Gå til innhold

Dummet meg ut skikkelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har ødelagt alt. 

Det startet med at jeg spurte om daten ville komme på besøk lørdag og bli til søndag. Jeg hadde planlagt å gjøre noe fint for han på lørdag osv. Da han da at han egentlig ikke kunne ble jeg lei meg. I stede for å være et normalt oppegående menneske endte jeg opp med å overreagere. 

Så fra det lille spørsmålet om han kunne komme endte samtalen til å bli den værste jeg noen sinne har hatt. Hvor jeg trodde han ikke var interessert, men aner ikke hva. Han sa han var interessert, men han ble helt rar. Kjempe trist og klarte ikke si noe. Jeg sa egentlig at jeg bare er kjempe redd for å miste han. 

Han er ikke norsk, så han klarte ikke svare på noen ting. Jeg spurte om vi snakkes i morgen, fikk først vet ikke. Da gikk alt i knas for meg.

Etter at vi hadde snakket mer sa han at vi snakkes i morgen. Han bruker alltid å sende god natt melding på kvelden, men jeg syntes så synd på han at jeg sendte en melding først. 

Han var veldig kort, skrev noe ala i dag var det ingen smil. Jeg spurte hva jeg kunne gjøre for han så han ikke var trist. Fikk da til svar ingenting.

Jeg forstår ikke helt hva som skjedde, og jeg vet det er jeg som er den store idioten her. Jeg får ikke gått tilbake i tid å endret noe, men jeg bare hyl griner nå. Er så redd for å ha mistet han.

Han sa igjen at vi snakkes i morgen, men.... 

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg bare gråter og gråter, har lyst til å ringe han og snakke, men han har lagt seg. 

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta deg isammen.  forklar at du forstår du overeagerte og feilreagerte på det og be om unskyldning. velger han og ikke fortsette datingen så er det noe du må akseptere. men det kan neppe være noe godt for deg å bli så hektet og avhennig av en annet alletede i datingfasen eller i det heletatt. kanskje du bør ta et dypt åndedrag, roe deg ned. og selv la han gå. for så å jobbe med deg selv? 

Anonymkode: b50e9...7ed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av, herre min hatt, dette er glemt om et par dager. Bare lat som ingenting i morgen og si at du mistolket bare, ikke gjør det til noe big deal! 

Anonymkode: 9c4c9...961

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ta deg isammen.  forklar at du forstår du overeagerte og feilreagerte på det og be om unskyldning. velger han og ikke fortsette datingen så er det noe du må akseptere. men det kan neppe være noe godt for deg å bli så hektet og avhennig av en annet alletede i datingfasen eller i det heletatt. kanskje du bør ta et dypt åndedrag, roe deg ned. og selv la han gå. for så å jobbe med deg selv? 

Anonymkode: b50e9...7ed

Altså vi har datet lenge. Han vet at jeg vil noe mer og vi er litt mer på vei enn dating fasen.

Har allerede bedt han om unnskyldning, har vært rolig og avslappet til det meste hele veien bortsett fra i går. 

Men ja, får bare se hvordan det går.

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar deg selv og gi han noen dager fred, ofte er det slik at en man liker heller å vær alene i et par dager. Om du har bedt  om undskyldning og forklart deg selv så har du gjort din del og da er det opp til han.

Anonymkode: 4b34e...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forklar deg selv og gi han noen dager fred, ofte er det slik at en man liker heller å vær alene i et par dager. Om du har bedt  om undskyldning og forklart deg selv så har du gjort din del og da er det opp til han.

Anonymkode: 4b34e...1e6

Han skrev sin faste god morgen melding og at han hadde sovet veldig dårlig. Vanligvis bruker jeg ikke svare før jeg står opp, men må skrev vi litt på morgenen. 

Vanligvis er han kongen av smilies, i dag ikke en eneste en. Han svarte « vi snakker på kvelden» vil tro han mener vi snakkes i kveld?( fordi han var på vei til jobb) 

jeg skrev at håper du får en fin dag.

han: du også

jeg: tusen takk🤗

han: bare hyggelig

Så sendte jeg bare veldig mange av den smilyen han bruker.

Han er ikke så god på språket så noen ganger bruker han smilyene. Jeg fikk 😌😌 uten å vite hva han mener med de, men ser nå at de er rett under den han vanligvis sender så enten er det pølsefingre eller hans smily språk som jeg ikke forstår.

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev sin faste god morgen melding og at han hadde sovet veldig dårlig. Vanligvis bruker jeg ikke svare før jeg står opp, men må skrev vi litt på morgenen. 

