AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #21 Skrevet 12. februar 2019 Får sikkert litt hat for denne, men uansett: Ja, det er ekstremt viktig. Hennes, altså. Bryr meg ikke så mye om min egen. Hovedgrunnen til at jeg ble tiltrukket av hun som nå er min kone er hennes fantastiske kropp. Ser ut som en Victoria Secret-modell. 175 cm, 50 kg. Ikke et gram unødvendig fett på kroppen, og huden er stram som trommeskinn. Hun er også 11 år yngre enn meg. Kvinner på min egen alder kan være litt dvaske i fisken, så de holder jeg meg unna. Anonymkode: e1a72...be9 1
OPIgirl Skrevet 12. februar 2019 #22 Skrevet 12. februar 2019 11 timer siden, Tibbie skrev: Nei, det synes jeg virkelig ikke. Når jeg tenker overvektig, så tenker jeg veldig tjukk. Ikke litt lubben. Yay til ølmage! Ølmage er ekkelt. 1
Gjest Margo Skrevet 12. februar 2019 #23 Skrevet 12. februar 2019 Ganske fascinerende lesing.. Kvinner er 100% selvkritiske - kroppen deres MÅ være bra. Partnerens kropp er ikke så viktig, han er perfekt uansett. Menn er 100% ukritiske til seg selv - ikke så viktig med egen kropp, så lenge de trives - men partnerens kropp MÅ være bra.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #24 Skrevet 12. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får sikkert litt hat for denne, men uansett: Ja, det er ekstremt viktig. Hennes, altså. Bryr meg ikke så mye om min egen. Hovedgrunnen til at jeg ble tiltrukket av hun som nå er min kone er hennes fantastiske kropp. Ser ut som en Victoria Secret-modell. 175 cm, 50 kg. Ikke et gram unødvendig fett på kroppen, og huden er stram som trommeskinn. Hun er også 11 år yngre enn meg. Kvinner på min egen alder kan være litt dvaske i fisken, så de holder jeg meg unna. Anonymkode: e1a72...be9 Hvorfor er hennes kropp så viktig og ikke din egen? Er du slank/trent selv? Hvor gammel er du? Anonymkode: 147a6...a18 3
Katten.2.0 Skrevet 12. februar 2019 #25 Skrevet 12. februar 2019 Selvfølgelig gjør det dét. Både egen og partners kropp. Kjæresten varierer opp/ned 10kg, uten at det endrer hvor tiltrekkende hun er, men vi tar fortsatt vare på oss. Spiser så ren mat som mulig nå, siden vi koste oss vel mye i høst og vi får begge vesentlig bedre helse av å spise rent, så hun er straks tilbake i babe-form, og jeg tilbake til litt mindre pappakropp.
Stonegiant Skrevet 12. februar 2019 #26 Skrevet 12. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er hennes kropp så viktig og ikke din egen? Er du slank/trent selv? Hvor gammel er du? Anonymkode: 147a6...a18 Jeg skal se på hennes, ikke min egen. Er ikke noe trent selv. Typisk "pappakropp", med en liten ølmage. Har alltid hatt veldig god selvtillit, og føler ikke at min kropp og mitt selvbilde har noe med hverandre å gjøre. Jeg er 35.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #27 Skrevet 12. februar 2019 Jeg personlig er veldig opptatt av min egen kropp, men det har naturlige forklaringer. Han bryr seg ikke så veldig om min kropp, men foretrekker meg selvsikker og lykkelig. Akkurat nå vet jeg at han er litt misfornøyd siden han dessverre la på seg litt når han sluttet å snuse, men jeg tar heller litt ekstra å ta i enn at han snuser. Så nå prøver han å spise bedre og bevege seg mer, noe jeg er med på og støtter han i, men det er eg ikke noe jeg bryr meg veldig om, men synes det er fint at han prøver, jeg vil jo ha han så lenge som mulig:) Jeg er 28 og han 30 Anonymkode: 01df2...c43
