den du Anonymkode: be9c3...443 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 Du har ikke fått med deg at den personlighetstesten der er bare svada? Anonymkode: cff19...d4e 6
OhGawdNo Skrevet 11. februar 2019 #9 Skrevet 11. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Intj-t Anonymkode: be9c3...443 Lettere å snakke med folk om du leser bøker - og nyheter. Introvert er forøvrig ikke noe man så ofte hater i seg selv, man finner heller andre å være kjedelige (og uvitende). Selv er jeg ENTJ, med ganske så ekstrem J, så jeg har valgt bort mange venner i årenes løp - jeg finner de fleste å være falske eller feige, eller bare selvsentrerte. Isteden leser jeg bøker, og hygger meg med å gå turer på egenhånd, samt lære meg ting som er praktiske. Med mindre du ser for deg at det er realistisk at hele verden skal elske deg, så vil jeg anbefale en kort snutt fra Oprah Winfrey: Eller, hvis du er mann, så kanskje du vil like denne bedre: Men i korthet: Vi trenger motgang for å vokse. Så tell gjerne dine forbannelser, men glem ikke å telle dine velsignelser også, og minn deg selv på at det er svært lite du ikke kan få til - hvis du virkelig vil. 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke fått med deg at den personlighetstesten der er bare svada? Er testen en fasit og vil klare å predikere alle dine utfall? Nei, på ingen måter. Finnes det kun 16 personligheter og burde det være mellom-personligheter? Kanskje det Er det nok spørsmål (eventuelt gode spørsmål), og klarer spørsmålene å fange nok informasjon? Nei Personligheten du får er jo ikke svada, men generes av en algoritme basert på det du svarer. Man kan så klart spørre hvor stor forskjell er det på to personer som har den samme personligheten, og bare fordi du får dem samme personligheten som Elon Musk, betyr det ikke at du kommer til å bli som Elon Musk. Vet om en del som har tatt den, og kjent seg igjen. Anonymkode: 1bf23...e6b
Frøkensina Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 Ikke ta denne testen for seriøst. Meyers-Briggs personlighetstyper kan være interessante for å utforske seg selv litt, men det er nok en god grunn til at de ikke taes seriøst i psykologien/akademia. https://www.vice.com/en_us/article/bjv8y5/the-myers-briggs-personality-test-bullshit Den er basert på et binært system, mens i virkeligheten er peronlighetene våre mye mer komplekse. Om du derimot tror sterkt på dette, så kanskje det kan hjelpe deg og heller tenke at det er fint å ha en sjelden personlighet? Du er den første INTJ jeg har kjent/hørt/lest om som synes det er skikkelig trist å være nettopp det. Hilsen ENFP 😁 1
OhGawdNo Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det kun 16 personligheter og burde det være mellom-personligheter? Kanskje det Er det nok spørsmål (eventuelt gode spørsmål), og klarer spørsmålene å fange nok informasjon? Nei Anonymkode: 1bf23...e6b Man har gått vekk ifra MBTI idag, og benytter Store Fem Faktor-analyse (OCEAN-modellen) isteden. Den treffer internasjonalt / tverr-kulturelt og gir mye mer informasjon - problemet er bare at den må tolkes, og er ikke så enkel som å krysse av Ja-og-Nei spørsmål eller Dels-Enig-Uenig skala. 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. februar 2019 #13 Skrevet 12. februar 2019 (endret) 1 time siden, OhGawdNo skrev: Lettere å snakke med folk om du leser bøker - og nyheter. ... 🤘 Men i korthet: Vi trenger motgang for å vokse. Så tell gjerne dine forbannelser, men glem ikke å telle dine velsignelser også, og minn deg selv på at det er svært lite du ikke kan få til - hvis du virkelig vil. 💪 ⛰️ HVOR VIL DU VÆRE... Den som GIR Seg har TAPT 🧗♀️ a. Endret 12. februar 2019 av Sliten&kjørt51 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #14 Skrevet 12. februar 2019 Hvis det er noe trøst... det er status å være INTJ i MBTI-samfunnet, mange ønsker å være INTJ. Anonymkode: 7e1c9...56b 1
Frøkensina Skrevet 12. februar 2019 #15 Skrevet 12. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noe trøst... det er status å være INTJ i MBTI-samfunnet, mange ønsker å være INTJ. Anonymkode: 7e1c9...56b Ja, såpass mye at mange later som de er INTJ. Jeg klarte ikke å formulere meg så godt over her, men det var dette jeg hadde i bakhodet.
