Gå til innhold

Fitnessthea


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper

Ble ikke hun kastet ut av happymommysquad?

Ser divaen skal begynne å snappe fast igjen hos en kanal hun forlot. Skal ikke nevne navn på snapkontoen, for de eksponerer barna mye! 

Paradise hotel Thea bruker mye sine barn til sponsing og eksponering.

Noen som vet hva som skjedde da hun var hos happymommysquad? Husker de skrev de var glad de fikk vekk noen faste men ingen grunn.🙄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Ble ikke hun kastet ut av happymommysquad?

Ser divaen skal begynne å snappe fast igjen hos en kanal hun forlot. Skal ikke nevne navn på snapkontoen, for de eksponerer barna mye! 

Paradise hotel Thea bruker mye sine barn til sponsing og eksponering.

Noen som vet hva som skjedde da hun var hos happymommysquad? Husker de skrev de var glad de fikk vekk noen faste men ingen grunn.🙄

 

Kasta ut? Nei, hun trakk seg, fordi at hun ikke likte måten de skaffa nye medlemmer på. Problemene starta vel når hun uttalte seg om det etter at hun hadde trukket seg, og det syntes de andre var ugreit, siden hun hadde anbefalt folk som skulle prøve seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur hun også er vanskelig å ha med å gjøre. Glad hun ikke er med lenger jeg! Det er mye hyggligere å følge med nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
3 timer siden, NKVO skrev:

Trur hun også er vanskelig å ha med å gjøre. Glad hun ikke er med lenger jeg! Det er mye hyggligere å følge med nå 😊

Enig i den! Har også hørt hun var vanskelig å ha med å gjøre, så hun måtte vel krype til korset og snappe på en mindre kanal nå da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen

Jeg synes hun virket veldig hyggelig og lite selvhøytidelig. Positivt vesen. Er mer nysgjerrig på hvem Donna er, som startet snapkontoen. Er hun B-kjendis? Beklager avsporing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde henne på snap en gang og plutselig ble hun borte, skjønner ikke hvorfor? altså hun slettet meg sikkert men hvorfor aner jeg ikke. Og ja, hun eksponerte sine barn mye på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Fru Olsen skrev:

Jeg synes hun virket veldig hyggelig og lite selvhøytidelig. Positivt vesen. Er mer nysgjerrig på hvem Donna er, som startet snapkontoen. Er hun B-kjendis? Beklager avsporing. 

Jeg vet ikke, jeg trur hun er en gammel blogger 😉 men hun er ikke å se på snappen om dagen.. trist 😔 likte henne jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Jeg hadde henne på snap en gang og plutselig ble hun borte, skjønner ikke hvorfor? altså hun slettet meg sikkert men hvorfor aner jeg ikke. Og ja, hun eksponerte sine barn mye på snap.

Ja hun filmer mye barna sine! Litt kos er det jo å bli kjent med deres barn også,men man trenger ikke å bruke en hel snapdag på de barna syntes nå jeg.. men happymommysquad er flinke til en god blanding syntes jeg! De er så ærlige og fine hele gjengen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...