Vanligvis er han kongen av smilies, i dag ikke en eneste en. Han svarte « vi snakker på kvelden» vil tro han mener vi snakkes i kveld?( fordi han var på vei til jobb) 

jeg skrev at håper du får en fin dag.

han: du også

jeg: tusen takk🤗

han: bare hyggelig

Så sendte jeg bare veldig mange av den smilyen han bruker.

Han er ikke så god på språket så noen ganger bruker han smilyene. Jeg fikk 😌😌 uten å vite hva han mener med de, men ser nå at de er rett under den han vanligvis sender så enten er det pølsefingre eller hans smily språk som jeg ikke forstår.

ts

Anonymkode: 26115...968

Æsj føler jeg virkelig trenger noen å snakke med i dag om dette. Er helt fra meg.... vil ikke snakke med venninnene mine om dette😕

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev sin faste god morgen melding og at han hadde sovet veldig dårlig. Vanligvis bruker jeg ikke svare før jeg står opp, men må skrev vi litt på morgenen. 

Vanligvis er han kongen av smilies, i dag ikke en eneste en. Han svarte « vi snakker på kvelden» vil tro han mener vi snakkes i kveld?( fordi han var på vei til jobb) 

jeg skrev at håper du får en fin dag.

han: du også

jeg: tusen takk🤗

han: bare hyggelig

Så sendte jeg bare veldig mange av den smilyen han bruker.

Han er ikke så god på språket så noen ganger bruker han smilyene. Jeg fikk 😌😌 uten å vite hva han mener med de, men ser nå at de er rett under den han vanligvis sender så enten er det pølsefingre eller hans smily språk som jeg ikke forstår.

ts

Anonymkode: 26115...968

OMG!!! Rolig. slutt å overanalyser. dere har en dialig. ikke gjør no mer ut av det. bare finn på noe annet i dag, give it some space. :) det kommer til og gå fint selv om du føler deg helt på kanten i spenn nå. så legg vekk tlf og vent nå til han kontakter deg i kveld. la han få mulighet til og savne deg, lengte litt og sende deg et pip først i kveld. bevar fattningen og gjør no husarbeid, det hjelper på nerver og bekjynringer. vasking lesing osv.. 

 

Anonymkode: b50e9...7ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG!!! Rolig. slutt å overanalyser. dere har en dialig. ikke gjør no mer ut av det. bare finn på noe annet i dag, give it some space. :) det kommer til og gå fint selv om du føler deg helt på kanten i spenn nå. så legg vekk tlf og vent nå til han kontakter deg i kveld. la han få mulighet til og savne deg, lengte litt og sende deg et pip først i kveld. bevar fattningen og gjør no husarbeid, det hjelper på nerver og bekjynringer. vasking lesing osv.. 

 

Anonymkode: b50e9...7ed

Jeg sitter på kjedelig kurs i hele dag, så har ikke mulighet til å gjøre noe som får meg til å glemme. 

Han bruker  å sende melding når han er ferdig på jobb hver dag, så får bare krysse fingra for at han gjør det i dag også. Og at han mente at vi snakkes i kveld...

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter på kjedelig kurs i hele dag, så har ikke mulighet til å gjøre noe som får meg til å glemme. 

Han bruker  å sende melding når han er ferdig på jobb hver dag, så får bare krysse fingra for at han gjør det i dag også. Og at han mente at vi snakkes i kveld...

ts

Anonymkode: 26115...968

fokuser på kurset. selv om d er kjedelig er d en grunn til at du er der. 

selv om du ikke skulle høre noe etter jobb, så bør du likevel cente til 8/9 tiden i kveld for å se om han faktisk tar kontakt. bit tenna sammen og fokuser på noe annet. For måten du til nå har håndtert dette følelsesmessig ustabilt  nå, så er ikke dette sundt for deg i det heletatt og ikke for et forhold. 

du må på en måte "gi mye mer faen". for du kan ikke kontrolere eller kommer førevar på alt uforutsett uansett hvor sterk man gjerne vil vite hva man kan eller kunne gjort før det i det heletatt er noe realitet i det. 

vent, vær toldmodig og husk.. det hjelper deg i og ha det bedre dersom du klarer pg sette deg selv mye høyere enn dfn nådepinnen du sitter på nå. det er på kanten til tragisk. og jeg vet det ikke er der du vil stå, trygle å be noen om din verdighet, det er du og kun du som sette verdi på deg vet du.. 

 

Anonymkode: b50e9...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fokuser på kurset. selv om d er kjedelig er d en grunn til at du er der. 

selv om du ikke skulle høre noe etter jobb, så bør du likevel cente til 8/9 tiden i kveld for å se om han faktisk tar kontakt. bit tenna sammen og fokuser på noe annet. For måten du til nå har håndtert dette følelsesmessig ustabilt  nå, så er ikke dette sundt for deg i det heletatt og ikke for et forhold. 

du må på en måte "gi mye mer faen". for du kan ikke kontrolere eller kommer førevar på alt uforutsett uansett hvor sterk man gjerne vil vite hva man kan eller kunne gjort før det i det heletatt er noe realitet i det. 

vent, vær toldmodig og husk.. det hjelper deg i og ha det bedre dersom du klarer pg sette deg selv mye høyere enn dfn nådepinnen du sitter på nå. det er på kanten til tragisk. og jeg vet det ikke er der du vil stå, trygle å be noen om din verdighet, det er du og kun du som sette verdi på deg vet du.. 

 

Anonymkode: b50e9...7ed

Takk for svar!

vanligvis er jeg ikke slik, er rolig og behersket i så ogsi alle situasjoner, men så ble det bare slik nå. Det ligger mye bak, pluss at jeg er veldig sliten. Så begeret ble fult og det rant over på feil person. 

Vi bruker alltid å skype kl 18, det har vi gjort ca hver dag siden oktober. 

Prøver å holde fokus på kurs. Jeg skal så absolutt ikke sende noen melding! Han sa i går kveld også at vi snakkes i kveld, så bare krysser fingra.

 

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

vanligvis er jeg ikke slik, er rolig og behersket i så ogsi alle situasjoner, men så ble det bare slik nå. Det ligger mye bak, pluss at jeg er veldig sliten. Så begeret ble fult og det rant over på feil person. 

Vi bruker alltid å skype kl 18, det har vi gjort ca hver dag siden oktober. 

Prøver å holde fokus på kurs. Jeg skal så absolutt ikke sende noen melding! Han sa i går kveld også at vi snakkes i kveld, så bare krysser fingra.

 

ts

Anonymkode: 26115...968

det kommer til og gå bra, selv om det føles som et takras nå med alt det andre rundt deg i tilleg, men hvis du utagerer presset ditt via teksting med han vil du bare oppnå å skyve han vekk og d ønsker man jo ikke. lykke til :)

Anonymkode: b50e9...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pyttsann. De fleste kvinner blir litt PMS innimellom. Sånt må mannfolka bare godta. :)
Prøv å hold deg mer rolig og fattet neste gang du treffer han. Si unnskyld for at du ble så over-emosjonell, men at du bare har vært sliten i det siste og at det ikke er hans skyld. (Stemmer ikke det?) Mest sannsynlig er alt glemt om et par dager.
Vis han at du er reflektert. Da går det nok bra!

Er forholdet verdt å satse på så overlever det litt drama. LETT.
Livet er nemlig fullt av utfordringer, kriser, problemer. En mann som løper av gårde bare det lukter litt brent, er ikke verdt å satse på. Velg deg en fyr som er der gjennom tykt og tynt, som tar deg som du er - både positive og negative sider. Du høres såpass reflektert ut at om han stikker av gårde nå så er det neppe din feil. ;)

Anonymkode: 851fa...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pyttsann. De fleste kvinner blir litt PMS innimellom. Sånt må mannfolka bare godta. :)
Prøv å hold deg mer rolig og fattet neste gang du treffer han. Si unnskyld for at du ble så over-emosjonell, men at du bare har vært sliten i det siste og at det ikke er hans skyld. (Stemmer ikke det?) Mest sannsynlig er alt glemt om et par dager.
Vis han at du er reflektert. Da går det nok bra!

Er forholdet verdt å satse på så overlever det litt drama. LETT.
Livet er nemlig fullt av utfordringer, kriser, problemer. En mann som løper av gårde bare det lukter litt brent, er ikke verdt å satse på. Velg deg en fyr som er der gjennom tykt og tynt, som tar deg som du er - både positive og negative sider. Du høres såpass reflektert ut at om han stikker av gårde nå så er det neppe din feil. ;)

Anonymkode: 851fa...905

Tusen takk for svar! Det værste er nok at det er PMS siden jeg har det den uka her😞

Det er absolutt ikke hans feil, og jeg beklaget min overreagering og unnskyldte meg. Han har alltid virket veldig reflektert før. Jeg fortalte han at jeg var veldig sliten og begeret ble fult.

Jeg håper bare det er et godt tegn at han sendte god morgen melding som vanlig i dag. Selv om det var uten smiletegn og ikke samme glade fyren.

Tenker det samme som deg, nå har han sett meg fra min værste side. Det er forferdelig vanskelig å fokusere på kurs. Jeg har aldri sendt han mange meldinger, så kommer heller ikke til å gjøre det. Jeg bare håper på at han sender etter jobb😞

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding fra han om at han må jobbe overtid pga ene lastebilen hadde kjørt av veien, så da får vi ikke snakket i kveld. 

Jeg spurte om det gikk bra med han, da kan vi skype i morgen. Fikk da : ja, vi kan i morgen😉

Han var veldig kort, men vet han ikke sender meldinger når han kjører. Det er kun i spesielle tilfeller han gjør det.

så da er det vel håp🙈

ts 

 

 

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, du høres rape gal ut, eller helt ute av kontroll. Du kan umulig være eldre enn 19 år?

Anonymkode: cb089...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk melding fra han om at han må jobbe overtid pga ene lastebilen hadde kjørt av veien, så da får vi ikke snakket i kveld. 

Jeg spurte om det gikk bra med han, da kan vi skype i morgen. Fikk da : ja, vi kan i morgen😉

Han var veldig kort, men vet han ikke sender meldinger når han kjører. Det er kun i spesielle tilfeller han gjør det.

så da er det vel håp🙈

ts 

 

 

Anonymkode: 26115...968

Da er det nok håp skal du se, bare pust ut litt og prøve og ikke overanalysere.. 

 

Jeg kjenner meg veldig igjen i din reaksjon, jeg var sånn før i mine tøffe tider, skremte nok bort en del, men han ene jeg hadde forhold til i 2 år (ble slutt av helt andre grunner), bare lo av meg, og jeg forberedte han når jeg merket at det nærmet seg uka mi :P og han holdt ut alikevel.. Mannfolk har jeg lært er enkle, men alikevel trenger de sine pusterom, og da er det viktig og ikke pøse på med hundre unnskyld meldinger og mase, jo mer mas jo verre blir det :)

så du skal se at dette fikser seg, og husk å puste ut neste gang du føler for å bikke over :)

 

 

Anonymkode: 309e9...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har ødelagt alt. 

Det startet med at jeg spurte om daten ville komme på besøk lørdag og bli til søndag. Jeg hadde planlagt å gjøre noe fint for han på lørdag osv. Da han da at han egentlig ikke kunne ble jeg lei meg. I stede for å være et normalt oppegående menneske endte jeg opp med å overreagere. 

Så fra det lille spørsmålet om han kunne komme endte samtalen til å bli den værste jeg noen sinne har hatt. Hvor jeg trodde han ikke var interessert, men aner ikke hva. Han sa han var interessert, men han ble helt rar. Kjempe trist og klarte ikke si noe. Jeg sa egentlig at jeg bare er kjempe redd for å miste han. 

Han er ikke norsk, så han klarte ikke svare på noen ting. Jeg spurte om vi snakkes i morgen, fikk først vet ikke. Da gikk alt i knas for meg.

Etter at vi hadde snakket mer sa han at vi snakkes i morgen. Han bruker alltid å sende god natt melding på kvelden, men jeg syntes så synd på han at jeg sendte en melding først. 

Han var veldig kort, skrev noe ala i dag var det ingen smil. Jeg spurte hva jeg kunne gjøre for han så han ikke var trist. Fikk da til svar ingenting.

Jeg forstår ikke helt hva som skjedde, og jeg vet det er jeg som er den store idioten her. Jeg får ikke gått tilbake i tid å endret noe, men jeg bare hyl griner nå. Er så redd for å ha mistet han.

Han sa igjen at vi snakkes i morgen, men.... 

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg bare gråter og gråter, har lyst til å ringe han og snakke, men han har lagt seg. 

Anonymkode: 26115...968

Jeg hadde takket for meg. Med det sinnet før forholdet har startet? Tenke seg hvordan dette blir etter noen år sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde takket for meg. Med det sinnet før forholdet har startet? Tenke seg hvordan dette blir etter noen år sammen. 

Sinnet? Hvor står det jeg var sint? Altså det var samtalen som var den «værste jeg noen sinne hadde hatt» her jeg bor betyr det at det var ille, ikke noe med å være sint

Jeg var overhode ikke sint på han under samtalen i det hele tatt. Jeg overreagere i form av å bli trist og lei meg.

haha jeg er kjempe rolig av meg og aldri sint.

 

Altså det virker som jeg sender mange meldinger til han? Jeg gjør ikke det. Det er han som sender først. Og når jeg ikke får svar, venter jeg til han svarer. I løpet av en vanlig dag vil jeg si vi sender ca 5-10 korte meldinger til hverandre og skyper i 2 timer

 

jeg har ikke sagt noe om går dagen på melding i dag. Bare svart han slik jeg vanligvis gjør. Og han. Sa han skulle sende meg en melding når han var hjemme fra jobb🙂

ts

Anonymkode: 26115...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...