Rights Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 På 12.2.2019 den 0.31, AnonymBruker skrev: Intj-t Anonymkode: be9c3...443 En enda sjeldnere fisk enn meg du da, siden du er kvinne. I alle fall rent MBTIsk. Høy sensitiv også ? Det kan i så fall skape et ytterligere skille. Vil også anta du er ung, siden du opplever personligheten din som problematisk... nå. Skjønner godt hvor ensomt og slitende det kan være. Men det blir bedre, etter hvert. Noen blomstrer nemlig senere enn andre. En kan jo komme riktig så langt bare ved å observere / suge til seg kunnskap. Som en magnet, vil du før eller senere også tiltrekke deg likesinnede. Det er også noe rart som kan skje med motsetninger. Da blir det fort ut på eventyr.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 7 minutter siden, Rights skrev: En enda sjeldnere fisk enn meg du da, siden du er kvinne. I alle fall rent MBTIsk. Høy sensitiv også ? Det kan i så fall skape et ytterligere skille. Vil også anta du er ung, siden du opplever personligheten din som problematisk... nå. Skjønner godt hvor ensomt og slitende det kan være. Men det blir bedre, etter hvert. Noen blomstrer nemlig senere enn andre. En kan jo komme riktig så langt bare ved å observere / suge til seg kunnskap. Som en magnet, vil du før eller senere også tiltrekke deg likesinnede. Det er også noe rart som kan skje med motsetninger. Da blir det fort ut på eventyr. Men er det ikke det alle vil i dag da? Være sjeldne? Men selvfølgelig ikke akkurat på det JEG er skjelden i 😛 jeg er 28 snart så ikke så ung. Men det irriterende er at dersom jeg er så skjelden, så bør jeg nesten være sjelden når det kommer til andre ting også. For folk er helt ekstreme med dette "vi har vært før alle sammen, gjelder nok deg også". Hater virkelig at så mange har "vært der før". Men lanskje mitt tilfelle er veldig spesielt da 😛 Anonymkode: be9c3...443
Rights Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke det alle vil i dag da? Være sjeldne? Men selvfølgelig ikke akkurat på det JEG er skjelden i 😛 jeg er 28 snart så ikke så ung. Men det irriterende er at dersom jeg er så skjelden, så bør jeg nesten være sjelden når det kommer til andre ting også. For folk er helt ekstreme med dette "vi har vært før alle sammen, gjelder nok deg også". Hater virkelig at så mange har "vært der før". Men lanskje mitt tilfelle er veldig spesielt da 😛 Anonymkode: be9c3...443 Det er slik å forstå at problemstillingen din er at det er så få du klaffer med, pga. din personlighet? Derfor vil du endre den/deg? Slik at du kan føle deg litt mindre ensom / som en alien? At jeg ikke har misforstått helt nå.. siden jeg tross alt ryktes å være kommuneblond.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 På 12.2.2019 den 0.31, AnonymBruker skrev: Intj-t Anonymkode: be9c3...443 Jeg er INTJ og jeg treffer folk jeg klaffer med hele tiden. Anonymkode: a7d4e...22c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #20 Skrevet 25. februar 2019 Jeg ville aldri i verden ha valgt å forandre noe som helst med min personlighet! Enten liker folk meg som den jeg er, eller så er ikke deres meninger noe å bry seg om i det hele tatt... Anonymkode: 67f73...1ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå