Gå til innhold

Hvorfor gjelder alltid "dessverre"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange svarer med "dessverre" her inne, men det er mye av det samme som gjelder irl. Ting går oftest ikke slik man vil, pg jeg opplever hele tiden at svaret på ting som oftest er det man ikke vil. Putselig har livet gått eller er i ferd med å gå forbi og alt var så mye kjedeligere enn du ville. Men saken er....er at det er ikke slik for alle. Det er folk som livnærer seg på noe de elsker, får til mye, får seg kjæreste som statiskt sett er "umulig" å bli sammen med. 

Men jeg føler meg forfulgt av "realitysjekekker, eller hva jeg enn skal kalle det. Har ikke noe bedre ord. Det er irriterende lite som har forandret seg fra ungdommen til voksenlivet. De som alltid har fått til mye gjør det fremdeles , mens vi "evig tapere" liksom fredmeles er slike som ta til takke med "det vi får". 

Anonymkode: a705e...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stenalina skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du vil at man skal svare på

Hva man skal gjøre og hvorfor det alltid er det vi ikke vil som gjelder. Synes ting kjennes så umulig

Anonymkode: a705e...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange svarer med "dessverre" her inne, men det er mye av det samme som gjelder irl. Ting går oftest ikke slik man vil, pg jeg opplever hele tiden at svaret på ting som oftest er det man ikke vil. Putselig har livet gått eller er i ferd med å gå forbi og alt var så mye kjedeligere enn du ville. Men saken er....er at det er ikke slik for alle. Det er folk som livnærer seg på noe de elsker, får til mye, får seg kjæreste som statiskt sett er "umulig" å bli sammen med. 

Men jeg føler meg forfulgt av "realitysjekekker, eller hva jeg enn skal kalle det. Har ikke noe bedre ord. Det er irriterende lite som har forandret seg fra ungdommen til voksenlivet. De som alltid har fått til mye gjør det fremdeles , mens vi "evig tapere" liksom fredmeles er slike som ta til takke med "det vi får"

Anonymkode: a705e...8e1

Det de "evige taperne" først og fremst må lære seg er at man ikke FÅR i livet, man må stå på og jobbe og kjempe for det man skal ha. Det er forskjellen på "vinnerne" og "taperne".

Anonymkode: 528e5...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det de "evige taperne" først og fremst må lære seg er at man ikke FÅR i livet, man må stå på og jobbe og kjempe for det man skal ha. Det er forskjellen på "vinnerne" og "taperne".

Anonymkode: 528e5...595

Men hvor hardt skal man kjempe? Noen ting virker bare klin umulig og totalt utenfor min kontroll

Anonymkode: a705e...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evige tapere har det med å slutte å prøve fordi de antar ting går galt uansett så hva er poenget. Ingen er evig taper om man ikke gir seg. 

Anonymkode: f4e4e...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dessverre ikke en dritt av hva du skriver

Anonymkode: 9fe59...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evige tapere har det med å slutte å prøve fordi de antar ting går galt uansett så hva er poenget. Ingen er evig taper om man ikke gir seg. 

Anonymkode: f4e4e...f21

Riktig !   Og så må en slutte å være misunnelig på "alle andre".  Være litt mer fornøyd med det du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...