Gå til innhold

Hvem har finest kropp? (fettprosent)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye kroppsfett liker du at partneren din har og hva er mest attraktivt (for begge kjønn)

a68123f057e964baed02d3d9012ad7d1.jpg

Anonymkode: 96d43...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20-30% prosent på damer. Men bildene her er jo veldig misvisende, jeg syntes feks at bilde av mennene at både 15 og 25% ser bedre ut en 20%'rn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på mellom 20-30%. Selv har jeg mye mer dessverre. 

Menn mellom 15-25%. 

Anonymkode: ca7b4...62b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg alltid vært tiltrukket av menn med humor og selvtillit...  Men fettprosent!??...  Hallo..!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo forskjellige mennesker på de ulike bildene. helt umulig å vurdere da. skulle vært samme mann og dame avbildet med ulik mengde fett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye kroppsfett liker du at partneren din har og hva er mest attraktivt (for begge kjønn)

På disse bildene:
Menn: 10-20%
Kvinner: 15-30% (tror forresten det må være noe rart med bildene, for hun det står 30% på har tydelig lavere enn hun det står 25% på. Se spesielt armene og ribbeinsområdet + at hun er generelt tightere og mer innsvingt)

Hvordan forskjellig fettprosent ut varierer også noe helt enormt ihht. hvor mye muskler man har under, hva slags kroppsfasong man har etc - så det er umulig å gi et konkret svar da det igjen blir for individuelt. Jeg har f. eks. lik fettprosent som jeg hadde for noen år tilbake, men da hadde jeg mye mer muskler så jeg ser mye mindre trent ut nå selv om prosenten er lik.

Anonymkode: ff7dd...fe1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinne.

På menn:20-25 er helt perfekt.

Kvinner syns jeg er vakrest rundt 30.

Anonymkode: 2e7ce...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn: 10-20. 

Kvinner: 20-30.

:) Men er ikke bare det som gjør en person vakker. Er mange faktorer. Men tenker jeg kun utseendemessig er det de prosentene (ut i fra bildene her) jeg personlig syntes var ekstra flotte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifil kvinne her. På menn kan jeg like fra 15-30%, mens kvinner er finest mellom 18-35%. Nå er fordelingen av fettet det viktigste synes jeg da. På menn bør det være jevnt fordelt polstring (ingen kulemage eller sixpack takk!), mens kvinner er finest med timeglassfigur. Heller pære enn eple. :)

Anonymkode: 4f645...f20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mer på hvordan fettprosenten er mellom ørene........

Slank og trent kropp ja, men det som betyr mest, er det som er innvendig.

Anonymkode: 8e677...bd3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Feite folk er sjelden smarte.

Anonymkode: bd392...528

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, s0la said:

:) Men er ikke bare det som gjør en person vakker. Er mange faktorer. Men tenker jeg kun utseendemessig er det de prosentene (ut i fra bildene her) jeg personlig syntes var ekstra flotte! 

Kvinner har det lett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har det lett.

Spørs hvordan man tenker på det. Er jo IN å være fit og godt trent nå. Mange vil jo være slanke.

Hvis en kvinne vil bli fit tar det lenger tid og mer arbeid til enn en mann. En mann får muskler lettere og mister fett lettere, og har generelt mindre fett enn ei dame fra naturens side. Igjen, generelt sett. 

Men, mange foretrekker mer fett på en dame enn en mann. Så jeg ser den... Er ikke like akseptabelt kanskje for en mann? Jeg har funnet mange forskjellge menn attraktive, så ikke bekymre dere for det. Er nok av damer som liker høyere fettprosent, og foretrekker det! Kommer an på øynene som ser.

Endret av s0la
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det.  Jeg synes det er skikkelig trist å lese hvor fokusert de som er yngre enn meg er på kropp og utseende, og hvor "perfekt" de mener livet deres skal bli.  I blant kjenner jeg et ønske om at realiteten måtte møte dem...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, s0la skrev:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har det lett.

?! Kvinner SKAL ha høyere fettprosent enn menn: "De offisielle anbefalingene for en sunn og normal fettprosent varierer med hensyn til både kjønn og alder. Avhengig av alder, skal kvinners fettprosent helst ligge på 21-36 prosent og menns  8-25 prosent"https://iform.nu/ned-i-vekt/fettprosent-hva-er-passende

Noe av den høyere fettprosenten på kvinners kropp er bl.a. bryster, og fett på lår og rumpe (fett på lår og rumpe (som forøvrig er sunt fett) er svært viktig for gravide kvinner å ha for fosterets behov).

Anonymkode: 57b11...a9c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Menn 15% og kvinner 15-17 gitt at de har en smal midje, liten men fast rumpe

Anonymkode: 1ca68...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns 15/15-17% ser penest ut på begge kjønn (på disse bildene). Men hva skal man med en levende kleshenger..Kjærestene mine (menn) har vel lagt mer på 15-25.

Anonymkode: fbcec...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...