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #28 Skrevet 12. februar 2019 Ja, kropp har mye å si. På KG får jeg inntrykk av at ingen vil ha min kropp fordi jeg er veltrent med ~7% fett. Det som dog er tilfellet ute i verden er at så godt som alle jeg møter blir litt "wow" du har sinnsyk kropp, den er så "hard liksom". Spesielt de som er eldre enn meg selv (M29). På damene er kropp også viktig, ikke veldig for ONS, men skal jeg gå rundt meg deg på armen vil jeg ha ei flott, aktiv og veltrent dame. Livsstilen min fordrer også at dama er aktiv, hun hadde ikke klart å bli overvektig med meg... Anonymkode: 15c3c...258
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #29 Skrevet 12. februar 2019 20 minutter siden, Stonegiant skrev: Jeg skal se på hennes, ikke min egen. Er ikke noe trent selv. Typisk "pappakropp", med en liten ølmage. Har alltid hatt veldig god selvtillit, og føler ikke at min kropp og mitt selvbilde har noe med hverandre å gjøre. Jeg er 35. Skjønner at en slank/trent kropp er fint å se på, men hun skal evt se din. Hvorfor er ikke det like viktig. Kommer du evt til å bytte henne når dere blir eldre? Anonymkode: 147a6...a18
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #30 Skrevet 12. februar 2019 12 timer siden, Tibbie skrev: Nei, det synes jeg virkelig ikke. Når jeg tenker overvektig, så tenker jeg veldig tjukk. Ikke litt lubben. Yay til ølmage! Men det forandrer ikke på fakta. Dobbelthake og ølmage betyr overvekt. Og ikke litt overvekt heller...man kan fint være litt lubben uten å ha noe særlig dobbelthake og mage. Anonymkode: 85022...9c3 1
SlemUlv Skrevet 12. februar 2019 #31 Skrevet 12. februar 2019 Kropp er kropp Jeg forelsket meg i personen, om kroppen forandrer seg er det fortsatt samme personen. Pågrunn av medisiner og skader, klarer jeg ikke trene som jeg vil, så derfor legger jeg også på meg litt.. men sånn er livet innimellom.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #32 Skrevet 12. februar 2019 Han bør ikke ha en mage som er over et visst nivå, når magen begynner å leve sitt eget liv så blir det kvalmt. Anonymkode: ca089...933 2
Jordbæra Skrevet 12. februar 2019 #33 Skrevet 12. februar 2019 Jeg syns det er viktig at mannen liker å ta vare på egen kropp og at vi kan være aktive sammen 2
Gjest Alterego666 Skrevet 12. februar 2019 #34 Skrevet 12. februar 2019 Jeg er ganske opptatt av kropp, men mest egen kropp. I tillegg er jeg mer opptatt av kroppens funksjon enn utssende. Å være sunn og å fungere til et liv i mye bevegelse og lite sykdom og lyter er mitt ideal. M(51)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #35 Skrevet 12. februar 2019 Kvinne 24. Jeg syns det har litt å si. Er selv opptatt av å holde meg litt i form, så jeg vil jo ha en type som gjør det samme. Vi snakker ikke sixpack, men en helt normal kropp. Anonymkode: d3108...c16
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #36 Skrevet 12. februar 2019 Liker min egen kropp, den holder seg slank uansett hva jeg gjør, og alt er proporsjonert flott. Men om det har mye å si? Tror ikke det. Han jeg holder på med tror jeg liker meg for jeg får ham til å le masse, og han liker interessene mine. Var fyldigere da jeg gikk på p-piller som 19åring (10 år siden), men fikk bein da også (siden vi er på seksualitetsdelen så antar jeg det er sex vi snakker om). Mannens kropp er viktig, jeg er så liten og slank (men ikke spinkel), så jeg syns det er ubehagelig med noen overvektige eller lubne over meg. For høye menn er så langt oppe under misjonær. Liker ikke pappakropper med tilfeldige fettmengder her og der, eller trekantpupper som stikker gjennom t-skjorta. Likevel har jeg en tendens til å snu tankegang om jeg møter noen spesielle. Hadde en kjæreste som hadde slanket seg såpass at han hadde en laang hudflapp på magen. Han er den eksen jeg aldri glemmer, fantastisk mann og hudflappen hadde null å si noensinne. Han slo opp etter han opererte den bort gitt. 😂 Anonymkode: 9b002...21a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå