Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke på tide at produsentene går inn og overrasker deltakerne ved å f.eks. si at heretter så er det seerne som skal bestemme hvem som skal gå ut??

Er så utrolig irritert over at dette nærmest er avgjort av noen utspekulerte deltakere fra begynnelsen.

Det er ikke noe som helst med dette som ligner på ordentlig konkurranse..Og enkelte av deltakerne har ikke en sjanse (ikke fra begynnelsen engang..)

Hvis seerne skulle bestemt herfra, så ville det nok gått hardt utover verstingene der inne. Og dermed ville situasjonen blitt snudd på hodet, Reidar ville ikke hatt en sjanse, og det fortjener han ikke heller!!

Skulle gjerne sett når han måtte til å sjarmere seerne.. :hoho:

Men det er vel ikke et direktesendt program, og resultatet er vel avgjort allerede kanskje..?

Hva mener dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn generelt er jeg skuffet over at programmet ble så dårlig som det er . Hadde regnet med at det var flere tips i forhold til husbygging, men det handler jo mest om intriger mellom deltagerne. Og sånne program finnes det jo nok av...

Skrevet

Jeg tror at han der Reidar er innleid av TV2. Jeg er fra Stavanger, og herifra kjenner jeg han som skuespiller.. Hm, hva tror dere? Går det an å være sånn i virkeligheten? Hallo :o

Skrevet
Sånn generelt er jeg skuffet over at programmet ble så dårlig som det er . Hadde regnet med at det var flere tips i forhold til husbygging' date=' men det handler jo mest om intriger mellom deltagerne. Og sånne program finnes det jo nok av...[/quote']

Signerer

Skrevet

Når programmet som er basert på det samme gikk her i Danmark. Var det hver torsdag direktesending, litt lik som i Big brother. Da var deltagerne i Strandvejsvillaen (som det het) i studio, med direkte avstemning.

Så må vi jo se om Tv2, velger en slik løsning neste gang. Hvis det no blir en neste gang da.

Skrevet
Jeg tror at han der Reidar er innleid av TV2. Jeg er fra Stavanger' date=' og herifra kjenner jeg han som skuespiller.. Hm, hva tror dere? Går det an å være sånn i virkeligheten? Hallo :o[/quote']

Håper for hans skyld at det bare er skuespill!

Gjest Anonymous
Skrevet

For TV2 er tanken bak Fagerstrand kun tre ting...penger-penger-penger.

De blåser en lang marsj i om det blir en rettferdig "vinner" av huset. De vil ha seeroppslutning og det får de med galskapen til Reidar.

Hvordan Reidar og de tre disiplene hans kommer ut av denne opplevelsen er det kanskje grunn til å lure på?

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke sett så mye på programmet, men har faktisk reagert på at det er forhåndsbestemt hvem som skal ut! Mange av deltagerene har jo ingen reell sjanse for å vinne og jeg er faktisk overrasket over at de ikke bare pakker og drar...jeg hadde ihvertfall ikke giddet jobbe med et hus jeg vet jeg ikke hadde sjanse på å vinne! Men regner med at TV2 har laget en kontrakt som forhindrer slike "opprør"?

Gjest Anonymous
Skrevet
For TV2 er tanken bak Fagerstrand kun tre ting...penger-penger-penger.  

Aha, trodde slike kommersielle aktører drev med veldedighet..

Gjest Primula
Skrevet

mener at jeg har hørt at det skal være en direktesendt finale i mai, hvor det står igjen to par og publikum skal bestemme....hm..kanskej det var noe annet...skal sjekke opp

Gjest Spacegirl
Skrevet

Det programmet klarer jeg bare ikke å se på! Han Reidar-fyren gjør meg flau på hans vegne. Rett og slett pinlig :oops:

Gjest Aurélie
Skrevet

I begynnelsen av serien trodde jeg aldri i verden at Reidar skulle komme så langt - han framstod som en outsider, og de andre reagerte negativt på væremåten hans fra dag èn. Men jaggu har han ikke klart å legge en slagplan som fungerte. Det gir meg en uggen følelse å se hvordan han snakker om å styrke relasjonene innad i gruppen, slik at de andre ikke skal bli frista til å bytte side. Lys og varme-idèen er jo ikke genuin, det er ikke snakk om ekte fellesskap, men derimot om å kontrollere og manipulere de andre, for å fremme seg selv. Ulv i fåreklær!

Gjest Anonymous
Skrevet
mener at jeg  har hørt at det skal være en direktesendt finale i mai, hvor det står igjen to par og publikum skal bestemme....hm..kanskej det var noe annet...skal sjekke opp

Det stemmer det.

Skrevet

Men om det blir Reidar og May Britt :kvalm:

og Fattaneh og Jon Håvard :kvalm: i finalen så er det ingen av dem som fortjener huset, og da er man jo like langt om publikum skal bestemme

Skrevet
Jeg tror at han der Reidar er innleid av TV2. Jeg er fra Stavanger, og herifra kjenner jeg han som skuespiller.. Hm, hva tror dere? Går det an å være sånn i virkeligheten? Hallo :o

Samboeren min er fra Stavanger, og broren hans kjenner Reidar. Og jeg kan si så mye som at det ikke er skuespill, han er sånn i virkeligheten også. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men om det blir Reidar og May Britt :kvalm:  

og Fattaneh og Jon Håvard  :kvalm:  i finalen så er det ingen av dem som fortjener huset, og da er man jo like langt om publikum skal bestemme

Det er sant, men da får du/dere skylde på de andre deltakerne som ikke så at de ble lurt trill rundt.

Gjest Violetta
Skrevet

Finnes det egentlig noen fra Stavanger som IKKE kjenner han derre Reidar? Alle som jeg snakker med fra Stavanger kjenner han jo! Hvem er han egentlig??

Jeg er enig med dem som er skuffet over at det kun fokuseres på intriger. Hadde håpet å lære mer om hvordan man bygger hus og mindre om hvordan man lager intriger....

Gjest gjesta
Skrevet
Finnes det egentlig noen fra Stavanger som IKKE kjenner han derre Reidar? Alle som jeg snakker med fra Stavanger kjenner han jo! Hvem er han egentlig??

Jeg er enig med dem som er skuffet over at det kun fokuseres på intriger. Hadde håpet å lære mer om hvordan man bygger hus og mindre om hvordan man lager intriger....

Jeg kjenner noen som kjenner ham. Han er medlem av egenes-klubben & ser ned på andre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...