Gå til innhold

Har kropp mye å si for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker både på deg selv og partner?

Hvor gammel er dere? 

Er det mest yngre som er kritisk til krop? 

Anonymkode: 147a6...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg veldig mye om min egen kropp. Mer enn guttas. Har ikke noe imot kulemage og litt dobbelthake på mannfolka, men jeg bryr meg om han er overvektig.

27 år :) 

Skrevet

Litt har det å si. Den må jo passe inn i min ramme. En sofagris vil ikke passe til meg. De må være aktive, ha funksjonabel kropp og da bærer de ofte noen kg ekstra mye bedre. Jeg er hard i kroppen å har veldig lite underhudsfett derfor er det greit at dama har litt mere enn meg ihvertfall. 

Er nok ganske kritisk mtp. kroppen skal du ha resten av livet også. 

Er midt i livet nå.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er opptatt av min egen kropp og hvordan jeg ser ut, men så lenge kjæresten min er sunn og føler seg bra spiller det ingen rolle for meg hvordan han ser ut.

Skrevet
6 minutter siden, Tibbie said:

Har ikke noe imot kulemage og litt dobbelthake på mannfolka, men jeg bryr meg om han er overvektig.

Har han kulemage og dobbelthake er han overvektig... :kaklehone:

• Liker 7
Skrevet

Dette blir tråden hvor løgnene kommer på rekke og rad.

Anonymkode: ead0f...307

• Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Sorreo
Skrevet
5 minutter siden, Brannslangen skrev:

Har han kulemage og dobbelthake er han overvektig... :kaklehone:

Nei, det synes jeg virkelig ikke. Når jeg tenker overvektig, så tenker jeg veldig tjukk. Ikke litt lubben.

Yay til ølmage! 

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig har kropp noe å si. Uten blir jo liksom...... fucking nothing 😂🤣

Skrevet

Hvordan min egen kropp ser ut er veldig viktig for meg. 

Han er fin uansett. 

32.

Skrevet

Jeg er(dessverre?)altfor opptatt av egen kropp og eget utseende, og søker alltid etter perfeksjon på det området.

Hva mannen min vedrører, er jeg adskillig mindre kritisk. Det betyr imidlertid ikke at jeg ikke ville bedt han om å endre livsstil om han ble overvektig, utrent og fikk et usunt kosthold.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det er kroppen som gjør meg kåt, så den betyr alt når det kommer til sex. Både egen og hennes kropp. Men det sier ingen ting om hvordan kroppen bør se ut, det finnes utallige ulike, og fine, alternativer.

Skrevet

Ja litt , den må være innenfor normalen og det er pluss hvis den er godt trent og solbrun. 
Det har vært enkelte fåtall kropper jeg har sett på nakne selv innafor normalen med klærne på , som ikke har tilfalt meg så mye men da har det vært ting som veldig mye hår , dårlig holdning med rygg og hofter så det kommer fram en stor ølmage uten at personen er feit egentlig , eller veldig veldig bleik. 

Anonymkode: 9ab87...578

Skrevet

Jeg synes den såkalte pappakroppen er å foretrekke. Han jeg er med nå trener hver dag men har en del underhudsfett og det er tipp topp det også. Kropp er ikke så viktig for meg så lenge han har en relativt aktiv livsstil sånn som meg. Sofaslask kunne jeg aldri vært sammen med.

Anonymkode: 30139...395

Skrevet

Tenner jo på kroppen, så det er klart det har mye å si. Føler ikke jeg er "kritisk" til kropp, dama trenger ikke å være topptrent og stram, fint med litt mykhet. Men innen normalvekt. Overvekt er turnoff som for de fleste andre.

Jeg er mann, 29 år, trener mye og ser sånn ut.

Anonymkode: e04f4...e33

Skrevet

Snart 40. Bryr meg om kropp til en viss grad. Eksen ble så stor at det var ingen ting sexy med den lengre. Så da sluttet vi å ha sex i flere år før jeg gjorde det slutt. 

Anonymkode: 41d1f...024

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den såkalte pappakroppen er å foretrekke. 

Anonymkode: 30139...395

Hva er dette egentlig? Når jeg googler det får jeg opp både ripped sixpacks og store mager og alt innimellom.

Skrevet

Midt 20-år

Jeg bryr meg om min egen kropp, fordi jeg legger veldig raskt på meg. Bryr meg ikke nevneverdig om den andres kropp men om livsstil. Jeg må holde meg skikkelig i tøylene for å ikke bli overvektig, og kunne aldri vært sammen med en som lå på sofaen og spiste hamburger og drakk cola. Mest fordi det har jeg også mest lyst å gjøre, jeg har ikke lyst å spise salat og løpe til fjells. Men sistnevnte må jeg for å ikke selv bli overvektig igjen. 

Så jeg trenger en mann som er moderat aktiv, liker turer og spiser relativt sunt. Og med det kommer jo gjerne en slank eller normalvektig kropp. 

Anonymkode: c4865...4ed

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette egentlig? Når jeg googler det får jeg opp både ripped sixpacks og store mager og alt innimellom.

Pappakropp er en kosete bamsekropp med litt mage. 

Anonymkode: 41d1f...024

Skrevet

Jeg er 30, ganske tynn men har fine former likevel. Opptatt av egen kropp, mye jeg vil endre og misliker på meg selv men får mye komplimenter for at jeg har en såkalt modellkropp. Er litt morsomt for menn kan fremstå bitre og forvente at jeg ønsker meg en gresk Gud, men jeg tenner skikkelig på sterke armer og en god øl/kosemage. Eksen hadde både ølmage og dobbelthake, ingen som har tent meg mer enn han :) så kropp trenger ikke være viktig, pent ansikt og kjemi er mye viktigere enn kropp for god sex. 

Men jeg er ikke noe bedre selv, forventer jo at menn bare drømmer om (for meg) uoppnåelige kropper med stor sprettrumpe og enorme, faste bryster.

Anonymkode: 3b627...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...