AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #21 Skrevet 11. februar 2019 Jeg kan svare på 'hei' og det har jeg gjort mange ganger, men problemet er, som noen over her skisserer, at det kan gi en indikasjon på hvor mye de gidder å investere i en samtale. Det er slik ganske ofte i hvert fall og det er begrenset hvor lenge jeg gidder å ha noe intervju(føles sånn) med en fyr som knapt gidder å svare ordentlig tilbake. Det er ikke nødvendigvis noe galt i å starte en samtale sånn. Man må ikke være superkreativ og ha en fantastisk åpningsreplikk, men prøv nå i hvert fall litt da og hvis du egentlig ikke er interessert så ikke skriv til den dama da. Men det er ikke alltid at man får svar. Hvis jeg har matchet med flere og får melding eller har sendt selv ellereeventuelt allerede skriver med noen så velger jeg å skrive med han som er mest interessant. Man burde ikke ta sånne ting så personlig. Det er bare slik det er på nettdating. Anonymkode: bb2f5...b92
Katten.2.0 Skrevet 11. februar 2019 #22 Skrevet 11. februar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker said: Han er en av de som tilpasser livshistorien og sivilstatusen sin til temaene for å få mer kred og troverdighet her. Kan si deg at nesten alle mannlige brukerne her inne lever som de fantasifigurene de skulle ønske de var her inne med kone og barn og verdens deiligste dame med den trangeste fitta og dirtyeste tankene, men egentlig er lonere som blir avvist av de fleste damene på byen eller tinder i det virkelige liv. Anonymkode: 55528...4f3 Damn, busted. 42 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre deg hvorfor dere har det? Anonymkode: 65ac4...c3c Vi var begge enig om at vi ikke ville ha et tradisjonelt monogamt forhold når vi først begynte å møtes. Så forelsket vi oss i hverandre, men uten at vi ville endre på mulighetene.
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #23 Skrevet 11. februar 2019 9 timer siden, Minesveiper skrev: Hvorfor skal en dame svare på et enkelt "Hei" om hun får meldinger fra flere fyrer som skriver mer interessante meldinger? Den harde sannheten er at dersom du skal komme unna med å være lat, og ikke sende mer enn et "Hei" så må du være bra kjekk. Hun har jo trykket liker da så litt kjekk må jeg vel da være.
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #24 Skrevet 11. februar 2019 9 timer siden, Becka skrev: Dessverre har deg skjedd at jeg har sveipet feil vei.. Men synes det blir for dumt å si, så lar dem da heller "tenke sitt. ". Det kan også være at det "skjer for mye " at jeg ikke kan svare alle. ( egentlig kun da jeg var ny ). Tinder er et overfladisk sted. Så jeg tenker at man ikke må ta ting personlig der. Jeg svarer ellers alle jeg skulle matche med. 😊 Jeg har sveipet mange til venstre, men de kommer villig vekk opp igjen iløpet av kort tid.
Gjest INGNTNG Skrevet 11. februar 2019 #25 Skrevet 11. februar 2019 Nå er det lenge siden jeg hang på tinder, men svarer likevel. Det er stort sett ikke mannen det er noe galt med, som oftest handler det om timing. Kanskje har jeg det travelt IRL, jeg er kanskje sliten den dagen, eller jeg snakker allerede med en eller flere og føler ikke at jeg har tid til å utforske mange på en gang. Et "hei" er greit nok det, men jeg føler meg ikke forpliktet til å svare bare fordi vi matcher på Tinder, og i mange tilfeller kommer rett og slett livet i veien og jeg glemmer av hele greia. En gjennomsnittlig kvinne kan få latterlig mange matcher, så det tar ikke nødvendigvis lang tid før matcher forsvinner nedover listen og går i glemmeboken. Jeg hadde ikke tatt det personlig hvis jeg var deg.
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #26 Skrevet 11. februar 2019 44 minutter siden, INGNTNG skrev: Nå er det lenge siden jeg hang på tinder, men svarer likevel. Det er stort sett ikke mannen det er noe galt med, som oftest handler det om timing. Kanskje har jeg det travelt IRL, jeg er kanskje sliten den dagen, eller jeg snakker allerede med en eller flere og føler ikke at jeg har tid til å utforske mange på en gang. Et "hei" er greit nok det, men jeg føler meg ikke forpliktet til å svare bare fordi vi matcher på Tinder, og i mange tilfeller kommer rett og slett livet i veien og jeg glemmer av hele greia. En gjennomsnittlig kvinne kan få latterlig mange matcher, så det tar ikke nødvendigvis lang tid før matcher forsvinner nedover listen og går i glemmeboken. Jeg hadde ikke tatt det personlig hvis jeg var deg. Gjør ikke det. Synes det er rart dere sveiper til høyre når dere ikke er interessert. Jeg sveiper til høyre med kun de jeg ser på som interesante å møte i det virkelige liv som på en cafe eller lignende. Jeg synes face to face er mye bedre hvis man vil bli bedre kjent med hverandre. Så er det morro å treffe nye folk. Sveiper ikke bare for å sveipe å skape falske forhåpninger.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #27 Skrevet 11. februar 2019 Kvinne her. Jeg synest det er helt greit med bare et hei som en første melding. Liker jeg vedkommende på bilde så svarer jeg gjerne bare hei tilbake. Men etter det bør det jo bli litt mer dialog for at det skal være noe interesse. Vedkommende kan være en så bra mann som bare det og skrive en første melding og gi mye av seg selv. Men finner jeg ikke utseende noe tiltrekkende så hjelper det lite. Betyr ikke jeg går etter "de kjekke", men må være et utseende som jeg liker. Anonymkode: dda7a...53f 2 1
Gjest INGNTNG Skrevet 11. februar 2019 #28 Skrevet 11. februar 2019 27 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Gjør ikke det. Synes det er rart dere sveiper til høyre når dere ikke er interessert. Jeg sveiper til høyre med kun de jeg ser på som interesante å møte i det virkelige liv som på en cafe eller lignende. Jeg synes face to face er mye bedre hvis man vil bli bedre kjent med hverandre. Så er det morro å treffe nye folk. Sveiper ikke bare for å sveipe å skape falske forhåpninger. Jeg sveipet også bare til høyre på folk jeg i utgangspunktet så for meg at jeg kunne blitt bedre kjent med, men ofte kommer det ting i veien, det er bare det jeg sier. Det er også begrenset hvor interessert jeg blir ur ifra et bilde, og da blir engasjementet i det store og hele litt dårligere enn det ville blitt i det virkelige liv. Man må bare ta Tinder for det det er.
Gjest Minesveiper Skrevet 11. februar 2019 #29 Skrevet 11. februar 2019 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skriver ikke til damer som matcher sist og venter for meg å skrive første melding. Også fordi de har ikke investert. Anonymkode: 84368...3de Jeg skriver som regel alltid først selv, og opplever sjeldent at en dame skriver første melding. Jeg bruker ikke grovsorteringsstrategien som mange menn gjør bare så det er sagt. 8 hours ago, Hr. Aktiv said: Hun har jo trykket liker da så litt kjekk må jeg vel da være. Det er godt mulig at du er kjekk, men man må jo fremdeles forholde seg til dynamikken på tinder. Det er ikke gjort skikkelig gode undersøkelser på dette som jeg vet om, men det er skrevet artikler som viser til at menn liker 45% av profilene de ser gjennom i gjennomsnitt, mens kvinner like 15%. Dette skaper en skjevhet når det kommer til antall likes, og matcher kjønnene får. Siden kvinner får mer oppmerksomhet sånn generelt på appen kan de tillate seg å være mer tilbakeholdne og kresne (tilbud og etterspørselsteori). Dette kommer man ikke unna selv om man er kjekk, og derfor er det lurt å skrive en noe bedre førstemelding. Det skader i alle fall ikke med mindre man skriver noe som bare er rart. Endret 11. februar 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #30 Skrevet 11. februar 2019 Aner ikke. Dette gjelder mange menn på Tinder også. Jeg svarer alltid hvis noen skriver hei til meg Anonymkode: a565b...f38
draug 75 Skrevet 12. februar 2019 #31 Skrevet 12. februar 2019 Greia med å ikke svare på åpning "Hei" etter en match er at det er et antall andre matcher inne i bildet. Og disse matchenes åpninger kan være like copy-paste som alt annet, men det fenger bedre.
Miklo Velka Skrevet 12. februar 2019 #32 Skrevet 12. februar 2019 On 2/10/2019 at 10:18 PM, Hr. Aktiv said: Hva er greia med å ikke svare når du får et hei fra en du liker og har matchet med på Tinder? Jeg får aldri svar fra kvinner på Tinder. Skriver aldri bare "hei", og tilpasser alltid meldingen til den jeg skriver til, der det er mulig. Allikevel så er det ingen kvinner som synes det er innafor å svare meg. Tinder er søppel, med mindre man har utseende med seg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #33 Skrevet 12. februar 2019 Om noen skriver hei til meg så prøver jeg å åpne med noe mer enn hei tilbake, men allikevel så virker det som om personen bare skriver hei for å skrive hei og samtalen utvikler seg aldri om man ikke alltid har et spm med, men får ikke spm tilbake.. så nå har jeg gitt opp å prøve å gjøre noe ut av det og heller skrive hei tilbake.. Så mannfolk er virkelig ikke bedre.. og jeg skjønner ikke helt greia med at man bare skal svipe for å få mest mulig match på tinder.. iallefall ikke når man er godt voksen.. Jeg har sett hvordan ungdommer sviper og jeg måtte jo le når de konstant bare dro alle bildene til høyre mens de snakket med kompisene sine🙈 Jeg har gitt opp tinder pga at det ikke nyttet å ha ordentlige samtaler.. gir liksom ikke like mye spenning når man får en match.. Anonymkode: d1fef...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #34 Skrevet 12. februar 2019 Jeg har slettet Tinder, rett og slett fordi damer er så overfladiske og opptatt av utseende. Så det er døfødt for 70% av oss menn desverre. En gjennomsnittlig normalvektig mann har veldig lite respons sammenlignet med en gjennomsnittlig normalvektig kvinne. Anonymkode: a952f...895 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå