Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan endelig se på litt intriger også, tror programmet hadde vært kjedelig om alle var venner og bare bygget et hus...Men jeg reagerer på at det er deltakerne selv som får bestemme helt og holdent hvem som skal ut. Da hadde det vært bedre om de fikk nominert (slik som i big brother) men at det var seerne til syvende og sist som fikk bestemme. Eller at seerne nominerte..Det kunne jo blitt spennende å se hvem som var venner og ikke der inne da :hoho:

Eller et annet system...Sånn som nr. 19 f.eks. At det ble avgjort litt etter innsatsen. Gjett hvem som hadde røket ut da? Hele firkløveret, og iallefall en dame med et vanskelig navn, Fattaneh eller noe sånt...Forøvrig syns jeg nesten hun er like ekkel som Reidar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som egentlig er på hvilket lag nå?

Jeg greier ikke å følge med helt jeg... Sukk... :roll:

Skrevet

Grunnen til at jeg vet hvem Reidar er, er at han er med i noen "serier" som går på TV VEST. En lokal tv stasjon her i Rogaland. Det er nok derfra de fleste kjenner han. Han spiller en opplåst vinkjenner blant annet. Det var derfor jeg trodde han var innleid. Han er jo like dum i Fagerstrand som når han spiller i de der seriene. Jeg trodde ikke det gikk an altså. :o

Skrevet

det er seerne som skal bestemme hvem som vinner.. huset er fortsatt ikke ferdig selv om innspillingene var ferdige for 10 uker siden ellerno.

Gjest Anonymous
Skrevet
Finnes det egentlig noen fra Stavanger som IKKE kjenner han derre Reidar? Alle som jeg snakker med fra Stavanger kjenner han jo! Hvem er han egentlig??

Reidar er en lokal kjendis. Han spiller karakteren Fred jr. Von Ohlssen på lokal tv -bl.a i et par parodier på realityserier...

Tror ikke det er så mange som kjenner han, sånn utenom det. Men de fleste er kanskje litt overrasket over at han fortsetter i samme rolle i en virkelig realityserie

Skrevet

Er det skuespill fortjener han er Oscar. (Reidar) Om ikke burde han tvangsflyttes ut av landet. Sibir eller noe. Så kan han borre noen hull i tundraen og spille golf der.

Gjest Madeline
Skrevet

Hørte at Reidar skal være med i et program på P4 i morgen. Kan jo bli kjekt å høre hva han har å si om oppførselen sin.

Skrevet
Er det skuespill fortjener han er Oscar. (Reidar) Om ikke burde han tvangsflyttes ut av landet. Sibir eller noe. Så kan han borre noen hull i tundraen og spille golf der.

Annie da....de som bor i Sibir har det da sannelig vanskelig nok!!! :ler:

Skrevet
Hørte at Reidar skal være med i et program på P4 i morgen. Kan jo bli kjekt å høre hva han har å si om oppførselen sin.

Da får du komme tilbake hit med referat hannen....for jeg får brokk i ørene når jeg hører stemmen hans. :)

Gjest Madeline
Skrevet

Da får du komme tilbake hit med referat hannen....for jeg får brokk i ørene når jeg hører stemmen hans. :)

Hvis jeg får hørt det skal jeg komme med referat. Hørte han forresten på radioen i går (eller var det tirsdag?). Da forsvarte han avlyttingen med at det bare var en lek og at han håpet at folk hadde beholdt barnet i seg slik at de kunne se det. Ja, ja. Han har også gått ut og benektet at han er psykopat.

Skrevet
Da forsvarte han avlyttingen med at det bare var en lek og at han håpet at folk hadde beholdt barnet i seg slik at de kunne se det. Ja, ja. Han har også gått ut og benektet at han er psykopat.

Noen ganger er det smart å holde helt kjeft fremfor å forsøke å forsvare seg. :ler:

Skrevet

Herregud, da..... Lurer på om jeg ser på det samme Fagerstrand som de som hadde sendt inn spørsmål :o

Skrevet
Herregud, da..... Lurer på om jeg ser på det samme Fagerstrand som de som hadde sendt inn spørsmål :o

Du tor ordene ut av munnen min... Jeg har riktignok ikke sett alle episodene ... men jeg har opplagt ikke sett noe av det som disse har sett.. :roll:

Gjest Madeline
Skrevet

Du tor ordene ut av munnen min... Jeg har riktignok ikke sett alle episodene ... men jeg har opplagt ikke sett noe av det som disse har sett.. :roll:

Han svarte vel på de spørsmålene som var trygge for han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han skrev vel til slutt at det hadde kommet inn ca 3000 mailer. Han avgjør selv hvilke spørsmål han skal svare på. Hvis brukte i underkant av 2 timer på å besvare de han svarte på...og hvor mange besvarte han???????? Noen og tjue? :hoho:

Men det skal han ha....han er iherdig, og har nok lest gjennom veldig mange spørsmål før han fant noen han kunne besvare. :ler:

*koko*

Skrevet
*koko*

Min ytring. Hadde glemt å logge inn. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvem var det som hadde skrevet all fanmailen? :o May-Britt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...